Gå til innhold

Gå på pub alene... eller sitte hjemme alene?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Kjeder meg, og er ensom i kveld. Har få mennesker i livet mitt, og enda ferre av de som vil bli med meg ut og treffe folk. Noen av dere jenter som har erfaringer med å gå ut alene? Posotiv eller negativ? Redd for å bli sittende alene der også liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok holdt meg hjemme, blir fort depresivt på byn alene, og deppet + alkohol er ikke den beste mixen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått ut :) Men gå ut et sted hvor det er fult så du kan sette deg sammen/ved siden av noen som er der... Lat som du venter på en venninne som aldri kommer... :ol: Have fun :vin:



Anonymous poster hash: 687c3...577
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! jeg ville gått ut.. Kjenner du at du faller utenfor på noen måte så gå videre? kanskje stemningen er annerledes på en annen pub? vær smilende i kroppsspråket ditt, da vil kanskje noen sette seg ned for å snakke. Ellers så stemmer jeg for AB sitt svar over her også, lat som at du venter på noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i bar, og du kunne se GODT hvem som var alene eller ventet på noen. Syntes synd på dem jeg, at de er så ensomme at de gikk ut alene og satt ute blant folk alene. Mange hadde også ganske triste blikk når de skulle bestille. Nei, ville heller holdt meg hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Kjeder meg, og er ensom i kveld. Har få mennesker i livet mitt, og enda ferre av de som vil bli med meg ut og treffe folk. Noen av dere jenter som har erfaringer med å gå ut alene? Posotiv eller negativ? Redd for å bli sittende alene der også liksom :P

Sportspub på Søndag er mitt tips. Alltid god stemning, alltid noen å snakke med og hvis det ikke er så sosialt, så har du en kamp å følge med på. Best av alt er at alle sportspuber har en gammal fyllik som raper, fiser og skriker hele tida. Blir liksom litt stemning av sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som jobbet i bar, var vel edru? De fleste andre er ikke det, og hvem legger merke til det da? Hvorfor komme med slike negative kommentarer? Aldri vært alene, alene du? Mange er alene hver ettermiddag når de kommer fra jobb, hver dag, hver uke, hver måned. Kanskje får man et pust i ensligheten med å gå ut, treffe andre, snakke med andre enn kollegaer.

Ta deg en tur ut du TS, det kan like gjerne bli gøy som ikke. Og lat som du venter på noen, garanterer du kommer i snakk med noen kjekke mennesker:)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som jobbet i bar, var vel edru? De fleste andre er ikke det, og hvem legger merke til det da? Hvorfor komme med slike negative kommentarer? Aldri vært alene, alene du? Mange er alene hver ettermiddag når de kommer fra jobb, hver dag, hver uke, hver måned. Kanskje får man et pust i ensligheten med å gå ut, treffe andre, snakke med andre enn kollegaer.

Ta deg en tur ut du TS, det kan like gjerne bli gøy som ikke. Og lat som du venter på noen, garanterer du kommer i snakk med noen kjekke mennesker:)

Bra sagt ! Jeg tenkte akkurat det samme som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er folk du aller helst vil treffe. Men er redd for at det skal se teit ut å gå ut alene, så syns jeg du skal gi en lang en i det andre måtte mene om akkurat det.

Jeg skulle ønske jeg var flinkere i å gjøre ting i mitt eget selskap. Det er jo en ypperlig mulighet for å stifte nye bekjentskaper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i bar, og du kunne se GODT hvem som var alene eller ventet på noen. Syntes synd på dem jeg, at de er så ensomme at de gikk ut alene og satt ute blant folk alene. Mange hadde også ganske triste blikk når de skulle bestille. Nei, ville heller holdt meg hjemme.

Det er forskjell på en bartender som står bak baren, og fulle folk som går rundt å surrer og har nok med å tenke på seg selv.

Anonymous poster hash: bb70e...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så deilig å være alene hjemme!

Hvorfor så negativt "sitte alene hjemme"? Mye underholdning. Lese, film, ta en pils, god pute..



Anonymous poster hash: f4664...1c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Tror det kan bli ganske artig å gå ut alene, spesielt siden du er dame. Du kommer garantert til å komme i prat med noen :) Jeg ville tatt en spansk en å sagt at du "venter på en venninne", og ut over kvelden så kan du jo si at at hun ikke følte seg helt i form, men at du likevell er ute så hvorfor ikke gjøre en kveld utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som jobbet i bar, var vel edru? De fleste andre er ikke det, og hvem legger merke til det da? Hvorfor komme med slike negative kommentarer? Aldri vært alene, alene du? Mange er alene hver ettermiddag når de kommer fra jobb, hver dag, hver uke, hver måned. Kanskje får man et pust i ensligheten med å gå ut, treffe andre, snakke med andre enn kollegaer.

Ta deg en tur ut du TS, det kan like gjerne bli gøy som ikke. Og lat som du venter på noen, garanterer du kommer i snakk med noen kjekke mennesker:)

Har vært alene jeg, og da har jeg kost meg hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen år siden gikk jeg ofte ut alene fordi venninnene var opptatt med familien og ikke kunne bli med hver gang. Gikk stort sett på et fast sted. Syntes det var litt ensomt den første timen de første gangene jeg gjorde det, blant annet fordi jeg er litt sjenert, men så ble jeg mer kjent med andre folk som hang der, deriblant kjæresten. Ble av en eller anne grunn godt kjent med bartenderne den første gangen fordi det kom et lass med menn og prøvde seg, noe jeg syntes ble litt for mye av det gode.

Å gå ut alene ga meg god trening i å ikke være så redd for å småprate med tilfeldige mennesker, selv om jeg er dårlig på smalltalk fortsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Har jobbet i bar, og du kunne se GODT hvem som var alene eller ventet på noen. Syntes synd på dem jeg, at de er så ensomme at de gikk ut alene og satt ute blant folk alene. Mange hadde også ganske triste blikk når de skulle bestille. Nei, ville heller holdt meg hjemme.

What :wow: ...

Det er det sykeste jeg har hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...