Gå til innhold

Han maser så mye...Jeg får kalde føtter :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok kontakt med en mann på Sukker,og vi har nå hatt daglig kontakt på facebook ,der han sender flere ganske lange (men hyggelige) meldinger 2-3 ganger om dagen. Jeg svarer vanligvis en gang daglig.Synes egentlig dette er litt ofte (annenhver dag hadde sikkert vært nok..)

men det har bare blitt sånn..

Problemet er at jeg synes han er begynt å mase så mye :( Vi har hatt kontakt med hverandre i ca.1 uke, og skal møtes om noen dager (hans forslag,og jeg tenkte at det var like greit,fremfor ukesvis med skriving).

Han har hintet om å få mobilnummeret mitt.Egentlig ville jeg ikke gi det til ham så tidlig men gjorde det i dag likevel,med tanke på at vi skal møtes snart.

Han har også spurt om vi kan prate i tlf,men jeg sier jeg er ikke en telefonperson, og føler også at jeg vil ha noe igjen å prate om når vi faktisk møtes.Kan også legge til at han snakker engelsk og ikke norsk i det hele tatt.Jeg er ikke god på å prate engelsk i telefonen og er redd samtalen skal bli veldig oppstykket og rar.

(Synes det er mye enklere å prate ansikt til ansikt).

En liten stund etter at jeg sendte facebookmelding med mitt mobilnr kom sms om at han ønsker en fin dag,osv..Jeg svarte takk,og ønsket han det samme og at jeg gledet meg til å møte ham snart.

Noen timer senere kom ny melding om jeg ville at han skulle ringe meg opp..

Jeg har allerede sagt til ham at jeg ikke er en telefonperson..

Jeg haaater mas,og nå føler jeg at jeg ikke lenger er så lysten på å møte ham pga.denn intensive skrivingen og maset...

Han virker som en grei mann (litt psykiske problemer og få venner her sier han selv),men har fått et godt inntrykk og har lite lyst å såre ham...

Hadde dere avlyst hele daten eller bare bedt ham roe seg?

Anonymous poster hash: 1ed79...79c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avlys! Han kommer til å voldta deg. Scary creepy fyr...

Anonymous poster hash: 6760f...459
AnonymBruker
Skrevet

Avlys! Han kommer til å voldta deg. Scary creepy fyr...

Vi skal møtes på et offentlig sted (dersom vi da møtes....). Midt i byen.

(ts)

AnonymBruker
Skrevet

Har den skumle fyren greid å overtale (les: mase) deg til date så kan han sikkert greie å lure deg til å møtes på tomannshånd. Hold deg laaangt unna denne fyren.

Anonymous poster hash: e23ca...2a1
Skrevet

Hadde droppet det, men jeg takler ikke mas.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde avlyst... nå er jeg nok en person som er veldig var på mas/høy intensitet for tidlig. Men jeg synes det vitner om veldig manglende sosiale antenner når folk ikke tar hensyn og roer ned litt - allerede før en har møttes. Og dette er jo ikke en støttekontakt-tjeneste, en skal faktisk prøve å finne noen en kan funke sammen med, helst som kjæreste/partner, i det minste ha et håp om å kunne ha en hyggelig date og en voksen, vennskapelig tone. Husker jeg kom i prat med en fyr som egentlig virket både ok og så rimelig bra ut, men som begynte å mase noe _veldig_ etter et par dagers skriving. Da jeg ikke svarte på en dag eller to (mulig jeg var bortreist, eller om jeg bare ikke hadde lyst til å skrive), kokte han i hop "forklaringer" - kanskje jeg var syk? lei? sur? osv. Herregud. Jeg vil jo ikke har verken venner eller kjæreste som er sånn... så da gidder jeg ikke møte vedkommende.

Anonymous poster hash: 7e755...549
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde avlyst... nå er jeg nok en person som er veldig var på mas/høy intensitet for tidlig. Men jeg synes det vitner om veldig manglende sosiale antenner når folk ikke tar hensyn og roer ned litt - allerede før en har møttes. Og dette er jo ikke en støttekontakt-tjeneste, en skal faktisk prøve å finne noen en kan funke sammen med, helst som kjæreste/partner, i det minste ha et håp om å kunne ha en hyggelig date og en voksen, vennskapelig tone. Husker jeg kom i prat med en fyr som egentlig virket både ok og så rimelig bra ut, men som begynte å mase noe _veldig_ etter et par dagers skriving. Da jeg ikke svarte på en dag eller to (mulig jeg var bortreist, eller om jeg bare ikke hadde lyst til å skrive), kokte han i hop "forklaringer" - kanskje jeg var syk? lei? sur? osv. Herregud. Jeg vil jo ikke har verken venner eller kjæreste som er sånn... så da gidder jeg ikke møte vedkommende.

Ok..Lot han deg være i fred i ettertid?

AnonymBruker
Skrevet

ts...hvordan tror du denne fyren kommer til å bli etter å ha møtt deg face to face? Når han virker så desperat og pågående allerede før dere har møtt? Mye verre!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ts...hvordan tror du denne fyren kommer til å bli etter å ha møtt deg face to face? Når han virker så desperat og pågående allerede før dere har møtt? Mye verre!

Hjelp!!! :( Det vil jeg jo ikke...

Skal jeg være ærlig å si rett ut at jeg må avlyse fordi dette blir for mye mas/stress for meg.

Eller dikte opp en unnskyldning med sykdom etc...?og deretter bare bli borte....?

Tenker vel det er best å være ærlig,men vil ikke at han skal bli forbanna heller...

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!!! :( Det vil jeg jo ikke...

Skal jeg være ærlig å si rett ut at jeg må avlyse fordi dette blir for mye mas/stress for meg.

Eller dikte opp en unnskyldning med sykdom etc...?og deretter bare bli borte....?

Tenker vel det er best å være ærlig,men vil ikke at han skal bli forbanna heller...

En unnskyldning vil bare utsette problemet. Hvor lenge kan du være syk liksom..haha. Vær ærlig. så blir du kvitt han. Håper tlfnr du ga han ikke kan spores opp til adr. Da blir det straks mer skummelt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sagt det rett ut.

Om du finner på sykdom blir han ikke bare borte for alltid av den grunn.

Og jeg håper folk med dette lærer at man ikke legger til andre på Facebook uten å kjenne dem overhodet.

AnonymBruker
Skrevet

En unnskyldning vil bare utsette problemet. Hvor lenge kan du være syk liksom..haha. Vær ærlig. så blir du kvitt han. Håper tlfnr du ga han ikke kan spores opp til adr. Da blir det straks mer skummelt...

Det kan ikke spores til en adresse nei.Tlf.nr mitt er fjernet fra Gule Sider,Nettkatalogen,1880 etc...

Men han vet hvor jeg jobber :(

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke spores til en adresse nei.Tlf.nr mitt er fjernet fra Gule Sider,Nettkatalogen,1880 etc...

Uff! At noen aldri lærer. Vet han hvor du jobber så blir det også enkelt for han å finne ut hvor du bor.

Det her er en potensiell voldtektsforbryter. Pass deg.

Skrevet

Og han har deg på Facebook så han vet hva du heter.

AnonymBruker
Skrevet

Og han har deg på Facebook så han vet hva du heter.

Ja,men mobilnr.mitt kan ikke spores til noe adresse..

AnonymBruker
Skrevet

Scary shit da!

Anonymous poster hash: 568e5...bd6
AnonymBruker
Skrevet

Uff! At noen aldri lærer. Vet han hvor du jobber så blir det også enkelt for han å finne ut hvor du bor.

Det her er en potensiell voldtektsforbryter. Pass deg.

Tar poenget ditt men voldtektsmann...Er ikke dette litt krisemaksimering?

Det er jo et stykke fra "desperat" og "masete" og voldtektsforbryter.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ok..Lot han deg være i fred i ettertid?

Ja, altså, vi møttes ikke, og han fikk aldri navn og telefonnummer fra meg (han kunne gjettet seg omtrent til hvor jeg bodde og hvem jeg var utfra studier, men det hadde han ikke vett på, han bare spurte mange ganger om de samme tingene :fnise: ). Og jeg blokkerte etter hvert profilen hans.

AnonymBruker
Skrevet

Det her er jo et godt eksempel på en klassisk "stalker". Denne fyren kommer aldri til å gi seg.

AnonymBruker
Skrevet

Har avlyst nå,med den ærlige begrunnelse at dette ble for mye for fort...og at vi kanskje kan møtes senere,når vi er bedre kjent.

Han godtok den,men prøvde først å få meg til å ombestemme meg.

Beklaget seg flere ganger og sa han aldri hadde ment å være pushy..

Føler jeg gjorde det rette...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...