AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 De siste 2 dagene har jeg sett en jente, på samme sted begge dagene. Begge gangene har hun sett på meg i flere sekunder og smilt til meg! Betyr det at jenta er interessert, eller kan det bare være for høflighetens skyld? Syns hun var ganske søt, og hadde et fint smil. Hun var mørk (trolig afrikansk opprinnelse) og antagelig rundt 20 år. Altså 6-7 år yngre enn meg. Er det slike signaler dere jenter sender ut for å få gutten til å skjønne at man er interessert? Anonymous poster hash: 5f615...fed
mckinley Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Du må nok vente litt mer. Jeg smiler i alle slags situasjoner og det gjør nok hun også. Kanskje hun følte det var naturlig fordi blikkene deres møttes, kanskje hun er vennlig og smilende mot de fleste og kanskje hun syntes du var kjekk og ville flørte med deg. Det er vanskelig for meg å si. Forhåpentligvis ser du henne igjen!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Takk for det ene svaret! Har ikke sett henne idag, desverre:-( Ts Anonymous poster hash: 5f615...fed
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #4 Skrevet 27. juni 2013 Hm, lite med svar. Kanskje ikke så lett å svare på det, siden det er så vagt grunnlag. Anonymous poster hash: 5f615...fed
Gjest extra Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 De siste 2 dagene har jeg sett en jente, på samme sted begge dagene. Begge gangene har hun sett på meg i flere sekunder og smilt til meg! Betyr det at jenta er interessert, eller kan det bare være for høflighetens skyld? Syns hun var ganske søt, og hadde et fint smil. Hun var mørk (trolig afrikansk opprinnelse) og antagelig rundt 20 år. Altså 6-7 år yngre enn meg. Er det slike signaler dere jenter sender ut for å få gutten til å skjønne at man er interessert? Anonymous poster hash: 5f615...fed Hei Nå prøver jeg ikke å være gledesdreper eller fremstå som bedreviter, men følgende huskeregel har hjulpet meg en del: "Jenter smiler eller flørter som regel for å skape harmoni når de oppretter kontakt med en kankjønn. Menn misforstår som oftest slike signaler og tror at hun flørter". Det smarteste her er å smile tilbake som du ville ha gjort til enhver person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå