AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg er prøver (6dpo) og har bare et vikariat. Nå viser det seg at jeg ikke får forlengelse, har vært ansatt i ett år når vikariatet går ut. Jeg er litt stressa mtp fødselspenger og om jeg nå mister det. Jeg vil være ca 3-4 måneder på vei når vikariatet mitt går ut om jeg er gravid nå. Skulle jeg ikke være gravid. har jeg vi ikke muligheten til å prøve neste pp (sambo er bortreist), og skal vi da prøve måneden etter så nærmere det seg vikariatslutt. Jeg har ikke så lyst til å vente så mye lengre med å bli gravid, i hvertfall ikke etter det har gått ett år i ny jobb. ...ikke synes jeg det er så stas å søke jobb som prøver evt noen måneder på vei. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: ab2c0...558
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Hvor lenge har du jobbet? Søk om dagpenger den dagen du blir arbeidsledig, da har du inntekt og den inntekten tells når de regner på foreldrepengene. Søker du ikke, eller ikke får dagpenger, så er du uten inntekt og uten noe som de regner med i foreldrepengene og du risikerer å ikke få det hvis du blir lenge arbeidsledig. Eller søk på jobber!! Lykke til! Anonymous poster hash: 351d4...076
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 "Ellers søke på jobber" skulle det stå Anonymous poster hash: 351d4...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå