miore Skrevet 3. november 2016 #681 Skrevet 3. november 2016 Gratulerer som ruger! Dobbeltruger, intet mindre. Hvor mange celler hadde eggene de satte inn? Var det fragmentering eller celledeling som gjorde at kvaliteten var sånn passe på resten av dem?
Mirabella76 Skrevet 3. november 2016 Forfatter #682 Skrevet 3. november 2016 3 timer siden, LoveTrain skrev: Masse, masse lykke til!! krysser alt jeg har her:) Hilsen sporadisk smugleser 2 timer siden, fridr skrev: Gurimalla, så spennende Tusen takk for det,og velkommen hit til dagboka mi!
Mirabella76 Skrevet 3. november 2016 Forfatter #683 Skrevet 3. november 2016 (endret) 3 timer siden, Weebs skrev: lWiiii! Så spennende med to egg! Shit. Når kan du teste? Jeg krysser aaaaaaalt. Fytti altså. Gleder meg til å se hvordan dette går 3 timer siden, miore skrev: Gratulerer som ruger! Dobbeltruger, intet mindre. Hvor mange celler hadde eggene de satte inn? Var det fragmentering eller celledeling som gjorde at kvaliteten var sånn passe på resten av dem? Tusen takk, begge to! Ja, det er både skummelt og spennande dette her! Dobbeltrugar har eg aldri vore før. Eg har testdato 15. november. Men eg kjem nok til å testa litt før, iallfall viss eg har nokon graviditetssymptom. Legen sa ingenting om kor mange celler egga hadde, men det er 3-dagars egg. Eg veit faktisk ikkje om det var fragmentering eller dårlig celledeling som var grunnen til at egga ikkje var av topp kvalitet. Eg tenkte rett og slett ikkje på å spørja om det, for det vart så mykje fram og tilbake og diskusjonar, i forhold til om me skulle setja inn eitt eller to egg. Og når det endelig var avgjort, så var eg så letta over det, at eg ikkje kom på å spørja om noko meir. Endret 3. november 2016 av Mirabella76
Porcelain Skrevet 3. november 2016 #684 Skrevet 3. november 2016 Så spennende! Det er vel lov å håpe på at det denne gangen virkelig sitter, og at du blir tvillingmor til sommeren eller? Jeg heier uansett!
Mirabella76 Skrevet 3. november 2016 Forfatter #685 Skrevet 3. november 2016 (endret) 2 timer siden, Porcelain skrev: Så spennende! Det er vel lov å håpe på at det denne gangen virkelig sitter, og at du blir tvillingmor til sommeren eller? Jeg heier uansett! Takk for heiing! Ja, eg hadde absolutt ikkje hatt noko imot å blitt tvillingmamma! Då er det verre med mannen min, som hadde fått full panikk. Uansett, eg er realistisk, og veit at sjansen for at eg blir gravid med tvillingar er lik null. Egga eg fekk sett inn var ikkje av topp kvalitet heller, og dei fyller 40 år saman med meg i neste veke! Så eg trur nok eg må vera forberedt på det verste, sjølv om eg håpar på det beste! Endret 3. november 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 7. november 2016 Forfatter #686 Skrevet 7. november 2016 I dag har eg ein dårlig dag, og har ingen tru på at eg blir gravid denne gangen heller. 7 dpo i dag, og ingen som helst symptom har eg, samme kor godt eg kjenner etter. Eg fekk også telefon frå klinikken i dag. Alle dei 3 egga mine som som skulle dyrkast vidare til lørdag som var (dag 5), hadde stoppa opp i utvikling, så ingen av dei kunne frysast ned. Så no er skikkelig skuffa og lei meg. Puregon var tydeligvis ikkje det rette for meg. Eg fekk ut så mange egg (14 stk.), og 12 av dei vart befrukta. Men ingen av egga var av topp kvalitet. Eg fekk sett inn 2 egg av ok kvalitet, og ingen av dei andre egga vart noko av. Eg har brukt Menopur på dei to forrige forsøka mine, og då fekk eg fleire egg av topp kvalitet, sjølv om det ikkje vart så mange egg igjen til slutt. Eg har jo til og med hatt scratching i syklusen før dette forsøket, uten at det ser ut til å ha hjelp egga med å festa seg. Egga var nok av for dårlig kvalitet uansett. __________________
miore Skrevet 8. november 2016 #687 Skrevet 8. november 2016 til deg Mirabella, det høres ut som om du har hatt en dårlig dag! Men jeg krysser fingrene for deg fremdeles, det er jo ikke alle som merker så mye selv om de har blitt gravide
Weebs Skrevet 8. november 2016 #688 Skrevet 8. november 2016 Blæ. Jeg vet at du vanligvis er en spåkone når det gjelder graviditet, men krysser fingrene for at du tar feil denne gangen!
Mirabella76 Skrevet 8. november 2016 Forfatter #690 Skrevet 8. november 2016 (endret) 14 timer siden, miore skrev: til deg Mirabella, det høres ut som om du har hatt en dårlig dag! Men jeg krysser fingrene for deg fremdeles, det er jo ikke alle som merker så mye selv om de har blitt gravide 14 timer siden, Weebs skrev: Blæ. Jeg vet at du vanligvis er en spåkone når det gjelder graviditet, men krysser fingrene for at du tar feil denne gangen! 13 timer siden, Sisti skrev: Klem til deg! Håper du tar feil! Skulle ønska at dåke hadde rett, og at eg tok feil! Men kroppen min gir meg tydelige tegn på at eg ikkje er gravid denne gangen heller. Etter mange års prøving, EL- testing, symptomjakt, 5 negative forsøk og 4 graviditetar, der to av dei har enda med tidlig abort - så kjenner eg nok kroppen min litt for godt til at eg tar feil! Som Weebs seier det så fint: Eg er vanligvis ei spåkone når det gjeld graviditet, og denne gangen er nok ikkje noko unntak! I går kveld berre grein og grein eg, og klarte ikkje å stoppa. Det blei rett og slett for mykje for meg, med telefon tidligare på dagen om at me ikkje fekk nokon egg på frys denne gangen, kombinert med null graviditetssymptom. Og ikkje nok med det. Eg visste at når eg våkna i dag tidlig, så var eg ikkje lenger i 30-åra! Eg har heile tida hatt som mål å bli gravid før eg fylte 40, og var sikker på at eg skulle rekka det. No må eg prøva å sjå for meg eit liv med kun 2 barn, sjølv om eg alltid har ønska meg minst 4 barn! Og det er ikkje lett, når ønsket om fleire barn er så utrulig sterkt! Det er ei stor sorg, som eg ikkje veit om eg nokon gang kjem til å klara å koma over. Heldigvis har eg klart å tenka på andre ting akkurat i dag, og har hatt ei fin bursdagsfeiring saman med familien. Dei to skjønne jentene mine kom med gåver og sang bursdagssang for meg i dag tidlig. Det var veldig koselig. Eg veit at eg er kjempeheldig som har dei. Eg skulle berre ønska at eg fekk fleire skjønne små å vera glad i, for eg har god plass til fleire i mammahjertet mitt! Endret 8. november 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 12. november 2016 Forfatter #692 Skrevet 12. november 2016 (endret) 5 timer siden, Ny Bruker skrev: Hvordan går det? Har du testet? Nei, det har eg ikkje gidda, for eg er 100% sikker på at eg ikkje er gravid. Føler meg akkurat som vanlig, og har ingen som helst graviditetssymptom. Eg kjem til å ta ein billigtest på mandag, berre for å få bekrefta det eg allerede veit. Så får eg sjå om eg giddar å ta ein Clearblue-test på tirsdag, som er testdag. Men egentlig har eg ikkje lyst til å testa i det heile tatt, for eg hatar negative testar! Endret 12. november 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 15. november 2016 Forfatter #693 Skrevet 15. november 2016 (endret) Dette er så uvirkelig og fullstendig uventa, at eg nesten ikkje klarar å tru på det sjølv. Men eg er faktisk GRAVID! Eg testa med ein billigtest i går. Fekk då opp ein strek som var litt svakare enn kontrollstreken, men likevel heilt rosa og tydelig. Tenkte at det sikkert var noko feil med testen, sidan det var ein sånn billigtest. Så eg testa igjen i dag, 15. nov., på testdagen (15 dpo), med ein Clearblue-test. Og jammen kom det fram eit fint blått kryss på testen med ein gang! Spåkona Mirabella var visst ingen ordentlig spåkone likevel. Men seriøst altså, eg er heilt i sjokk!  Eg har virkelig ikkje hatt eit einaste lite graviditetssymptom før IKM denne gangen, sjølv om eg har leita etter symptom jevnlig. Eg føler meg heilt som vanlig. Det er kun ein ting som er forskjellig frå dei tidligare forsøka. Og det er at eg er så ekstremt oppblåst heile tida, og er full av luft i magen konstant. Det ser faktisk ut som om eg er gravid i 5. månad allerede! Eg har gått med litt vide klede i det siste, for magen min står rett ut! Eg ringte klinikken i dag, og sykepleiaren eg snakka med sa at det var vanlig når kroppen begynte å produsera hcg sjølv, og eg kanskje var litt overstimulert i utgangspunktet. Sykepleiaren ville at eg skulle slutta heilt med progesteronstøtte (Lutinus) no. Men det tør eg ikkje, sidan eg har mista tidlig to gangar før. Så no får eg fortsetja med Lutinus ein gang om dagen framover, i staden for 3 gangar om dagen, som eg har gjort fram til no. Og så har eg fått time til UL ved klinikken 6. desember, når eg er 7 veker på vei, viss alt går bra fram til det. Eg klarar ikkje heilt å gleda meg over dette enda, for det var virkelig 100% uventa, og eg har ingen graviditetssymptom. Eg hadde jo gitt opp for lenge sidan, og gadd nesten ikkje testa i det heile tatt. Men også fordi eg er så livredd for å mista. Etter å ha opplevd å mista tidlig to gangar før (MA), der utviklinga berre stoppa opp og det ikkje var liv på tidlig UL, sjølv om eg ikkje hadde blødd ein dråpe blod - så veit eg så altfor godt at ein positiv test ikkje nødvendigvis betyr at eg endar opp med ein baby. Dei to egga eg fekk sett inn var jo heller ikkje av topp kvalitet. Så eg er nok meir redd enn glad, skal eg innrømma. Men no er eg uansett eitt steg lenger på vei enn eg har vore ved dei andre forsøka. Så eg får berre prøva å ta ein dag om gangen, kryssa fingrane og håpa på det beste! Akkurat no er eg iallfall gravid! Endret 15. november 2016 av Mirabella76 4
Gjest Sisti Skrevet 15. november 2016 #694 Skrevet 15. november 2016 Åååå gratulerer så mye! Jeg krysser alt som krysses kan for at spiren(e) holder seg fast!
Porcelain Skrevet 15. november 2016 #695 Skrevet 15. november 2016 Gratulerer! Jeg heier på at dette faktisk blir baby(er), og skal krysse fingrene for deg de neste ukene!
Harlekin Skrevet 15. november 2016 #696 Skrevet 15. november 2016 Gratulerer så mye, helt fantastisk! Av og til overrasker kroppen oss - jeg hadde også null symptomer sist og var overbevist om at jeg ikke var gravid.
Weebs Skrevet 15. november 2016 #697 Skrevet 15. november 2016 Gratulerer! Så godt at en erfaren spåkone som deg kan ta feil iblant Dette kan jo gå helt fantastisk!
*Frida* Skrevet 15. november 2016 #698 Skrevet 15. november 2016 Så kjekt, Mirabella! Krysser fingre for at det skal gå bra heile vegen!
Mayah Skrevet 15. november 2016 #699 Skrevet 15. november 2016 Hurra hurra, Mirabella! Kall meg rar, men jeg bare visste at du kom til å teste positivt! 😊 😁 Jeg har heller ingen symptomer, bortsett fra at magen står rett ut her også! Au au, men det er liksom greit ☺ Igår trodde jeg knappen på buksa skulle skyte avgårde som et prosjektil hvert øyeblikk 😝 Masse lykke til! ❤ Vi får begge ta en dag om gangen og krysse alt vi har for sommerbabyer 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå