Gå til innhold

Et rørende innlegg av Kristina Andersen


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva de gjør når bloggpengene en dag tar slutt. Ser jo at mange starter nettbutikk, lanserer kolleksjoner, gir ut bøker etc. men det har vel ikke noe for seg hvis man ikke kan reklamere gjennom bloggen?

Sikkert moro for en sjef og kalle inn til inervju og så spørre ut disse rosalufthodene hva de skrev om og hvorfor de hadde blogg om overfladiske ting som sminke, kremer og tannkrem er. Hehehehe

Anonymous poster hash: 67996...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert moro for en sjef og kalle inn til inervju og så spørre ut disse rosalufthodene hva de skrev om og hvorfor de hadde blogg om overfladiske ting som sminke, kremer og tannkrem er. Hehehehe

Anonymous poster hash: 67996...c82

De tenker ikke så langt.. Bloggerne uten utdannelse har NULL kompetanse. De tror selv at de kan få jobb innenfor medieverden når bloggeventyret er over. Sannheten er at det kan de ikke lenger. Før var det lettere, men nå må du ha kompetanse innenfor en rekke områder. Det holder liksom ikke at du har drevet med markedsføring (på bloggen), journalistikk (på bloggen) eller PR (på bloggen)....De kan forsatt ikke spillereglene og lovverket.

Anonymous poster hash: 82b8c...513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mest hetta over dette "jeg elsker livet, jeg er så glad, smiiiil til verden"-greiene. Blir det koseligere og "lykkeligere" så spyr jeg.

Anonymous poster hash: ee896...b6d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo rosa og lever i ei rosa sky ;)



Anonymous poster hash: 67996...c82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nettbutikken hennes... Skjer ikke at jeg kjøper noe der. Som om jeg vil sprade rundt med smakløse singletter med teksten Train like a beast, look like a beauty. Jeg dør litt innvendig av tanken på at jeg skulle gått rundt på treningssenteret iført den.. Også er hun så utrolig stolt! "Seeee på den fine kolleksjonen min!! :D livet virkelig smiiler til meg om dagen :D iiiik" jeg får helt hetta

Anonymous poster hash: 2e665...d28

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha. Jeg revner.



Anonymous poster hash: 765e8...8de
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Livet smiler, jeg er så GLAD og LYKKELIG"

"Jeg flommer som vanlig over av energi og positivitet denne morgenen"

Give me a break. Jeg likte Kristina veldig godt før, men syns hun har blitt så sykt overfladisk de siste årene. Kanskje hun alltid har vært det, bare jeg ikke har lagt like mye merke til det. Det som irriterer meg mest er at hun alltid skriver om hvor fint hun har det, for å så komme med et innlegg ca annenhver måned om hvor kjipt livet er, og at alle tror at hun har det så himla lett, at hun jobber så hardt blabla, ingen skjønner henne..Vet jeg ikke er noe bedre selv, da jeg sitter å disser henne her nå. Men ja, syns hun blir litt for patetisk til tider!



Anonymous poster hash: 1530d...ac0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun rett og slett er lykkelig? :klo: jeg er ikke noe fan av henne jeg heller, men det må da være lov å være lykkelig og si det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun rett og slett er lykkelig? :klo: jeg er ikke noe fan av henne jeg heller, men det må da være lov å være lykkelig og si det?

Så klart er det lov å være lykkelig! Og det er bra hun har det bra, men poenget mitt er at hun har en tendens til å uttrykke at alt er så himla bra, for å så komme etterpå med et innlegg om at hun er så lei av at alle tror hun har det bra, at hun egentlig har det kjipt osv hun og..Da syns jeg at hun kan skylle seg selv litt, da hun noen ganger fremstiller livet sitt så rosenrødt - noe alle vet at det ikke er!

Anonymous poster hash: 1530d...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant. Bloggere tjener altfor mye penger. Norge snakker om at vi ikke har nok penger til ditt og datt, men å gi bloggere flere ti-tusen i mnd har man råd til?

Gøy å tenke på at jeg jobber ræva av meg, mens skattepengene mine går til bloggere.



Anonymous poster hash: 904d8...bec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant. Bloggere tjener altfor mye penger. Norge snakker om at vi ikke har nok penger til ditt og datt, men å gi bloggere flere ti-tusen i mnd har man råd til?Gøy å tenke på at jeg jobber ræva av meg, mens skattepengene mine går til bloggere. Anonymous poster hash: 904d8...bec

Dine skattepenger???

Anonymous poster hash: 50041...12b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med da hun og familien dro til Florida. De bodde i Fort Lauderdale, men hun skrev konstant om hvor fantastisk det var i Miami. Miami ditt, Miami datt. Da noen rettet på henne om dette, var svaret hennes at det var same, same. Eh, nei....det er faktisk ikke same, same. Utrolig irriterende at hun er så misvisende. Det vet jo alle som har vært begge steder. Men det var nok kulere å skrive Miami enn FL, tydeligvis.

Anonymous poster hash: c48c4...534

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med da hun og familien dro til Florida. De bodde i Fort Lauderdale, men hun skrev konstant om hvor fantastisk det var i Miami. Miami ditt, Miami datt. Da noen rettet på henne om dette, var svaret hennes at det var same, same. Eh, nei....det er faktisk ikke same, same. Utrolig irriterende at hun er så misvisende. Det vet jo alle som har vært begge steder. Men det var nok kulere å skrive Miami enn FL, tydeligvis.

Anonymous poster hash: c48c4...534

Mulig jeg ikke skjønner greia her. Men Miami ligger jo i FL? Og hvor er Fort Lauderdale a? Er det FortL og Miami ikke samme sted? Eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg ikke skjønner greia her. Men Miami ligger jo i FL? Og hvor er Fort Lauderdale a? Er det FortL og Miami ikke samme sted? Eller? :klo:

Miami og Fort Lauderdale er to forskjellige byer i Florida.

Anonymous poster hash: c48c4...534

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg ikke skjønner greia her. Men Miami ligger jo i FL? Og hvor er Fort Lauderdale a? Er det FortL og Miami ikke samme sted? Eller? :klo:

Miami og Fl er to forskjellige byer, begge ligger i delstaten Florida.

Anonymous poster hash: 734cd...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miami og Fl er to forskjellige byer, begge ligger i delstaten Florida.

Anonymous poster hash: 734cd...14f

Miami og Fort Lauderdale er to forskjellige byer i Florida.

Anonymous poster hash: c48c4...534

Da er jeg med! ;)

Edit: føler meg litt dum, jeg burde kanskje skjønt dette.... :rodme:

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig jeg ikke skjønner greia her. Men Miami ligger jo i FL? Og hvor er Fort Lauderdale a? Er det FortL og Miami ikke samme sted? Eller? :klo:

Miami og Fort Lauderdale er to forskjellige byer i delstaten Florida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker aldri inn på reklamer de stapper inn, og jeg leser aldri innlegg der de forteller om ulike produkter, fordi jeg ikke vil la meg friste.. Jeg vil ikke at de skal tjene på at jeg var nysgjerrig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også hun nå prøver å etterligne Suzanne Svanevik. Plutselig skal hun ikke bli tynn men hun skal bli fit. Hun vil GRO og bli GEDIGEN. Hun hermer jo så der holder. #måbligedigen #grofaen.

Finnes ikke original den jenta der.

Anonymous poster hash: 1e130...7ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...