Gå til innhold

Et rørende innlegg av Kristina Andersen


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

True story bro!!

Anonymous poster hash: 1e130...7ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrehuet Kristina er vel en av de i toppeliten (som hun kaller det så fint og ofte) som er notorisk på sletting av kommentarer som ikke lovpriser henne.

"Jeg er supernøye med valg av tannkrem åsså, så derfor bruker jeg bare den NYE tannkremen jeg er sponsa av, sååå zuperbra den er."

Gaah, er det en ting all den reklameringa til bloggerne har oppnådd for min del, er det at jeg vet nøyaktig hvilke produkter jeg i allefall ikke skal kjøpe.

Anonymous poster hash: 74913...16e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sutrehuet Kristina er vel en av de i toppeliten (som hun kaller det så fint og ofte) som er notorisk på sletting av kommentarer som ikke lovpriser henne.

"Jeg er supernøye med valg av tannkrem åsså, så derfor bruker jeg bare den NYE tannkremen jeg er sponsa av, sååå zuperbra den er."

Gaah, er det en ting all den reklameringa til bloggerne har oppnådd for min del, er det at jeg vet nøyaktig hvilke produkter jeg i allefall ikke skal kjøpe.

Anonymous poster hash: 74913...16e

Agreed. Rart at en blogger i "toppeliten" gjennomsnittlig bare har rundt 20 kommentarer på hvert innlegg.

Det glansbildet hun presenterer av seg selv gjenspeiler ikke virkeligheten.

Anonymous poster hash: 9a803...d84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrehuet Kristina er vel en av de i toppeliten (som hun kaller det så fint og ofte) som er notorisk på sletting av kommentarer som ikke lovpriser henne.

"Jeg er supernøye med valg av tannkrem åsså, så derfor bruker jeg bare den NYE tannkremen jeg er sponsa av, sååå zuperbra den er."

Gaah, er det en ting all den reklameringa til bloggerne har oppnådd for min del, er det at jeg vet nøyaktig hvilke produkter jeg i allefall ikke skal kjøpe.

Anonymous poster hash: 74913...16e

Enig. Når toppbloggerne reklamerer for et produkt, nekter jeg å kjøpe det av prinsipp. Jeg kjøper heller aldri fra de sidene som de linker til heller. Det virker mot sin hensikt, i alle fall for meg.

Endret av Samaysa
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Når de gidder å reklamere for tannkrem, da vet du at de reklamerer så å si hva som helst for penger.
Kristina virker som en grei jente (ut ifra bloggen), men hele den "jeg slite rævva av meg 10 timer om dagen" begynner å bli gammel. Fornærmelse for alle menneskene der ute som faktisk gjør noe nytte for samfunnet å sliter seg ut hver dag. Du ble rik av å skrive en dagbok om livet ditt,verken mer eller mindre. Ja, bloggerene skal ha for at de klarte å bli såpass populære, men de har ikke gjort seg fortjent til pengene, langt ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lei av greia med blogg. Lei av å løpe hjem for å blogge. Lei av å aldri ha fri en søndag. Lei av at folk alltid skal vite hva jeg gjør. Lei av å dele livet mitt. Lei av at hverdagen må dokumenteres."

Dette kom rett før barbiebloggertiraden, hvor hun spøy ut sin vrede om åttetimers bloggearbeidsdag, om nettbutikk og sportsmerke. Som ene og alene er et resultat av nettopp bloggen. Den dagen en åttetimers arbeidsdag innebærer å tråle interiørbutikker dagen lang (om man ikke er interiørdesigner), skal pinadø jeg begynne å blogge selv.

Anonymous poster hash: 74913...16e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hvorfor hun omtrent hver fjerde uke eller oftere MÅ skrive "Jeg er 22 år gammel og har oppnådd mer enn jeg noen gang kunne drømt om" og "Jeg jobber minst åtte timer med firmaet mitt hver eneste dag, og i tillegg driver jeg min egen nettbutikk og har mitt eget sportsmerke" blablabla.. FOR FAEN; du skriver en døll blogg og har slengt opp en nettbutikk (noe absolutt alle kan klare)...

Det virker som hun tror hun er skikkelig rik også. Fakta er at det er MANGE som tjener det hun tjener. Forskjellen er at de har en ordentlig jobb. Kristina har ingenting når bloggen og nettbutikken en gang går trått. Ingen arbeidsgivere vil jo ansette henne uten noe som helst formell utdanning ....(Men hun skal ha litt creds for å ha invistert i leilighet, ikke mange bloggere som gjør det..). Nå merket jeg at jeg ble over normalen engasjert, men det irriterer meg at hun tror hun er så mer vellykka og priviligert enn andre.



Anonymous poster hash: 82b8c...513
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har oppført seg dårlig mot mange folk. inklusive andre bloggere. hun og en annen blogger tulleringer til andre folk, og er rett og slett farlige slik jeg ser det. oppfrselen dems er på et ekstremt lavt nivå, men dem om det. glad jeg ikke har noe med sånt å gjøre....

liker blogging jeg, men ikke den type blogging de driver med. truer og oppfører seg helt bananas.



Anonymous poster hash: ec2b6...476
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var ganske komisk at hun selv er lei av å bli dømt for å være blogger, mens hun kan forhåndsdømme andre med silikonpupper og extensions. (For den saks skyld har jeg ingen av delene, og ønsker meg heller ikke noen av delene.)

Generelt er jeg skeptisk til rosabloggere, med eller uten løsvipper, brunkrem og falske pupper. Greit nok, en og annen tar gode bilder eller har fin stil. Men de fleste er bare helt vanlige jenter med et kamera og et eksponeringsbehov. Verdiene som kommer frem i de fleste rosablogger er jo 1. Vis deg mest mulig frem og 2.Forbruk mest mulig.



Anonymous poster hash: 8a2c1...4b3
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg mest er at hun skal få frem sin innsats for "Afrika" (som hun ser ut til å tro er et land, og ikke et kontinent) hver gang anledningen byr seg, så hun kan vise hvor godhjerta og jordnær hun er. For meg handler godhet om å gjøre ting for andre uten å måtte skryte av det til hele verden etterpå. Hun setter seg selv på en pidestall og nærmest skriker PRAISE ME!! Hadde hun virkelig hatt en ønske om å hjelpe kunne hun dratt på en reise som hun punget ut for selv, og latt være å dytte de 15 000 kronene hun gav opp i ansiktet til leserne sine annenhver måned. Men det er vel ikke like gøy å være godhjerta når man ikke kan sole seg i glansen.



Anonymous poster hash: 7c73a...06d
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hun sier vel at hun jobber ræva av seg fordi hun ikke har noe å sammenligne med. Det å sitte foran pcen og drive reklame er ikke hardt arbeid i forhold til en vanlig A4 jobb. Selvsagt er det beundringsverdig at hun har kommet så langt økonomisk i så ung alder, men tror hun virkelig at hun er bedre enn de andre bloggerne når det kommer til hva hun har oppnådd? Synes hun prøver å virke mer rik og proff enn hun egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hva de gjør når bloggpengene en dag tar slutt. Ser jo at mange starter nettbutikk, lanserer kolleksjoner, gir ut bøker etc. men det har vel ikke noe for seg hvis man ikke kan reklamere gjennom bloggen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med celine veska var at ho kjøpte den på ebay. Vet ikke hva som skjedde med den. Ho har ikke visst den frem på bloggen. Og når leserne spør om vesken i kommentarfeltet så unngår ho å svare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun postet bilde av leilighetsbygget, der hun har kjøpt leilighet.

Ble litt nysgjerrig.

Noen fra Kristiansand her som vet hvor i Kristiansand dette er? Evt finn.no link?



Anonymous poster hash: 48f5c...9ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...