Gå til innhold

I dag så jeg den nydeligste jenta i hele mitt liv!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagen startet som vanlig på jobben.

Var egentlig ganske travel på det tidspunktet, men jeg tok henne med en gang, kanskje foran noen i køen, husker ikke helt... planen var bare å komme nærmere henne så jeg kunne stirre uten å virke creepy.

Hun hadde NYYYDELIGE grønne øyner, med matchene grønn øyeskygge, håret var blondt med litt mørke striper, huden var helt feilfri og jeg så de utrolige store øynene med den perfekte munnen og nesen, ahhh....

Jeg bor i Oslo, og selv i hovedstaden så ser man ikke så mange UTROLIG deilige jenter som bare stråler naturlig skjønnhet..

Nå kan jeg skjønne hvorfor folk gikk til krig for kvinner som Helen of Troy.

Anonymous poster hash: 64e08...c9f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neei, slutter historien der..?

Anonymous poster hash: 10989...d22
Gjest Svampebob1
Skrevet

Grønne hekse-øyne på jenter er skikkelig turn on!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dagen startet som vanlig på jobben.

Var egentlig ganske travel på det tidspunktet, men jeg tok henne med en gang, kanskje foran noen i køen, husker ikke helt... planen var bare å komme nærmere henne så jeg kunne stirre uten å virke creepy.

Hun hadde NYYYDELIGE grønne øyner, med matchene grønn øyeskygge, håret var blondt med litt mørke striper, huden var helt feilfri og jeg så de utrolige store øynene med den perfekte munnen og nesen, ahhh....

Jeg bor i Oslo, og selv i hovedstaden så ser man ikke så mange UTROLIG deilige jenter som bare stråler naturlig skjønnhet..

Nå kan jeg skjønne hvorfor folk gikk til krig for kvinner som Helen of Troy.

Hehe du tok henne..? Hvordan da?

Anonymous poster hash: 0f093...815

AnonymBruker
Skrevet

Hehe du tok henne..? Hvordan da?

Anonymous poster hash: 0f093...815

ekspederte henne.

AnonymBruker
Skrevet

Neei, slutter historien der..?

jaaa....

En tynn jente med ganske god håndfull c cup... er ganske sjeldent med mindre det er silikon.

Hun hadde på seg en trenings tights som viste at hun hadde EKSTREMT deilig spretten rumpe. veltrent rumpe også..............

Ikke nok med det, hun hadde en slags netting skjorte som viste litt av magen, og hun hadde definert 6 pack, men ikke sånn voldsom bodybuilder sixpack... mer som dette

https://www.google.no/search?q=girl+sixpack&rlz=1C1JRYI_enNO480NO480&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=CBbGUcz7FqfJ4ATSloGwDA&biw=2133&bih=1036&sei=HBbGUYGVAufd4QThpICgCw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=RibCLvYy6xSYLM%3A%3Boxi8mjIrE-I_SM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.uncoached.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2010%252F11%252Fgirls_with_six_pack_01-465x620.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fieldchatter.com%252Fforum%252FThread-Hot-Girl-Friday--62831%3B465%3B620

Ahh. hun kommer jeg til å drømme om....

AnonymBruker
Skrevet

Hekse-øyne? o.o

Anonymous poster hash: addd8...be0

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke annet enn ei fryktelig tacky jente på netthinnen.

Anonymous poster hash: cc767...cba
  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

I mitt yrke så ser jeg utrolige mange barbie jenter, hun var ikke det.

Man kunne se at hun var en naturlig skjønnhet, noe som Hun Adriana Lima.

Jeg er garantert sikker på at den jenten jeg ekspederte i dag kunne vært en godt betalt modell.

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Hekse-øyne? o.o Anonymous poster hash: addd8...be0

Ja.. Øynene kan være noe av det mest sexy på ei jente.

Fra mitt ståsted ihvertfall ;-).

Endret av Svampebob1
AnonymBruker
Skrevet

Jammen, så var det da ytterst heldig at der er TS som skal like henne, ikke du.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, menn er så jævla utseendefiksert... hun hadde neppe ofret deg en tanke

Anonymous poster hash: 7ece3...5bc
Skrevet

I mitt yrke så ser jeg utrolige mange barbie jenter, hun var ikke det.

Man kunne se at hun var en naturlig skjønnhet, noe som Hun Adriana Lima.

Jeg er garantert sikker på at den jenten jeg ekspederte i dag kunne vært en godt betalt modell.

Snakket du med henne? Eller viste at du likte henne på noen måte?

Skrevet

Når jeg skriver dette her, så svarer jeg for de fleste menn, og de fleste kvinner.

Utseende er det første man legger i sin interesse liste, tror du folk går rundt og blir sammen med folk de ikke finner attraktiv?

Personligheten er noe som spiller en viktigere rolle enn utseende selvfølgelig, men det kommer etter, men i nå-stadiet så er utseendet viktigst.

Det var en jente på jobben jeg var veldig interessert i, hun var ganske pen, og hyggelig de første månedene vi jobbet sammen, men etter en stund så jeg at den jenten hadde en ganske råtten personlighet, og interessen falt raskt. Jeg skal ikke nekte for at jeg fortsatt hadde lyst å ligge med henne, men null interesse til forhold med sånne jenter.

Det er kanskje det folk ikke tenker helt over, men er klar over..

De tenker alltid, ah hun jenta er så stygg, skjønner ikke hvordan hun klarte å bli sammen med den kjekkasen, eller omvendt.

Det er sånn personlighet spiller inn, altså senere i et forhold, så ja, utseende er viktig.. i begynnelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne så kan jeg også av og til se en jente - eller en mann, eller et barn for den saks skyld - som er så nydelig at man bare må glo litt fordi det er så behagelig å hvile øynene på. Vi mennesker er jo skrudd til å like skjønnhet og symmetri, forskning viser at selv bittesmå bleiebarn hviler blikket lengre på konvensjonelt vakre mennesker.

Personlighet kommer milevis foran utseende når det gjelder hva som vekker romantisk interesse hos meg, men jeg har sett noen mennesker i mitt liv som bare er så vakre at man blir blank i blikket, salig i kroppen og hører litt englesang i det fjerne.

Å gå til krig bare for et vakkert menneske er nok kanskje forbeholdt menn, da :fnise:

Anonymous poster hash: 91742...ec7

AnonymBruker
Skrevet

Ts, da ;) Håper det var en god selvtillitsboost ;)

Anonymous poster hash: e1399...3c2
AnonymBruker
Skrevet

Alltid like gøy med trolling... Not.

Anonymous poster hash: e1399...3c2
  • Liker 3
Skrevet

Lol. Unnskyld generaliseringen, men det der er typisk taktikk fra misunnelig kvinne. Først uttrykke misnøye med menn, så prøve å overbevise vedkommende om at det er noe feil med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...