AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Kanel det normalt å få negative tester 3 dager etter ikm og likevell være gravid? Anonymous poster hash: 9854f...695
Gjest Ravgull Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har lest at det er mye mer vanlig med falsk negativ enn falsk positiv... Så det høres mulig ut. Mer mulig enn omvendt - positive tester og likevel ikke gravid. Forsøk en test av et annet merke/variant?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Ja igrunn er jeg det. Får små stikk i eggstokkene og EL slim. Dette skjer kun på dag 12 -14 har 28 dagers syklus. Vi hadde mye sex i perioden dag 10 i syklusen til dag 18 i syklusen. Har tatt 2 tester, de er helt hvite ikke antydning til strek. Skal prøve å ta ny test i morgen tidelig da jeg var litt i ørska i morges å tisset uten å teste. Anonymous poster hash: 9854f...695
Gjest Doh Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Ja, gjør det mener å ha lest at noen har litt lav HCG-stigning og at det dermed tar litt lenger tid før man får positiv test.
Athene Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Det er mulig, men ytterst skjeldent. 99% vil teste positivt 14 dager etter eggløsning. Når forum likevel florerer av de som har testet positivt etter IKM er det nesten utelukkende fordi eggløsning har vært litt sen, eller fordi man har kortere lutealfase enn snittet.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Ja er det jeg å tenker Athene. At ofte har de hatt uregelmessig syklus å unnfangelse har hendt senere enn de har trodd. Kjenner antydning til menssmerter nå, å det får jeg alltid i døgnet før mensen, så den er nok på vei.Anonymous poster hash: 9854f...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå