AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Har rukket å bli 29 år. Under studietida synes jeg det var ganske enkelt å finne seg en partner da du hver dag møtte folk i samme livsituasjon(uetablert) og rundt samme alder og ofte med samme interesser. Etter at det ble slutt for et år siden har det vært vanskelig å treffe noen. På jobben er det litt traust der mange er godt etablerte og har blitt nokså kjedelige der de bruker hele fritida på familie. Jeg liker jobben godt og kollegene godt, men jeg har det liksom ikke så gøy lenger som jeg hadde før. Livet er helt greit, men bare litt kjedligere enn det var før. Så hva gjør man egentlig når man har flytta til nytt sted for å finne seg en partner? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: a1924...ad9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Har rukket å bli 29 år. Under studietida synes jeg det var ganske enkelt å finne seg en partner da du hver dag møtte folk i samme livsituasjon(uetablert) og rundt samme alder og ofte med samme interesser. Etter at det ble slutt for et år siden har det vært vanskelig å treffe noen. På jobben er det litt traust der mange er godt etablerte og har blitt nokså kjedelige der de bruker hele fritida på familie. Jeg liker jobben godt og kollegene godt, men jeg har det liksom ikke så gøy lenger som jeg hadde før. Livet er helt greit, men bare litt kjedligere enn det var før. Så hva gjør man egentlig når man har flytta til nytt sted for å finne seg en partner? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: a1924...ad9 Har det litt på samme måte selv, er 32 og syntes det er vanskeligere å treffe seriøse kvinner enn før. Mange er etablerte, eller så ønsker de bare ons/uforpliktende og kortvarige forhold, og det gidder jeg ikke bruke tiden min på. For min del har det nok også blitt færre arenaer og mindre tid til å treffe potensielle partnere på. Så ja, det er ikke blitt lettere. Men man må jo gjøre det beste ut av det og nyte friheten i mellomtiden Anonymous poster hash: bb8da...324 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 og det er ikke lettere når man er 36 og synes barn fra tidligere forhold er uaktuelt... men det er da noen interessante personer der ute. Og finne "den rette" personen er derimot ikke så lett. Anonymous poster hash: ffbb5...638 1
Gjest Ironically me Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Erfaring, nja. Løsning, njei! "Welcome to life after school..".
Lena V. Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 er vanskeligere ja:) men man skal ikke gi opp for det
Ravn1 Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Har rukket å bli 29 år. Under studietida synes jeg det var ganske enkelt å finne seg en partner da du hver dag møtte folk i samme livsituasjon(uetablert) og rundt samme alder og ofte med samme interesser. Etter at det ble slutt for et år siden har det vært vanskelig å treffe noen. På jobben er det litt traust der mange er godt etablerte og har blitt nokså kjedelige der de bruker hele fritida på familie. Jeg liker jobben godt og kollegene godt, men jeg har det liksom ikke så gøy lenger som jeg hadde før. Livet er helt greit, men bare litt kjedligere enn det var før. Så hva gjør man egentlig når man har flytta til nytt sted for å finne seg en partner? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: a1924...ad9 Har du flytta til et nytt sted for å finne deg en partner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå