AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Han er litt vel pågående, på grensen til masete. La han til (dessverre) på Facebook, og nå hàr han jo fri tilgang til å sende meg meldinger hver dag. Noe han gjør... Han fant meg på møteplassen.no, vi pratet litt og jeg synts han virket hyggelig. Og det er han sikkert og. Men syns han begynner å vippe over på grensa til hva jeg syns er tiltrekkende... Sender meg utrolig raske svar, er innom profilen min på møteplassen sikkert 7-8 ganger daglig. Hver gang jeg er inne og ser ligger han øverst på lista over hvem som har vært innom profilen min. Han har spurt tre ganger på et døgn om vi kan snakke på telefonen. Jg har sagt nei alle gangene. Fortell mg hvor vakker jg er og han ikke greier la være å se på bildene mine osv.... Føler meg litt kvalt kan du si! Hvordan si fra uten å være frekk? Anonymous poster hash: 0c6bb...5aa
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Bare si at du synes det blir for mye. Noe som "Jeg har ikke tid til å svare hele tiden. Jeg trenger litt fred, og synes du skriver utrolig mye av og til. :P" Kanskje han skjønner det. Anonymous poster hash: 68517...097 3
Gjest navnelapp Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Blokker han på facebook og på møteplassen, ganske enkelt. 1
FrøkenDetektiv Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Haha, morsom måte å legge det frem på. Men ja, det kan nok bli masete i lengden, og du har enda ikke møtt han (?). Tenk hvordan det kan bli da... Ville nok bedt ham om å backe litt unna, feks ved å si at du skal ta kontakt med han neste gang når du har bedre tid, istedenfor at han hele tiden kontakter deg.
Gjest Guilty Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Be han om å roe seg da.. Og om han ikke gjør det så blokker han. 1
Globusen Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Du kan jo bare informere ham om at dette blir for mye for deg (slike menn har en tendens til å ikke ta subtile hint), men samtidig så har du ingen plikt til å gi ham forklaring på hvorfor du ikke vil ha kontakt. Du har ikke møtt fyren engang. 1
Gjest Lincoln Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Han har vel hørt at jenter liker komplimenter og oppmerksomhet, og at dere vil bli behandlet som den eneste og flotteste jenta i verden - du vet, slik dere selv sier.
Gjest Murica Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Han har vel hørt at jenter liker komplimenter og oppmerksomhet, og at dere vil bli behandlet som den eneste og flotteste jenta i verden - du vet, slik dere selv sier. Stor forskjell på det og det å være totalt besatt. Men menn er kanskje ikke så flinke på dette med nyanser 4
Gjest Lincoln Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Stor forskjell på det og det å være totalt besatt. Men menn er kanskje ikke så flinke på dette med nyanser Hehe, nei det er ikke så lett. Han er sikkert ung han her. Det går litt tid før de fleste menn forstår at det er stor forskjell på hva dere jenter sier dere liker og hva dere faktisk liker Endret 25. juni 2013 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Vært i samme situasjon. Han fikk klar beskjed at han må roe seg ned. Nå er vi sammen og han er helt fantastisk Anonymous poster hash: 8744d...a31
Alina X Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Hehe, nei det er ikke så lett. Han er sikkert ung han her. Det går litt tid før de fleste menn forstår at det er stor forskjell på hva dere jenter sier dere liker og hva dere faktisk liker Det er ingen som liker å bli kvalt og ha en klegg på seg. Ja,vi vil ha komplimenter, men av de vi føler oss tiltrukket til. Sier kjæresten min at jeg er pen så blir jeg jo glad,men hvis jeg hooker opp med noen online som sender mld konstant så er det veldig creepy.... Stor forskjell på de tingene....er man for på hele tiden blir man needy,bedre å være avslappet og ta kontakt nå og da. Noen jenter synes jo det er spennende med gutter som ikke tar kontakt og leker kongen befaler, men de vokser det av seg etterhvert. :-) Endret 25. juni 2013 av Alina X 2
Mus-Katt Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Kan du ikke bare være ærlig og si ifra da? Si at du dessverre ikke er interessert, og at du fjerner ham også fra facebook da du kun har venner der eller noe. Du trenger ikke oppgi grunn engang...
Gjest Lincoln Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Det er ingen som liker å bli kvalt og ha en klegg på seg. Ja,vi vil ha komplimenter, men av de vi føler oss tiltrukket til. Det er nettopp der gutter blir forvirret. Dere sier der vil bli behandlet som prinsesser og få konstant oppmerksomhet - men dere sier ikke at dette KUN gjelder for drømmeprinsen som bare eksisterer i hodet deres. Med en gang en vanlig gutt følger deres egne råd så synes dere han er needy og desperat - og han får i beste fall lov til å være en "venn". Kan dere ikke heller si at dere foretrekker gutter som ikke virker interessert, som dere må jobbe for og som egentlig gir fullstendig f... ? Endret 25. juni 2013 av Lincoln
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Kan dere ikke heller si at dere foretrekker gutter som ikke virker interessert, som dere må jobbe for og som egentlig gir fullstendig f... ? Kvifor skal vi seie det, når det ikkje stemmer? Det handlar om balanse, som i alle livets forhold. 3
Alina X Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Kvifor skal vi seie det, når det ikkje stemmer? Det handlar om balanse, som i alle livets forhold. Nettopp...hei,jeg ble utsatt for en som sa han elsket meg etter 5 dager....er ikke det LITT spesielt?
Gjest Vena Cava Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Har en på sukker som sikkert har sendt samme spørsmål 5 ganger nå. Og jeg har ikke svart på noen av dem. "Om jeg kommer til byen din, skal vi treffes da?" "Tenkte å reise kystriksvegen i sommer, kanskje du skal vise meg rundt der du bor?" "Tar du imot meg om jeg kommer nordover på besøk?" "Kan vi treffes snart?" "Har ferie i august, tenkte å komme på besøk til deg! Hva er adressen din?:)" Har såvidt snakket med fyren før han begynt å mase om å treffes. Greier de ikke ta hint? Han er blokkert nå btw..
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Ts her. Virker som det må være enten eller. Ingen som vet hva en mellomting er? Har ikke gjort noe med saken enda forresten. Han har ikke gitt lyd fra seg siden igår. Takk og pris! Men om han spør en gang til om å snakke på telefon så sletter jeg han både fra møteplassen og face. Om han får vite at jeg har blokkert han så får det bare være. Kommer aldri til å treffe han uansett, gan bor veldig langt unna og er egentlig ikke sååå kjekk. Ikke spesielt sjarmerende er han heller. Det lille jeg vet om han da. Eller skal jeg kanskje gi telefonsamtalen en sjanse? Problemet da er at han kanskje tror jeg er interessert. Og det er jeg ikke. Finnes ikke tiltrukket av han iallefall. .Anonymous poster hash: 0c6bb...5aa
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Eg vil foreslå at du snakkar med han på chat/face for å finne ut om det er noko i han, og viss du etter det vil snakke med han på tlf så gjer du det. Er han for pågåande har han berre fått ein plass til å "plage" deg viss du gir han nummeret ditt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå