Gå til innhold

Treffe noen når man er rundt 30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har rukket å bli 29 år. Under studietida synes jeg det var ganske enkelt å finne seg en partner da du hver dag møtte folk i samme livsituasjon(uetablert) og rundt samme alder og ofte med samme interesser. Etter at det ble slutt for et år siden har det vært vanskelig å treffe noen.

På jobben er det litt traust der mange er godt etablerte og har blitt nokså kjedelige der de bruker hele fritida på familie. Jeg liker jobben godt og kollegene godt, men jeg har det liksom ikke så gøy lenger som jeg hadde før. Livet er helt greit, men bare litt kjedligere enn det var før.

Så hva gjør man egentlig når man har flytta til nytt sted for å finne seg en partner? Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: a1924...ad9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har rukket å bli 29 år. Under studietida synes jeg det var ganske enkelt å finne seg en partner da du hver dag møtte folk i samme livsituasjon(uetablert) og rundt samme alder og ofte med samme interesser. Etter at det ble slutt for et år siden har det vært vanskelig å treffe noen.

På jobben er det litt traust der mange er godt etablerte og har blitt nokså kjedelige der de bruker hele fritida på familie. Jeg liker jobben godt og kollegene godt, men jeg har det liksom ikke så gøy lenger som jeg hadde før. Livet er helt greit, men bare litt kjedligere enn det var før.

Så hva gjør man egentlig når man har flytta til nytt sted for å finne seg en partner? Noen med erfaringer?

Har det litt på samme måte selv, er 32 og syntes det er vanskeligere å treffe seriøse kvinner enn før. Mange er etablerte, eller så ønsker de bare ons/uforpliktende og kortvarige forhold, og det gidder jeg ikke bruke tiden min på. For min del har det nok også blitt færre arenaer og mindre tid til å treffe potensielle partnere på.

Så ja, det er ikke blitt lettere. Men man må jo gjøre det beste ut av det og nyte friheten i mellomtiden :)

Anonymous poster hash: bb8da...324

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

og det er ikke lettere når man er 36 og synes barn fra tidligere forhold er uaktuelt...

men det er da noen interessante personer der ute. Og finne "den rette" personen er derimot ikke så lett.

Anonymous poster hash: ffbb5...638
  • Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Erfaring, nja. Løsning, njei! "Welcome to life after school..". :(

Skrevet

er vanskeligere ja:) men man skal ikke gi opp for det

Skrevet

Har du flytta til et nytt sted for å finne deg en partner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...