Gjest roxz Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Jeg begynte på en ny jobb for 4 uker siden. Jeg jobber der vi må kjøre full bil hver dag slik at alle må være oppå hverandre konstant. Han ene som jobber der snakket jeg egentlig minst med av alle, men så plutselig la vi hverandre til på snapchat(en app for å sende bilder til hverandre som slettes etter noen sekunder) Vi begynte å sende litt bilder til hverandre,og ting eskalerte seg til at vi nesten hele tiden sendte bilder, og det ble til at vi kalte hverandre søte, sendte kyss og litt bilder meg ganske lite klær på(ikke noe nakent riktignok) Han svarte alltid med en gang og var tydeligvis innteresert i meg, for hvis jeg ikke svarte så sendte han melding på facebook og påpekte at jeg var treg. Vi flørtet mer og mer og dette kom fra begges side. Til slutt tok vi en kaffedate før jobb, og ting gikk kjempebra! Det var alltid han som sendte meldinger først, og var tydeligvis veldig interesert i å med at han ville jo tross alt ikke holdt på slik med hvem som helst veninne. Si "kyss" på bilder og ønsket meg en god natt osv. UANSETT. Han er ganske spesiell og lar ikke andre drikke av vannflaskene sine grunnet at han er redd for å bli syk. Igår på vei hjem fra jobb endte det med at alle andre var satt av og det kun var oss to i bilen, og etter en flaske med vin som jeg drakk i bilen måtte jeg jo spørre hvordan det da er å kline med jenter, siden han ikke vil gi meg vann, men om han kunne så hadde han jo klinet med meg. Han nektet ikke på det men mente det var noe annet. Jeg full som jeg var begynte å kverrulere på dette at dette var rart, og det endte med at stemmningen ble veldig rar. Han sa at hvis vi ikke hadde vært kollegaer så hadde ting vært anderledes, men vi kunne ikke holde på uansett siden det ikke er lov på jobben. Jeg satt jo da et lite spørsmålstegn rundt hvorfor han da har sendt slike meldinger osv, men han ville ikke svare på det og heller snakket seg vekk fra det. Jeg ble nesten litt irritert og vi gikk fra hverandre med en veldig rar stemmning. Nå er det ikke mer meldinger, og jeg sendte et bilde i natt om at jeg savnet han på snapchat, men fikk ikke noe svar. Idag beklaget jeg for at ting ble som det ble(SIDEN HAN IKKE HADDE DRUKKET NOE), og han sa at det gikk greit siden jeg var full.. Han fortsatte ikke å prate etter det heller og nå for første gang på flere uker er det ingen meldinger eller bilder fra han sin side. Hva er det som har skjedd nå? Skjønner ingenting, han legger opp til at jeg skal begynne å like han, han liker tydeligvis meg, men plutselig så ble alt så rart Hva burde jeg gjøre? Hjelp! Han er ikke kjekkasen selv heller så har vanskeligheter for å tro at han ligger rundt og har mange slike jenter.. Har han plutselig fått kalde føtter? Takker for svar, og håper dette ordner seg! Endret 29. juni 2013 av roxz
Gjest Gresshoppesang Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Kanskje han ble litt redd deg dersom du gjorde en stor sak ut av at han ikke vil dele vannflasken sin med deg? Så fant han på unnskyldninger med at dere jobber sammen osv, for å få sagt fra at han ikke lenger interessert? Det er helt normalt å ikke ville dele vannflasken sin med noen, eller drikke/spise av noe andre har spist/drukket av/på. 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Fulle jenter er som oftes lite sjarmerende når en selv er edru. Jeg hadde også funnet på en kårny unnskyldning og passet ut.
Gjest roxz Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Fulle jenter er som oftes lite sjarmerende når en selv er edru. Jeg hadde også funnet på en kårny unnskyldning og passet ut. Jepp... Tror du han nå ikke er keen i det hele tatt lenger?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Jepp... Tror du han nå ikke er keen i det hele tatt lenger? Jeg tror i alle fall at det ikke er lurt å være pågående de neste dagene. Hadde oppført meg normalt hyggelig når det er tilbake på jobb igjen. Og uff. Det er litt kjipt å ha oppført seg teit med promille. Du fortjener en klem! Og en påminnelse om at du ikke er den første og garantert ikke den siste som har gjort noe slikt. Og: dersom en slik episode er nok til å fjerne interessen hans, ville han egentlig ikke ha vært så interessant for deg? Egentlig? For såpass må man kunne ha litt takhøyde for? Om han ikke har det, så ønsker han seg en pent pyntet jente som alltid oppfører seg (i hans øyne) korrekt. Det har du ikke lyst til å være, for det er fryktelig stressende på en lammende måte.
Gjest roxz Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Jeg tror i alle fall at det ikke er lurt å være pågående de neste dagene. Hadde oppført meg normalt hyggelig når det er tilbake på jobb igjen. Og uff. Det er litt kjipt å ha oppført seg teit med promille. Du fortjener en klem! Og en påminnelse om at du ikke er den første og garantert ikke den siste som har gjort noe slikt. Og: dersom en slik episode er nok til å fjerne interessen hans, ville han egentlig ikke ha vært så interessant for deg? Egentlig? For såpass må man kunne ha litt takhøyde for? Om han ikke har det, så ønsker han seg en pent pyntet jente som alltid oppfører seg (i hans øyne) korrekt. Det har du ikke lyst til å være, for det er fryktelig stressende på en lammende måte. Hehe, tusen takk Ja, han er avholds så kan ha noe med det å gjøre Gikk liksom fra å være superkeen(mtp hvordan han hele tiden sendte meldinger, skrev god natt og maste direkte) til å bli borte :S
Gjest roxz Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Fulle jenter er som oftes lite sjarmerende når en selv er edru. Jeg hadde også funnet på en kårny unnskyldning og passet ut. Igår så skulle jeg på fest, han drar ALDRI ut, men han har en felles kompis, og skulle absolutt der hvor jeg var, selv om han visste hvor jeg var :S Nå svarer han på snapchat igjen? Hva er egentlig greia?
Clevion Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Han har vel kanskje gitt slipp på den "greia" dere hadde i bilen og vil gjøre et nytt forsøk?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Kan fort være måten du sa at han ikke ville dele vannflaske på osv som gjorde at han tok det negativt og at du ikke likte måten han var på. Fort gjort å missforstå når man ikke kjenner hverandre godt. Om du sa det på tull uten at han skjønte det høres det fort ut som klaging på hans person, og da ville vel heller ikke du tolket det positivt om du syntes en fyr drev å klaget på hvordan du var? Han kan jo etterhvert ha skjønt at du faktisk spøkte og derfor er mer interessert i kontakt igjen. Hva med å spørre mer direkte hvorfor han reagerte? Han burde jo klare å svare på det og da vet du også. Kan man ikke kommunisere om det så blir det fort vanskelig over tid Fort gjort å snakke forbi hverandre! Anonymous poster hash: b763e...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå