AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hei Trenger litt råd fra alle dere søte damer på dette forumet! Altså.. Jeg har fått diagnosen pcos for ca et år siden og har vært prøver i tre Fikk utført lap etter mislykket pergo kur for ca 6 mnd siden. For ca 4 dager siden hadde jeg en ubehagelig opplevelse med ekstreme smerter i nedre del av magen (kan dette evt være i en eggstokk?) når jeg stod stille, gikk og når jeg prøvde å ligge.. Var kun når jeg satt i en spesiell stilling at det ikke var vondt. Det gikk heldigvis over etter ca tre timer. Tok både graviditetstest ogg eggløsningstest men de var negative begge to De siste dagene har det også minsket drastisk med utflod, jeg bruker som regel å skifte truse etter arbeid pga utflod, men i det siste har ikke jeg nesten ikke hatt noe! Kan det være noe på gang her? Er det noen som har opplevd no lignende? Vi går begge med et stort håp om små men står på venteliste til prøverør.. Har foresten i dag hatt UTROLIG såre pupper også! Håper noen vil fortelle meg om lignende opplevelser :)Anonymous poster hash: 8625f...56c
Gjest Twelve12 Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jeg fikk kraftige mensensmerter før positiv test. Antar det var festesmerter. Da kan det ta opp til en uke før hcg nivået er høyt nok til å slå ut på en test. Vent noen dager til å test på nytt
Gjest Twelve12 Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Jeg fikk kraftige mensensmerter før positiv test. Antar det var festesmerter. Da kan det ta opp til en uke før hcg nivået er høyt nok til å slå ut på en test. Vent noen dager til å test på nytt
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 TS her :-) Takk for svar har bestillt meg tester på nettet så satser på de kommer i dag! Har hatt småstikkinger i magen (ca 3-4 cm nedenfor navlen) og skikkelig vonde brystvorter i noen dager nå så håper det er noe på gang!! Anonymous poster hash: 8625f...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå