AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Går det an? Flere som har det sånn? Jeg er nå 5+1 og har ikke et eneste symptom. Føler graviditetstesten har lurt meg. Anonymous poster hash: da4ce...b24
TeyanaJoy Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Har du vært hos lege for å bekrefte? Gå til lege og forhør deg. Det å ikke ha mensen er jo det største symptomet. Har du mensen? Venninnen min gikk 8 måneder gravid uten å vite om det. 17 dager før (tidlig) fødsel gikk hun til legevakten pga magesmerter og ble sendt til sykehuset høygravid og med svangerskapsforgiftning. Så kan være greit å vite sikkert. Det vistes heller ikke på henne noe særlig, men en jente som hadde litt ekstra å ta i. Kjæresten skulle være steril.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 2 venner av meg var gravide og fikk barn, uten et eneste symptom. Ingenting, kun at det var positiv test og ingen mens. Anonymous poster hash: 913c2...560
Veggdyret Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Eneste symptomet jeg hadde så tidlig var at jeg var litt ekstra trøtt, og det er ikke akkurat mye til symptom. Fremdeles ingen typiske graviditetssymptomer, og er 16 uker på vei nå.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Man forventer nok at kroppen skal endres drastisk ved graviditet, men slik er det ikke for alle. For noen kommer også symptomene som kastet over en plutselig en dag. Jeg har hatt ganske få/milde symptomer, og ikke særlig mange i uke 5 tror jeg. Jeg var nok forberedt på at det skulle bli mye mer merkbart, type mye kvalme/oppkast og være så dødsens trøtt at man ikke klarer gjøre rede for seg, men slik er det foreløpig ikke i uke 11. Du kan jo be om hCG hos lege om du er engstelig for at mangel på symptomer kan være noe galt, og kanskje bestille privat UL mot uke 12 om du fortsatt føler deg "skremmende frisk" Anonymous poster hash: d4455...fdc
Strikkemamma Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Har ikke mensen og har hatt 3 positive tester så må jo bare stole på dem. Skal på UL om 2 uker. Greit å slippe kvalmen, men er litt uhyggelig kjenner jeg.
Fim Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Går det an? Flere som har det sånn? Jeg er nå 5+1 og har ikke et eneste symptom. Føler graviditetstesten har lurt meg. Anonymous poster hash: da4ce...b24 Sånn er det her også! Er 9+3, og manglende mens og positiv test er omtrent de eneste åpenbare tegnene jeg har hatt så langt. Puppene begynte å bli vonde sånn omtrent fra uke 6, nå er de en halv størrelse større enn før, det er vel også ganske entydig. Ellers er jeg litt vagt uvel nå og da, er en god del trøtt, og har av og til litt vondt i korsryggen. Greier fortsatt ikke helt å tro på at det er noe der inne, så jeg gleder meg til magen begynner å vises Du får trøste deg (?) med at det fortsatt er veldig tidlig, så du har god tid til å kjenne symptomer
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Jeg var bare litt trøtt så tidlig i svangerskapet. Jeg var aldri kvalm. Anonymous poster hash: 63e18...b46
Susa Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Jeg var bare trøtt da jeg var så tidlig på vei! Trodde jeg skulle være så heldig å slippe kvalmen, men den kom kastet på i uke 7/8.
Kosejenta♥ Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Første gangen ble ikke graviditeten oppdaget før i uke 22..hadde ingen tegn/symptomer..hadde t.o.m mensen, med 28 dagers mellomrom..hadde det sånn gjennom hele svangerskapet..med nr 2 hadde jeg kun et tegn og det var uteblitt mens..kanskje litt mer trøtt enn før..ellers ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå