AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Vel, jeg chattet en god del med en fyr på en nettdating side, men grunnet div. omstendigheter sluttet jeg og svare på meldinger fra han. Når jeg var tilbake, var han forståelig nok borte, altså profilen deaktivert. Jeg sitter nå kun igjen med et bilde av han og ønsker kontakt igjen for å se om han evt. fortsatt er singel. Finnes det en måte jeg kan søke opp tilsvarende bilder på nett slik at jeg anskje kommer til facbooken hans etc? Hvis dette ble forståelig da, m.a.o så ønsker jeg å "spore han opp" ut ifra et bilde, går det? Anonymous poster hash: 0e33f...fad
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Prøvd bildesøk på google? Anonymous poster hash: acb73...545
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 oppsøk en synsk Anonymous poster hash: e9b48...268
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Prøvd bildesøk på google? Anonymous poster hash: acb73...545 Takk for svar Hvordan gjør jeg dette? Åpner jeg bilde i internett? Anonymous poster hash: 0e33f...fad
Klatt Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Selvfølgelig går det. Åpne images.google.com og dra bildet fra dataen din over til søkefeltet på Google. Da vil Google søke etter bildet på nett og dersom det ligger åpent andre steder som Google søker på, vil den finne kilden. 1
Klatt Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Nå er jeg selvfølgelig utrolig nysgjerrig på om dette ledet noen som helst vei? Noen oppdateringer fra TS? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Nå er jeg selvfølgelig utrolig nysgjerrig på om dette ledet noen som helst vei? Noen oppdateringer fra TS? Jeg fikk til søket, men bildet kom ikke opp, kun "lignende" bilder Ja, ja...kanskje facebook kan brukes på noen slags måte? Anonymous poster hash: 0e33f...fad
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #9 Skrevet 27. juni 2013 Meld han savnet, og se om ham ikke dukker opp da? Og du må muligens finne på et navn til ham da, siden du ikke vet det. Anonymous poster hash: 0173f...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå