Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått på UL i dag, Mirabella?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 timer siden, Harlekin skrev:

Hvordan har det gått på UL i dag, Mirabella?

Det gjekk heldigvis bedre enn eg frykta på UL-kontroll i dag. :)

Legen fann ingen cystar eller folliklar. Og livmorslimhinna hadde blitt tjukkare sidan forrige UL. Livmorslimhinna var 8,7 mm i dag, mot 6 mm forrige gang. Eg var litt redd for at det heller ikkje var nok. Men legen sa at livmorslimhinna var heilt fin, og at så lenge den var over 6 mm så var det greit. Så eg får berre prøva å stola på det, sjølv om eg egentlig hadde ønska meg enda litt tjukkare slimhinne før innsett. :sjenert: Dei tre tidligare forsøka har livmorslimhinna vore mellom 9 og 11 mm, så den er jo litt tynnare denne gangen.

No blir det iallfall innsett på meg i morgon formiddag! :) Eg har jo 3 egg på frys, og dei tiner opp eitt egg om gangen. Forhåpentligvis klarar det første egget seg, sånn at dei ikkje treng å tina opp fleire. Men viss egget ikkje overlever opptininga, så tinar dei opp eit nytt egg. No er det berre til å kryssa fingrane for at alt går bra, og at eg blir rugar igjen i morgon! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Gratulerer, så kjekt å høre! Krysser fingrene for deg i dag. 

Skrevet

Så bra! Håper alt går bra under opptining og innsett. Spanande :) 

Skrevet (endret)
10 timer siden, Harlekin skrev:

Gratulerer, så kjekt å høre! Krysser fingrene for deg i dag. 

9 timer siden, Weebs skrev:

Så bra! Håper alt går bra under opptining og innsett. Spanande :) 

Tusen takk, begge to! :klem: No ruger eg på eit perfekt 3-dagars egg! :hoppe:

Eg våkna i dag tidlig kl. 7, og fekk full panikk då eg kom på at eg hadde gløymt å ta Lutinus i går kveld! :redd: Snakk om tabbe altså. :sjenert:  Eg som har på alarm 3 gangar om dagen, for å hugsa på alle medisinane, og så klarar eg likevel å gløyma det aller viktigaste, den siste Lutinusen før innsett! :daane: Eg tok Lutinus kl 4 i går ettermiddag, så skulle eg ta neste ved midnatt. Eg hadde fortsatt ikkje lagt meg då alarmen kom på. Men Lutinusen ligg alltid på nattbordet, sånn at eg skal hugsa på å ta den siste for dagen før eg legg meg om kvelden. Men sliten og nervøs som eg var i går kveld, så gjekk eg rett i seng, og gløymte heile Lutinusen. :klaske:

Eg hadde fått beskjed om å venta med den første Lutinustabletten i dag, til etter innsett. Men eg var jo berre nødt til å ta ein i dag tidlig likevel, sidan eg gløymte å ta Lutinus i går kveld. Var så redd for at eg hadde ødelagt alt, og kom til å ha for lite progesteron i kroppen dag, til at eit egg kunne festa seg. :( Men heldigvis sa legen at det gjekk heilt fint, og at eg hadde nok progesteron i kroppen likevel. :) Så då håpar eg at alt er greit.

Det første egget som vart tint opp, klarte seg dessverre ikkje. :sukk: Så dei måtte tina opp eit nytt egg, og det egget såg heldigvis like fint ut som det gjorde før det vart fryst ned. :smilorange: Då legen skulle setja inn egget og han var ferdig, oppdaga sykepleiaren at egget ikkje hadde kome ut. :ohmy: Så då måtte legen gjera eit nytt forsøk på å setja inn egget, og andre gangen gjekk det heldigvis bra. :tommel:

Testdato er 14. mai, så no begynnar ventetida og spenninga for alvor! :bond:
Endret av Mirabella76
Skrevet

Det skal ikke være spenningsfritt i dette gamet, nei! Viktig at egget kommer på plass, ja. Jeg har ofte tenkt at det er helt utrolig at de kan håndtere noe så lite og få det på rett plass. Sist sa sykepleier at hun kunne se egget "suse perfekt på plass" - tenk, det bittelille egget :) Gratulerer som ruger! Da er bare å telle ned dager til testing. Masse lykke til, håper inderlig at dette er lykkeegget deres!

Skrevet

For et spennende innlegg! Følte jeg satt i en berg og dalbane :ler: Men det endte godt da! Og håper virkelig dette er THE egg! 14. mai, oh my god :bond: Håper dagene flyr :) Lykke til!! 

Skrevet (endret)
1 time siden, Harlekin skrev:

Det skal ikke være spenningsfritt i dette gamet, nei! Viktig at egget kommer på plass, ja. Jeg har ofte tenkt at det er helt utrolig at de kan håndtere noe så lite og få det på rett plass. Sist sa sykepleier at hun kunne se egget "suse perfekt på plass" - tenk, det bittelille egget :) Gratulerer som ruger! Da er bare å telle ned dager til testing. Masse lykke til, håper inderlig at dette er lykkeegget deres!

Takk for det, Harlekin! :klem: Håpar virkelig at dette er lykkeegget, ja! :Nikke:

Nok av spenning i dette gamet ja, det er iallfall heilt sikkert! Legen var så overbevist om at egget var på plass i livmora. Han viste meg til og med ei luftboble inni livmora mi, på skjermen, og sa at inni den ligg egget! Akkurat i det han hadde fullført setningen, ropte sykepleiaren at egget fortsatt var inni beholdaren, og at innsettet måtte gjerast ein gang til. :overrasket: Trur legen vart like overraska som det me vart. ;) Så då var det berre til å gjera eit nytt forsøk, og då gjekk som sagt alt som det skulle.

Legen fortalte faktisk at ein gang under innsett, måtte han prøva 5 gangar før egget var på plass i livmora! :ohmy: Så då må eg nesten takla to forsøk på å få egget på plass, sjølv om det vart litt ekstra nervepirrande når det ikkje gjekk på første forsøk. ;) 

Denne ventetida gruar eg meg litt til altså. :sjenert: På alle dei tre forrige forsøka våre har eg vore så spent, og hatt eit håp om å vera gravid. Men etter at det har gått nokon dagar heilt uten symptom, så har håpet blitt mindre. Og etter ei vekes tid har eg skjønt at det ikkje har gått veien, og spenninga har gått over til skuffelse og tristhet. :( Eg vil så gjerne sleppa å oppleva det samme på dette fjerde forsøket vårt. Denne gangen vil eg bli gravid! Litt frustrerande å tenka på at det ikkje er noko eg kan gjera for å få det til å skje. Eg må rett og slett berre venta, og håpa på det beste. :sukk:

Endret av Mirabella76
Skrevet
7 minutter siden, Weebs skrev:

For et spennende innlegg! Følte jeg satt i en berg og dalbane :ler: Men det endte godt da! Og håper virkelig dette er THE egg! 14. mai, oh my god :bond: Håper dagene flyr :) Lykke til!! 

Tusen takk, Weebs! :klem:

Ja, det kan jammen bli litt ekstra spenning innimellom, i dette prøverørsgamet! ;) Av og til litt i meste laget for meg, for å vera ærlig. :bond: 

Jammen bra at det endte godt til slutt, ja! :tommelopp: No er det opp til egget og kroppen min å gjera resten. I mellomtida tar eg fram popcornet. :popcorn:

Ja tenk, testdato allerede 14. mai! :sjokk: Begynnar å lura litt på om det egentlig kan stemma, for eg synst det var så tidlig. :vetikke: Greit nok at eg har fått sett inn eit 3- dagars egg. Men eg synst likevel at det var litt i tidligaste laget med testdato 14. mai. Men eg har sjekka på papiret eg fekk frå sykepleiaren etter innsett, og der står det at testdato er 14. mai. Så kanskje det faktisk stemmer? I så fall blir det nokon dagar mindre å venta, og det seier eg absolutt ikkje nei takk til, så lenge det er riktig! ;)

• Liker 1
Skrevet

Blir spennende  å følge deg videre. Tenk om denne gangen går det deres vei?

Skrevet (endret)
15 timer siden, Ny Bruker skrev:

Blir spennende  å følge deg videre. Tenk om denne gangen går det deres vei?

Velkommen hit til deg, Ny Bruker! :klem:

Ja, det hadde vore fantastisk! :hjerte: Men etter 3 negative forsøk så langt, så tør eg ikkje å håpa på nokon ting. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Hvordan går det med deg, Mirabella?

Skrevet (endret)
12 timer siden, Harlekin skrev:

Hvordan går det med deg, Mirabella?

Eg håpte at ingen skulle spørja, for eg har dessverre ingenting spennande nytt å koma med. :sukk:

Eg føler meg 100% som vanlig. Eg har leita og leita etter symptom heilt sidan innsett. Men samme kor mykje eg leitar, så finner eg ikkje eit bittelite symptom ein gang. Akkurat sånn har det vore dei tre forrige gangane og. :trist: Etter mine berekningar er eg 10 dpo i dag.

Kjenner at eg er skuffa, sint, frustrert, og ikkje minst trist og lei meg. :( For kvar dag som går, så blir eg meir og meir sikker på at eg ikkje er gravid. Faktisk er eg 99,9% sikker no. Lurer sånn på kvifor det ikkje har klaffa enda, etter 4 forsøk. Alle egga eg har fått sett inn, har sett kjempefine ut. Kan det vera fordi egga mine er for gamle, og ikkje av god nok kvalitet? Er det forholda i livmora som ikkje er bra nok? Eller er det noko heilt anna? :vetikke: Skulle ønska eg visste svaret, og at det var mulig å gjera noko med det, sånn at me hadde lykkast neste gang! Eg blir meir og meir redd for at eg aldri skal få oppleva å bli mamma igjen, og eg blir så lei meg når eg tenker på det. :cry3:

På grunn av mangel på symptom, blir det ingen testing før testdato 14. mai. Gruar meg sånn til å sjå enda ein negativ test. Hate it! :grine:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Å, da angrer jeg på at jeg spurte :( Men det forandrer jo ikke situasjonen. Skjønner at det ikke er noen vits i å komme med oppmuntringer, annet enn at det fortsatt er lang tid igjen til testing, og jeg selv også var omtrent 100 % sikker på at jeg ikke var gravid nå sist, nettopp pga. fravær av symptomer. 

Hvis det ikke skulle gå denne gangen, er det kanskje på sin plass med en utredning av hva det er som gjør at eggene ikke fester seg? Ev. endring av medisiner eller regime?

:hug: til deg, vet godt at dette er utrolig kjipt.

Skrevet (endret)
9 timer siden, Harlekin skrev:

Å, da angrer jeg på at jeg spurte :( Men det forandrer jo ikke situasjonen. Skjønner at det ikke er noen vits i å komme med oppmuntringer, annet enn at det fortsatt er lang tid igjen til testing, og jeg selv også var omtrent 100 % sikker på at jeg ikke var gravid nå sist, nettopp pga. fravær av symptomer. 

Hvis det ikke skulle gå denne gangen, er det kanskje på sin plass med en utredning av hva det er som gjør at eggene ikke fester seg? Ev. endring av medisiner eller regime?

:hug: til deg, vet godt at dette er utrolig kjipt.

Det går heilt fint at du spør altså! :) Det er berre det eg eg skulle så gjerne ønska at eg for ein gangs skyld kunne koma med positive nyhetar når nokon spør. Og det kan eg dessverre ikkje no. :sukk:

Ja, eg lurer veldig på kvifor egga ikkje festar seg. :( Eg får jo alltid ut massevis av egg på egguttak, men få av egga klarar seg. Så eg veit ikkje om egga mine er for gamle, eller om det er forholda i livmora som er for dårlige. Eg har prøvd litt forskjellige medisinar, og har hatt fryseforsøk både i naturlig og stimulert syklus. Men ingenting fungerer visst på meg. :trist:

Eg er berre så møkkalei no! :( Klarar ikkje lenger å tru på at eg nokon gang skal få oppleva å bli mamma igjen, og det er verdens kjipaste følelse! :cry3: 

Tusen takk for klem, det trengte eg! :klem:

Endret av Mirabella76
Skrevet

:hug: Sender deg en god klem :) 

Gjest Sisti
Skrevet

Vel, det kan jo være begge deler - at eggene er litt dårligere enn før, og kanskje forholdene i livmoren er litt dårligere enn før (om det er naturlig at kommer med alder?). Men husk at selv om alderen kan gjøre det vanskeligere å lykkes raskt betyr det IKKE at det er umulig. Eggene dine har ikke blitt ubrukelige, men gullegget gjemmer seg bare litt - dere finner det! Det er helt, helt naturlig at man med økt alder trenger flere forsøk enn før - både ved ivf og ved "naturmetoden". Så du må ikke gi opp ennå! Du har fortsatt gode muligheter. Er det to eller ett ferskforsøk du har igjen + eventuelle frys? 

Men skjønner du er lei, det er lov! Klem til deg! 

Skrevet

Klem til deg, kjære Mirabella! Forstår at du føler deg oppgitt når prosessen blir så lang :(  Håper gullegget står løpet ut neste gang :klem:

Skrevet
Den 10.5.2016 at 19.33, ShiningStar skrev:

:hug: Sender deg en god klem :) 

Tusen takk! :klem:

Skrevet (endret)
Den 10.5.2016 at 21.47, Sisti skrev:

Vel, det kan jo være begge deler - at eggene er litt dårligere enn før, og kanskje forholdene i livmoren er litt dårligere enn før (om det er naturlig at kommer med alder?). Men husk at selv om alderen kan gjøre det vanskeligere å lykkes raskt betyr det IKKE at det er umulig. Eggene dine har ikke blitt ubrukelige, men gullegget gjemmer seg bare litt - dere finner det! Det er helt, helt naturlig at man med økt alder trenger flere forsøk enn før - både ved ivf og ved "naturmetoden". Så du må ikke gi opp ennå! Du har fortsatt gode muligheter. Er det to eller ett ferskforsøk du har igjen + eventuelle frys? 

Men skjønner du er lei, det er lov! Klem til deg! 

Egga blir iallfall dårligare med alderen. Og det kan sikkert forholda i livmora bli og, når ein begynnar å produsera mindre av forskjellige hormon. Ikkje veit eg. :vetikke: Men det er jo sjølvsagt mindre sjanse for å bli gravid både naturlig og med prøverørsforsøk etter kvart som ein blir eldre, som du seier.

Legane har likevel sagt at dei trur at me har gode sjansar for å lykkast. Både fordi me har to barn saman frå før, og fordi alt ser fint ut på UL.  Alle blodprøvar eg har tatt har også vore fine. Eg får og veldig mange modne egg ved ferskforsøk, sjølv med ein veldig lav medisindose med tanke på alderen min. Så alt burde liggja til rette for at eg skulle kunne bli gravid igjen! Derfor er det ekstra frustrerande når det likevel ikkje går, uten at eg forstår kvifor. :sukk:

Takk for fine ord! :hug: Håpar virkelig du har rett i at ikkje alle egga mine er ubrukelige, og at me finn gullegget til slutt! :) Eg skal prøva å ikkje gi heilt opp enda. Men det er jammen ikkje lett å leita fram nokon positive tankar, når alle forsøka endar med null symptom og negativ test. :trist:

Eg har dessverre berre eitt ferskforsøk igjen. :( Og så har eg igjen eitt egg på frys, etter vårt 2. ferskforsøk. Dette fryseforsøket forsvant to av dei tre egga me hadde på frys, sidan det første egget som vart tint opp, ikkje klarte seg. Så eg veit ikkje om det blir fleire fryseforsøk på oss, før me må i gang med vårt siste ferskforsøk. Det er avhengig av om det siste fryseegget overlever opptininga, eller ikkje. 

Endret av Mirabella76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...