Gå til innhold

liker du innsekter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er utrolig glad i innsekter. bor på gard og ser mange ta dem.

alt i fra snegler til firfisler elvom firfisler er reptiler da men :)

her skal jeg ramse opp alle favoritt innsektene mine, og kanskje noen reptiler.

- er glad i mygg faktisk. sjukt nok så elsker jeg lyden av summinga dems når jeg legger meg. jo fler mygg jo bedre :P ja vet det høres rart ut men for meg er det søvndyssende.

- jeg er glad i enkelte typer snegler, men ikke brunsneglene. dem svarte store som finnes liker jeg da, men ikke de brune svææææære.Disse.

- jeg liker snegleskjell. i samling.

- jeg er også veldig glad i maur og tuer, pissemaur. liker godt å stikke en pinne inn i tua og smake på pisset. noen flere som bare eeelsker det? :D

til slutt er jeg glad i humler, huggorm og firfisler. har blitt bitt av huggorm mange ganger syns det er like artig hver gang.

hva slags favorittinsekter har du? :))



Anonymous poster hash: ea2fa...642
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, definitivt ikke! får nærmest angst bare jeg ser en bitteliten edderkopp.. kan tolerere helt vanlige små fluer og snegler er også forsåvidt greit.. men ellers holder jeg meg så langt unna som overhodet mulig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, definitivt ikke! får nærmest angst bare jeg ser en bitteliten edderkopp.. kan tolerere helt vanlige små fluer og snegler er også forsåvidt greit.. men ellers holder jeg meg så langt unna som overhodet mulig..!

å edderkopper. dem glømte jeg helt. redd? dem er jo så små. ikke farlig. :)

Anonymous poster hash: ea2fa...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snegler, edderkopper og firfisler er jo ikke akkurat insekter.



Anonymous poster hash: d2549...8c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snegler, edderkopper og firfisler er jo ikke akkurat insekter.

Anonymous poster hash: d2549...8c0

nei det er reptiler som jeg skrev. :)

Anonymous poster hash: ea2fa...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

nei det er reptiler som jeg skrev. :)

Anonymous poster hash: ea2fa...642

Og snegler er bløtdyr, og edderkopper er edderkopp dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og snegler er bløtdyr, og edderkopper er edderkopp dyr.

finnes det noe som kalles bløtdyr? nå skal jeg google opp dette, så trolig trenger du ikke svare altså...

det fine med google er at vi trenger snart ikke snakke sammen mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

finnes det noe som kalles bløtdyr? nå skal jeg google opp dette, så trolig trenger du ikke svare altså...

det fine med google er at vi trenger snart ikke snakke sammen mer. :)

Vel du må snakke med meg om du vil eller ikke, jeg TVINGER DEG!,

Bløtdyr eller Mollusca på latin, er en gruppe på ca. 85 000 arter, av marine, ferskvann og landlevende dyr, dyr som snegler, blekkspruter og ja blåskjell er den del av disse dyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du må snakke med meg om du vil eller ikke, jeg TVINGER DEG!,

Bløtdyr eller Mollusca på latin, er en gruppe på ca. 85 000 arter, av marine, ferskvann og landlevende dyr, dyr som snegler, blekkspruter og ja blåskjell er den del av disse dyrene.

er det sant at blekkspruter har store tenner btw? (gidder ikke google nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg verken liker eller misliker innsekter. Biller er ganske kule da, og humler. Om jeg kunne hatt en diger humle som kjæledyr hadde jeg vært ganske happy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

er det sant at blekkspruter har store tenner btw? (gidder ikke google nå).

Nei de har et Nebb, ser ut som et stort pappegøyenebb

Sånn ser det ut

Squid_beak_measuring.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg verken liker eller misliker innsekter. Biller er ganske kule da, og humler. Om jeg kunne hatt en diger humle som kjæledyr hadde jeg vært ganske happy.

Humler er kule, viss bier bruker amfetamin og veps methamfetamin er humler weeders, avslappa rolige, røyker litt før de går ut og lukter på alle de fine blomstene, sikkelige hippier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de har et Nebb, ser ut som et stort pappegøyenebb

Sånn ser det ut

Squid_beak_measuring.jpg

Uhh....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Humler er kule, viss bier bruker amfetamin og veps methamfetamin er humler weeders, avslappa rolige, røyker litt før de går ut og lukter på alle de fine blomstene, sikkelige hippier.

Lett at humla er en stoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke insekter nei. Og aller minst, FLUER. Det er de mest irriterende skapningene på jord. Uansett hvor mange ganger du sveiver dem vekk fra deg, fortsetter dem å komme bort til deg. De lager irriterende lyder mens jeg sover. Kryper og kiler meg i ansiktet og inni ørene. Flyr inni vinduer, kræsjer med det, og innser virkelig aldri at de ikke kommer noen vei. Åpner du vinduet så kommer de seg fremdeles ikke ut. De har generelt et veldig meningsløst liv. Og det livet varer ikke særlig lenge heller.

IDIOTISKE insekter, plis kan de ikke utdø snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke insekter nei. Og aller minst, FLUER. Det er de mest irriterende skapningene på jord. Uansett hvor mange ganger du sveiver dem vekk fra deg, fortsetter dem å komme bort til deg. De lager irriterende lyder mens jeg sover. Kryper og kiler meg i ansiktet og inni ørene. Flyr inni vinduer, kræsjer med det, og innser virkelig aldri at de ikke kommer noen vei. Åpner du vinduet så kommer de seg fremdeles ikke ut. De har generelt et veldig meningsløst liv. Og det livet varer ikke særlig lenge heller.

IDIOTISKE insekter, plis kan de ikke utdø snart

hvis humlene dør, dør menneskeheten og så jeg i avisa. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Liker ikke insekter nei. Og aller minst, FLUER. Det er de mest irriterende skapningene på jord. Uansett hvor mange ganger du sveiver dem vekk fra deg, fortsetter dem å komme bort til deg. De lager irriterende lyder mens jeg sover. Kryper og kiler meg i ansiktet og inni ørene. Flyr inni vinduer, kræsjer med det, og innser virkelig aldri at de ikke kommer noen vei. Åpner du vinduet så kommer de seg fremdeles ikke ut. De har generelt et veldig meningsløst liv. Og det livet varer ikke særlig lenge heller.

IDIOTISKE insekter, plis kan de ikke utdø snart

Dagen insekter dør ut, tar det ikke lang tid før vi går også, å leve som vi gjør jo tørt land uten insekter er nesten umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...