Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Har du fått festet den nå? Hadde samme problemet når jeg fikk min tilsendt. Se video på YouTube 😊 Det er vel to deler, med knapper? Surr dem i hver sin "stolpe" bak ryggen på vogna, og knepp de sammen på midten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Mumsy skrev:

Har du fått festet den nå? Hadde samme problemet når jeg fikk min tilsendt. Se video på YouTube 😊 Det er vel to deler, med knapper? Surr dem i hver sin "stolpe" bak ryggen på vogna, og knepp de sammen på midten. 

Takk for tips! :) Eg har ikkje prøvd meir, men eg skal jammen prøva å finna ein video på You Tube, viss eg fortsatt ikkje får det til. 

Ja, det stemmer at det er to delar med knappar. Men kva er dei svarte plastdingsane i den eine enden av stroppene egentlig til? :klo: Og kva for ein "stolpe" er det stroppane skal festast i? :sjenert: Eg ser berre nokon hemper bak på vognryggen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Håper du finner ut av stropp problematikken :)

Koselig å lese om E, ikke så ofte jeg er innom etter minstesøster kom..

Lita trives bedre og bedre, dog med en del skuffelser. Hun digger klassekammeratene sine fremdeles og har blitt god venn med mange nye barn i spesielt småskolen uavhengig av klassetrinn. Det er kjekt å se at vennekretsen øker, samtidig som hun tar vare på alle de gamle fra bhg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg fann heldigvis ut av den vognstroppen til slutt. ;) Men det var ikkje heilt enkelt å få til. Vognstroppen var litt for kort. Så viss eg festa den så langt nede på vognryggen som det viste på YouTube-videoen, så var det heilt umulig å få knappa igjen på baksida, for stroppen var ikkje lang nok. Så eg var nødt til å festa vognstroppen heilt øverst bakpå vognryggen, og då gjekk det såvidt. Men den fungerer fint, og E. er mykje meir fornøyd no når ho kan sitja heilt oppreist i vogna. :jepp:

Så kjekt å høyra at lita trivest bedre og bedre på skulen, og at ho har vennar. :) M. trivest veldig godt på skulen fortsatt, og har gode vennar. Ho leikar både med jenter og guttar, sjølv om ho har nokon venninner som ho er aller mest i lag med. Storesøster har alltid vore veldig avhengig av ei venninne i klassen, og vil helst berre vera med henne. Så eg synst det er greit at M. har fleire gode vennar. 

Kjekt at du fortsatt tittar innom dagboka mi innimellom, pusilus! :klem1: Håpar alt står bra til med deg og dine små. 

 

 😿:sjenert:😮

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dei teite smileyane nederst i forrige innlegg berre poppa fram, og eg får ikkje til å sletta dei igjen. :sur: Er det nokon som kan hjelpa meg? 

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Oi, har eg ikkje skrive her i dagboka mi sidan februar? :sjokkbla: Ja, då har det skjedd ein del sidan sist. Eg har skrive i andre sine dagbøker i denne perioden, berre ikkje i mi eiga. Men kanskje ikkje heilt riktig å kalla dagboka mi graviddagbok lenger, når eg tenkjer meg om :fnise:

I juli fylte vesla 2 år, så åra berre rasar avgårde! Ho begynte i barnehagen i august, og trivest ganske bra der. Men ho er ikkje så glad i å seia ha det til mamma, når eg skal gå. Alltid litt lei seg då, og må grina litt. Heldigvis går det fort over.

Det er fantastisk å vera mamma til lille E., og eg føler meg så utrulig heldig som fekk oppleva bli mamma igjen i ein alder av 40. :hjerte: Dei to store jentene er veldig glade i lillesøstera si, like mykje som ho er glad i storesøstrene sine. :rodmer: 

Me har forresten kjøpt oss nytt hus sidan sist, me trengte litt større plass. Så det er mykje som skjer for tida, med kjøp/salg av hus, flytting og alt som følgjer med det. Spennande men travle tider, med andre ord. ;)

Og snart er det jul! :ohmy: :strix:

Endret av Mirabella76
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Jammen er det nesten eit heilt år sidan eg skreiv i dagboka mi sist, og minstejenta mi har no blitt 3 år! ❤ Åra går så altfor fort, og babyen min har blitt stor jente.

Det er no eg veldig gjerne ville hatt nr. 4. 🥰 Men eg fyller snart 44 år, så eg har ikkje mykje håp. 😯 Det einaste håpet mitt er sannsynlegvis det eine embryoet mitt som fortsatt ligg på frys. 😉 Eg har dessverre ikkje klart å overtala mannen min til å få sett inn dette aller siste embryoet mitt. Og neste haust har det gått 5 år sidan det vart fryst ned, så det er aller siste sjanse. 

Sannsynlegvis ville ikkje embryoet ha tålt opptininga uansett, men eg orkar berre ikkje tanken på at det blir kasta. For tenk om det kunne ha blitt ein  baby av det, sjølv om sjansen er veldig liten? Den sjansen vil eg ikkje la gå frå meg, så eg blir nødt til å klara å overtale mannen min før det er for seint. 😉 Eg har alltid drøymt om 4 barn, og den draumen gir eg aldri opp før eg er heilt nødt. ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommentar til det du skriver om embryo og at det er 5 år neste høst; med endringene i bioteknologiloven så kan embryo må være fryst til du er... 46(?) år før de destrueres. Dette med tilbakevirkende kraft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 16.10.2020 den 22.22, Neutral90 skrev:

En kommentar til det du skriver om embryo og at det er 5 år neste høst; med endringene i bioteknologiloven så kan embryo må være fryst til du er... 46(?) år før de destrueres. Dette med tilbakevirkende kraft :)

Å, det visste eg ikkje. Men kjekt å vita, viss det stemmer. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...