Gå til innhold

"Æsj" ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Jeg er vel ikke interessert i å høre om din prektighet. Du fikk svaret på det du lurte på.

er ikke snakk om å være prektig. Det er snakk om å ikke hæres å røre noen som er stygg og ekkel som man ikke klarer å se på engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KalleAnkas onkel

er ikke snakk om å være prektig. Det er snakk om å ikke hæres å røre noen som er stygg og ekkel som man ikke klarer å se på engang.

Jeg er fortsatt ikke interessert. Hysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er fortsatt ikke interessert. Hysj.

nei jeg hysjer ikke. Er du som ligger med ekle mennesker uten å føle deg ekkel etterpå og det begriper jeg ikke. jeg syns faktisk synd på deg som lar deg selv oppleve slike begredelige ting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

nei jeg hysjer ikke. Er du som ligger med ekle mennesker uten å føle deg ekkel etterpå og det begriper jeg ikke. jeg syns faktisk synd på deg som lar deg selv oppleve slike begredelige ting

Du merker ikke at de er ekle med lyset av.dessuten har jeg ikke sagt at jeg ligger med ekle mennesker, bare at de ikke er førstevalget eller pen nok til å ville ha et forhold med. Jenter som ikke er direkte tiltrekkende er heller ikke direkte frastøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du merker ikke at de er ekle med lyset av.dessuten har jeg ikke sagt at jeg ligger med ekle mennesker, bare at de ikke er førstevalget eller pen nok til å ville ha et forhold med. Jenter som ikke er direkte tiltrekkende er heller ikke direkte frastøtende.

klart man merker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du merker ikke at de er ekle med lyset av.dessuten har jeg ikke sagt at jeg ligger med ekle mennesker, bare at de ikke er førstevalget eller pen nok til å ville ha et forhold med. Jenter som ikke er direkte tiltrekkende er heller ikke direkte frastøtende.

Hva med deg selv? Er du det opplagte førstevalget for vakre, attraktive kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Hva med deg selv? Er du det opplagte førstevalget for vakre, attraktive kvinner?

selvsagt. Kalleankas onkel er jo guds gave til alle kvinner i verden. De må jo være takknemlig for at en sånn som han gidder å ta i de engang. :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Hva med deg selv? Er du det opplagte førstevalget for vakre, attraktive kvinner?

Jeg blir som regel det etter en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg blir som regel det etter en prat.

Selvsikkerhet er en god egenskap, hvis den ikke tipper over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på dama. De gangene jeg har gjort en lite grundig innsats for å få meg noe og bare tatt til takke med, så er det å foretrekke at vi holder det seksuelle til det helt essensielle, som betyr at jeg ikke ønsker å oppleve mer enn det helt nødvendige i senga. Helst med lyset av også. Ville han ha lyset av? Er det andre ting som tyder på at han ville effektvisere prossessen med deg?

Nei, vi har ikke lyset av. Vi har jo datet i over to måneder nå, så vi begynner å kjenne hverandre. Snakker om det meste, og har gjort mye forskjellig i senga. Derfor ble jeg overrasket over at han kunne finne kjønnssaft så ekkelt, did'nt see that coming ! Hva som skjer med oss videre er uvisst, vi har så langt bare "levd i nuet" og tar ting som det kommer. Jeg kan fint leve med at han ikke liker absolutt alt det samme som meg, men når det kommer til å ordlegge seg, kunne han kanskje trenge litt opplæring :P

Anonymous poster hash: 843f5...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Nei, vi har ikke lyset av. Vi har jo datet i over to måneder nå, så vi begynner å kjenne hverandre. Snakker om det meste, og har gjort mye forskjellig i senga. Derfor ble jeg overrasket over at han kunne finne kjønnssaft så ekkelt, did'nt see that coming ! Hva som skjer med oss videre er uvisst, vi har så langt bare "levd i nuet" og tar ting som det kommer. Jeg kan fint leve med at han ikke liker absolutt alt det samme som meg, men når det kommer til å ordlegge seg, kunne han kanskje trenge litt opplæring :P

Anonymous poster hash: 843f5...706

Hvem av dere som trenger opplæring kommer ann på hvem du spør. Du burde kanskje lære deg å slutte å ta deg nær av ting, eventuelt slutte å gjøre ting som er avtennende, i følge oss som til en viss grad er enig med han, samtidig som du har dine støttespillere som vil tenke at han er problemet. Siden du er happy med ting som de er, la de ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kvinner er for deg bare en bruksgjenstand, noe å tømme seg i? Sympatisk holdning :ironi:

Hvor mange kvinner er det ikke som gjør akkurat det samme? ;) Det blir jo bare et problem når den ene parten får den andre til å tro at det skal bety noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvor mange kvinner er det ikke som gjør akkurat det samme? ;) Det blir jo bare et problem når den ene parten får den andre til å tro at det skal bety noe mer.

Hvis begge parter har samme oppfatning, skulle det ikke bli noe problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem av dere som trenger opplæring kommer ann på hvem du spør. Du burde kanskje lære deg å slutte å ta deg nær av ting, eventuelt slutte å gjøre ting som er avtennende, i følge oss som til en viss grad er enig med han, samtidig som du har dine støttespillere som vil tenke at han er problemet. Siden du er happy med ting som de er, la de ligge.

Jeg lar det ligge kjære deg, jeg har ikke tenkt å nevne den litt unødvendige kommentaren hans til ham. Jeg skjønner at folk har forskjellige preferanser, men jeg kommer nå alltid til å synes det er deilig å ta på meg selv både før, under og etter sex.. ;)

Anonymous poster hash: 843f5...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Hvordan klarer du å ha sex da? Blir det bare "vanlig" tørr sex?

Anonymous poster hash: 2a856...e49

Altså...jeg har sex på samme måte som alle andre, men jeg liker ikke den biten hvor man begynner å smøre det utover eller har et behov for å "leke" med det. Det aller ekleste scenarioet er når fyren skal smake på sitt eller vil ha meg til å svelge. Det skjer bare ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Alle her inne vet at du er en gutt så du kan bare logge ut igjen kompis.

Anonymous poster hash: 2a856...e49

Ja, det er de store puppene mine bevis på :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er vel ikke interessert i å høre om din prektighet. Du fikk svaret på det du lurte på.

Så man er prektig hvis man ikke ligger med en man finner ekkel? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dere som trenger opplæring kommer ann på hvem du spør. Du burde kanskje lære deg å slutte å ta deg nær av ting, eventuelt slutte å gjøre ting som er avtennende, i følge oss som til en viss grad er enig med han, samtidig som du har dine støttespillere som vil tenke at han er problemet. Siden du er happy med ting som de er, la de ligge.

Hvordan kan hun slutte å gjøre noe avtennende når mannen ble avtent av sin egen sperm? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Hvordan kan hun slutte å gjøre noe avtennende når mannen ble avtent av sin egen sperm? :ler:

Hun kan slutte å fikle med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hun kan slutte å fikle med den

Stakkars mann, han skulle heller ha sprutet klisset i munnen hennes. Det ville vært mer delikat, eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...