AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Hei folkens, jeg vil dele en erfaring med dere og håper at denne hendelsen vil gjøre dere betenkt på hvordan utenlandske gutter blir behandlet av norske gjenger. Jeg er en norsk-pakistansk gutt på 19 år som var i byen med vennene mine. Drikker ikke alkohol og nøler å gå inn i barer og diskoteker. Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer. Min norske venn hadde bursdag og vi feiret den i en restaurant i Kristiansand. Etter å ha spist middag og kake bestemte vi for å ta en tur ut på byen. Jeg var litt usikker, men tenkte det er greit å holde vennene i selskap. Før jeg skulle inn på diskoteket så ble jeg ransaket av dørvakten og ble sett på som om jeg er en terrorist. Etter å ha kommet inn i baren fikk jeg mange merkelige blikk og holdt meg tett inntil vennene mine. Jeg gikk bort til bardisken og spurte om de hadde alkoholfrie drink, uheldigvis (snakk om min flaks) stod det en Barbie dokke vedsiden av meg og hun var såpass full at det var like før hun falt ned. Hun begynte å lene mot meg mens bartender holdt på å kundebehandle de andre mens min tur kom. Idet kom kom en svær vikting som antagelig var typen hennes, for han var en skikkelig booler og baffalo. Han så at dama hans stod tett inntil meg og som støtte hadde hånden sin på skulderen sin, og trodde at jeg prøvde meg på henne. Han dyttet meg til side og tok armen til damen sin, og begynte å kalle meg for jævla pakkis og drittunge. Jeg ble helt satt ut, idet kom flere venner av ham fra intet og begynte å banne. Jeg var helt paff av hele scenarioet og skjønte ingenting. Ene øyeblikket tenkte jeg, er det virkelighet eller en drøm, og kjære GUD hvorfor har jeg havnet i denne settingen. Han ville slå meg ned, og selv om jeg kunne slå ham tilbake, så var jeg helt forsvarsløs mot de andre vennene hans som var klare til å angripe meg. Jeg skrek til vennene mine, men de hørte ikke...for det var så høy diskomusikk. Jeg så en dørvakt på den andre siden og løp bort til ham og fortalte ham hele situasjonen. Han ba meg om å betale ham 500 spenn så anbefalte meg å bare dra herfra så fort som mulig så skulle han lukke døren fra utsiden slik at de ikke kommer ut. Jeg gjorde som han sa og ga ham penger og løp for livet. Etter den dagen skal jeg aldri gå på byen i Norge,,,,,,for noen ordentlige rasister. Anonymous poster hash: c7fc9...949 2
coconut100 Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Dårlig gjort å måtte betale penger til dørvakten Endret 28. juni 2013 av coconut100 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Her er det vel du som er rasisten. Snakk om å ha fordommer mot norske jenter... Dessuten ville du mest sannsynlig fått samme behandling om du var norsk. Anonymous poster hash: 8cb82...62d 14
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Herregud mann, det der må du melde til utestedets ledelse, eller avisen! Anonymous poster hash: dfd04...2f6 1
Gjest KateW Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 Etter setningen din om at norske damer har kjønnsykdommer og er fristerinner, så mistet jeg all sympati for deg. 18
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #6 Skrevet 28. juni 2013 Tror du er like full som de idiotene som TS møtte på diskoteket i Kristiansand. Han skriver ikke at norske damer er fristelser og har kjønnssykdommer, men at det er noe han vil holde seg unna. Han skriver at 2 + 2 = 4, mens du tolker det som 2 + 2 = 5. TS, jeg har full sympati for deg. De skulle ha vært i Oslo, så skulle vi se hvordan ting hadde endt opp. Korrupte dørvakter og wannah be boolere er noe søppel. Mitt råd til deg er å holde deg unna diskoteker utenfor hovedstaden, for der er det bare møkka rasister. Etter setningen din om at norske damer har kjønnsykdommer og er fristerinner, så mistet jeg all sympati for deg. Anonymous poster hash: 117be...f74 1
Gjest KateW Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 Tror du er like full som de idiotene som TS møtte på diskoteket i Kristiansand. Han skriver ikke at norske damer er fristelser og har kjønnssykdommer, men at det er noe han vil holde seg unna. Han skriver at 2 + 2 = 4, mens du tolker det som 2 + 2 = 5. Anonymous poster hash: 117be...f74 Uh? Dette skrev han: Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Jeg tror det er en misforståelse her. Formuleringsfeil.... Uh? Dette skrev han: Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: c7fc9...949
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #9 Skrevet 28. juni 2013 Jeg blir så provosert over rasistisk behandling av TS. Anonymous poster hash: 117be...f74
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #10 Skrevet 28. juni 2013 Jeg blir så provosert over rasistisk behandling av TS. Anonymous poster hash: 117be...f74 Hva med rasistiske utsagn fra TS, blir du provosert av det også? Nå er det jo sånn i Norge at etniske norske må ta i utenlandske folk med silkehansker for ikke å bli kalt rasist, mens utenlandske kan gunne på og kalle hvite for hva pokker uten at de blir kalt rasister. Er så dobbeltmoral at jeg blir kvalm. Som en annen påpeker hadde dette gått samme vei om han hadde vært etnisk norsk eller ikke. For meg koker dette ned til at TS, som har rasistiske holdninger, hadde en uheldig opplevelse på byen og en dørvakt som var dritt. Stopp å være så hårsår og ikke betal dørvakta 500,- for ingenting. Spent på hva som skjedde når du betalte dørvakta. Bare stoppa de som var etter deg, mens du leita etter penger i lomma? Anonymous poster hash: 246a1...cf4 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #11 Skrevet 28. juni 2013 Normalt så blir jeg irritert over disse som klager over at vi "norske" må passe oss for å ikke oppfattes som rasistiske, mens "utlendingene" kan si og gjøre hva de vil. Faktum er at det er mye vanskeligere å være minoritet, den som skiller seg ut. Ja, jeg er selv norsk, men jeg har bodd utenlands, så jeg vet hvor tøft det kan være. Men, utrolig nok, i dette tilfellet reagerer jeg og på TS. TS skriver at han ikke vil ha seg norsk dame, fordi han ser på de som fristelser (les:objekter), og går ut i fra at da ville han fått en kjønnssykdom. Du vet man ikke kan se det på personene hvem som har kjønnssykdommer? Du kan tro du har møtt en dydig og uskyldig jente, og hun har kanskje bare hatt en partner, hun kan likefullt ha en kjønnssykdom. Og å beskrive noen som en Barbie? Skjønner at hun kunne være full og ufyselig, men var utseendet viktig? Og hva er en vikting? I denne situasjonene ville nok norske gutter opplevd det samme som TS, hvis kjæresten er av den sjalu typen er det ikke uvanlig med slike krangler med andre gutter på byen. Men jeg reagerer på at dørvakten tok betalt, og lot de som laget kvalm være igjen. Her tror jeg noen regler ble brutt. Anonymous poster hash: 0d479...83c 4
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Bylivet er nok ikke representativt for den Norske befolkning. Ikke forumet heller. Hvis du skal på byen igjen, så sørg for å dra med noen nordmenn som kjenner til hvordan ting fungerer.Etter setningen din om at norske damer har kjønnsykdommer og er fristerinner, så mistet jeg all sympati for deg. Men er ikke det sant da? ;-) Han er fra en helt annen kultur hvor det ikke er vanlig å holde på slik vi gjør. Skjønner godt at dette er uvant for ham. 2
mckinley Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Hvilket utested var det? Har vært mye ute i Kristiansand selv, hadde vært interessant å vite. TS, tror du har følerne ute når det kommer til rasisme. Du hadde nok blitt behandlet like kjipt om du hadde vært norsk.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Syns at det er utrolig urettferdig å si at TS overreagerer. Når det står svart på hvitt at vedkommende måtte komme seg vekk fra utestedet, mens de etniske norske ble igjen. TS måtte punge ut 500 spenn for å redde livet sitt fra det avskummet som har sitt opphav fra Gaustad sykehus, der folk ganger og banger hverandre og slikt møkk blir produsert. Ikke vet de hvem faren deres er og ikke vet de hva mening med livet er annet enn å drikke seg dritings og drive hor. Usiviliserte møkkafolk som skaper et dårlig bildet av Norge og nordmenn blant minoriteter. La oss snu på scenarioet og plasser settingen i Thailand eller Tyrkia, der en nordmann måtte punge ut 500 dollar for å komme seg vekk fra rasistene. Hvordan ville dere på forumet reagert da????????? Anonymous poster hash: 117be...f74 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Syns at det er utrolig urettferdig å si at TS overreagerer. Når det står svart på hvitt at vedkommende måtte komme seg vekk fra utestedet, mens de etniske norske ble igjen. TS måtte punge ut 500 spenn for å redde livet sitt fra det avskummet som har sitt opphav fra Gaustad sykehus, der folk ganger og banger hverandre og slikt møkk blir produsert. Ikke vet de hvem faren deres er og ikke vet de hva mening med livet er annet enn å drikke seg dritings og drive hor. Usiviliserte møkkafolk som skaper et dårlig bildet av Norge og nordmenn blant minoriteter. La oss snu på scenarioet og plasser settingen i Thailand eller Tyrkia, der en nordmann måtte punge ut 500 dollar for å komme seg vekk fra rasistene. Hvordan ville dere på forumet reagert da????????? Anonymous poster hash: 117be...f74 Jeg er fullstendig enig. Hvis man ikke formulerer seg rett eller har de riktige meningene her på forumet, så tråkker man en haug med mennesker på tærne. Det forteller mye om hvor dårlig integritet folk har.
Gjest KateW Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 Han er fra en helt annen kultur hvor det ikke er vanlig å holde på slik vi gjør. Skjønner godt at dette er uvant for ham. Jeg er også fra en kultur hvor det ikke er vanlig å gå rundt med kjønnsykdommer og friste folk. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er også fra en kultur hvor det ikke er vanlig å gå rundt med kjønnsykdommer og friste folk. Hva legger du i det? Utdyp gjerne! ;-)
Gjest KateW Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 At ikke ALLE norske kvinner er fristerinner med kjønnssykdommer, eller at ALLE pakistanske menn er kriminelle som fortjener å få bank, eller at ALLE norske dørvakter er korrupte. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er helt uenig i kommentaren din. Tror du er veldig naiv og har ikke skjønt mening med evolusjonsteorien. Du er helt på blåbærtur, hvis du nekter at jenter i Norge ikke kler seg ut fristende og fri sex ikke fører til massive kjønnssykdommer. One night stand er risikosport, akkurat som å hoppe ut av flyet med fallskjerm. Du vet aldri om fallskjerm vil funke eller ikke og utfallet er momentant død. Klær er for å dekke dekke kroppen og ikke for å friste det motsatte kjønn. For det første så er ikke tempraturen over 25 grader i dette landet, og aldri så varmt at man trenger å være kledd halvnaken. Vitenskap sier at soling er kreftfremkallende, og man skal dekke til kroppen for å motstå farlig UV stråling. Alle jenter som kler seg som horer har hensikt å friste det motsatte kjønn. Jeg er også fra en kultur hvor det ikke er vanlig å gå rundt med kjønnsykdommer og friste folk. Anonymous poster hash: 117be...f74
Gjest KateW Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg er helt uenig i kommentaren din. Tror du er veldig naiv og har ikke skjønt mening med evolusjonsteorien. Du er helt på blåbærtur, hvis du nekter at jenter i Norge ikke kler seg ut fristende og fri sex ikke fører til massive kjønnssykdommer. One night stand er risikosport, akkurat som å hoppe ut av flyet med fallskjerm. Du vet aldri om fallskjerm vil funke eller ikke og utfallet er momentant død. Klær er for å dekke dekke kroppen og ikke for å friste det motsatte kjønn. For det første så er ikke tempraturen over 25 grader i dette landet, og aldri så varmt at man trenger å være kledd halvnaken. Vitenskap sier at soling er kreftfremkallende, og man skal dekke til kroppen for å motstå farlig UV stråling. Alle jenter som kler seg som horer har hensikt å friste det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: 117be...f74 Jaha? Men alle norske jenter har ikke kjønnssykdommer, eller kler seg som horer. Jeg eksempelvis, har aldri hatt en kjønnssykdom, ei heller har jeg kledt meg horete. Endret 1. juli 2013 av KateW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå