KalloRilla Skrevet 23. april 2004 #21 Del Skrevet 23. april 2004 Ser vi er mange i "teste - klubben" nå om dagen... Det er rart det der, noen har akkurat fått perioden, og andre sitter å hopper på stolen i spenning :-? Ellers er det jo en stund siden det er blitt "2blå" her inne nå, så vidt jeg har fått med meg - så det er kanskje på tide 8) Treffer vi nå er det nyttårsrakettene det siktes mot Følger spendt med, og venter veldig på at jeg kan sparke noen ut av "prøver forumet" og over til "de gravide" - Vi kan da ikke gro fast her inne heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pygmilla Skrevet 24. april 2004 #22 Del Skrevet 24. april 2004 Takk for engasjementet!! Slitsomt med sånne hemmelige greier - man får det jo litt på hjernen... Er nok falsk alarm denne gangen - negativ test i dag morges, og slim med litt blod i nå. Det er nok begynnelsen på mensen, tenker jeg. Doble følelser - godt å være ferdig med vente-og-se-ukene, nå er det bare å sette igang igjen, så snart jeg slutter å blø. Og så passer det som sagt bedre å bli gravid om litt. Samtidig er jeg jo litt skuffa, selvfølgelig!! Men for all del; dette var den første prøveperioden (som vi dessuten egentlig hadde tenkt å ikke prøve i...), og vi har god tid. Satser på mai eller juni, jeg! :-) ...og nå må jeg finne en annen forklaring på treg mage... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. april 2004 #23 Del Skrevet 24. april 2004 Vel, jeg hadde IKM i går - men da var jeg jo allerede ferdig med mensen. Og det var en pinglemens! Ikkeno vondt, bare blod. Ok, jeg har knaska litt panodil pga øret, så det kan jo ha tatt menssmertene og. Men jeg pleier å knaske mye mer ved mens.. Det stikker nederst i magen. Det har jeg forsåvidt innbildt meg før Og her en morgen våkna jeg med en sinnsyk smerte (ok, kanskje litt overdrevet - jeg overlevde) nederst i magen. På venstre side, for å ta detaljene. Også er brystene 'tunge'. Ikke ømme, har bare en tunghetsfølelse i dem. Og blodårer (de kryper forsåvidt fram når jeg er varm også, så kanskje jeg har feber?) Det skal sies at her er ingen forhåpninger ute og går; jeg har jo hatt mens. Litt tidligere enn vanlig bare. Men jeg tester i morgen eller mandag jeg altså. For å få det ut av hodet! Ellers kommer jeg til å tenke på det helt til neste IKM - og jeg som skal stresse fra meg ang barnelaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 25. april 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 25. april 2004 Har hatt det omtrent som deg, jolie! Tunge bryster, men ikke ømme, og sinnsykt vondt nederst i magen natt til fredag.. IKM i morgen eller tirsdag.. prøvde meg med en test i dag tidlig.. Negativ. Men har ikke gitt opp ennå! Viss ingen mens viser seg, blir det testing igjen på tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. april 2004 #25 Del Skrevet 25. april 2004 Vel, jeg har i alle fall ikke bebis i magen. Hadde ikke trodd det heller, men det hadde vært fint Bedre lykke for dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 26. april 2004 #26 Del Skrevet 26. april 2004 Ble som jeg trodde. Intet treff denne PP heller... Krysser fingre og går inn i PP 13 nå. Og er ganske så dritt lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 26. april 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 26. april 2004 Nix. Intet klaff her heller... dag 1 er kommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 27. april 2004 #28 Del Skrevet 27. april 2004 Venter og venter på perioden jeg da, synes nok den kan komme nå så en kan komme i gang med pp 3 :sur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 27. april 2004 #29 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg venter ikke i spenning lenger :cry: Dag 2 PP 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. april 2004 #30 Del Skrevet 27. april 2004 Hvem andre er det som venter på IKM? Cappo : IKM - månedskifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. april 2004 #31 Del Skrevet 27. april 2004 Heihei! Jeg er en venter Har ikm på førstkommende søndag eller mandag, men etter mange skuffelser så er ikke håpet om klaff denne gang så veldig stort! Noe som kanskje er en god ting? Har i allefall klart å flytte fokuset litt vekk fra prøving og har ikke klart å psyke på meg noen symptomer.....ennå! *bank i bordet* Er i dag på dag 22, i prøveperiode 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixi_ Skrevet 27. april 2004 #32 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har IKM rundt månedskiftet april/mai. Blir superspennende. Litt ustabilt til meg ennå etter en spontanabort tidlig i februar. Det er så ekkelt å ikke ha "full kontroll" på når den kommer.... Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. april 2004 #33 Del Skrevet 29. april 2004 Dag 28 og jeg kjenner mensmurringer... Får bare innstille meg at det ikke ble klaff denne gangen... ...eller vente å se om et par dager.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 30. april 2004 #34 Del Skrevet 30. april 2004 Kjipt her óg gitt!!! Lurte veldig, men det er vel ingen grunn til å håpe lenger.. Mensen kom nesten en uke for tidlig, så jeg håpet at det var festeblødning. (det fikk jeg sist) Men det blør fortsatt, så det spørs vel...) Bedre lykke neste gang for oss alle, ser det ut til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #35 Del Skrevet 30. april 2004 Hvor lenge varer festeblødningen da vs vanlig mens?? Hilsen en uerfaren gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 30. april 2004 #36 Del Skrevet 30. april 2004 Skulle hatt mensen for ca 1 uke siden, men fortsatt ikke noe tegn til den. Tok en test onsdag, men den var desverre negativ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. april 2004 #37 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg gleder meg så til å være med i gjengen her! 2 brett igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 30. april 2004 #38 Del Skrevet 30. april 2004 Hvor lenge varer festeblødningen da vs vanlig mens?? Hilsen en uerfaren gjest 1 døgn ca (sånn var det for meg iallefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 30. april 2004 #39 Del Skrevet 30. april 2004 Festeblødning.... tilsvarer det da "mensblødning" i ca en dag eller er det som spotting? Hos meg er krana totalt åpen i dag så har er det mensen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 30. april 2004 #40 Del Skrevet 30. april 2004 Festeblødning.... tilsvarer det da "mensblødning" i ca en dag eller er det som spotting? Hos meg er krana totalt åpen i dag så har er det mensen ja Hos meg var det bare så vidt litt lyserød utflod - men det varierer kanskje? Kom 1 uke etter antatt befruktning, og varte som tidligere skrevet i ca. 1 døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå