Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk for meg i dag at jeg skulle ta en test. Regnet ikke med at den gå noe utslag men likevel dukket det opp en svak strek. Men er det ikke veldig tidlig? Litt usiker på når eggløsning var men tror kanskje rett før helgen. Har en syklus som gjennomsnitlig er på 30 dager. Har bare hatt en mens siden jeg sluttet på pilla. Blir rett og slett litt forvirret her. Var bittelitt rosa på papirert etter sex på tirsdag ellers har jeg ikke merket forskjell på noe som helst så må ha blitt gravid i denne syklusen i allefall. Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk svakt positiv ti dager før jeg egentlig skulle ha mensen. Ventet fire dager og fikk sterkere utslag da på morgenurin.

Skrevet

10 dager før forventet mens vil da tilsvare en meget lang lutealfase, på minst 17 dager. På en standard lutealfase og i en standard syklus, er dette ikke fysisk mulig.

Skrevet

Tenker at jeg kanskje har vært litt i ubalanse etter pille slutt, og at derfor er ikke alt helt tilbake til standarden enda.og rarer ting har vel skjedd. Men stiller meg jo litt skeptisk til det hele. Streken er svak men ingen tvil om at den er der. Får teste igjen i morgen og se om det er noen endringer. Men jeg har jo ikke peiling på når eggløsning egentlig var heller. Bare regnet meg frem til det og det kan jo eventuelt ikke stemme vil jeg tro.

Skrevet

Ta en digital, så slipper du å lure :)

Skrevet

Ja det var lurt. Får kjøpe en i morgen. Men de er vel litt mindre følsome? Har jeg hørt da. Så da bør jeg kanskje ta en slik en om ett par dager?

Skrevet

Hvis du akkurat har sluttet på pilla så vet du jo ikke hvor lang syklus du har eller når du hadde eggløsning, ting har nok ikke stabilisert seg ennå, og du kan fint være gravid.

Skrevet

Det er jo sjelden at de er feil de testene. Så stemmer vel. Men siden jeg fikk mensen til forventet tid da jeg sluttet på pilla regnet jeg jo med at det egentlig var for tidlig å se noe nå. Som sagt får jeg ta en ny test å se.

Skrevet

Ja, jeg fikk tydeligvis tidlig eggløsning den syklusen jeg ble gravid.

Skrevet

Takk for svar. Har nå fire positive tester deriblant en digital, så da er jeg nok gravid. Men nå kjenner jeg at mensen jeg fikk for tre uker siden kansje er noe annet. Må nok bare bestille en legetime, og få sjekka det opp. Festeblødning i fem seks dager er vel lite trolig i allefall.

• Liker 1
Skrevet

Var nok bare det at du fikk eggløsning raskt igjen rett etter mensen. Kan fort skje når du akkurat har slutta på pilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...