Prøver25 Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hei alle prøvere Har jo lest i forskjellige forum at flere anbefaler grapefruktjuice. Nå har jeg bestemt meg for å prøve dette etter 1,5 år med prøving......, Jeg leter som en gal etter å finne dette i butikkene, så jeg har dette i god tid før EL, men jeg finner det ikke. HJEEELP! Hvilken butikk kjede kjøper dere juicen? Har sett at Sunniva selger denne juicen, men hvor??? Håper dere kan hjelpe meg
prippen Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Rema har det! Husker ikke hvilket merke de har, men de har det i alle fall
Prøver25 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2013 Rema har det! Husker ikke hvilket merke de har, men de har det i alle fall Tusen takk! Skal dra dit rett etter jobb og sjekke! Håper de har. Har vært på èn rema-butikk som ikke hadde det, men kan jo være at de var fri akkurat da!
Babel80 Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Fant ikke på noen av butikkene der jeg har vært og sett, men kjøpte hele grapefrukt istedet på Coop obs. Håper det hjelper like godt. Skal gå og se på rema jeg og!
Athene Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Etter 1,5 års prøving uten resultat er det nok mer en grapefruktjuice som skal til Ta kontakt med legen, så får du tilpasset hjelp i stedet for flere nedturer. Grapefruktjuice skal visstnok gi økt mengde eggløsningsslim. Effekten er ikke bevist, og går nok inn i kategorien kjærringråd. Og det er nok garantert ikke mengden eggløsningsslim når man har gått så lenge uten å bli gravid.
Babel80 Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Hehe, nei det gjør nok ikke så mye forskjell. Men man bidrar jo med det man kan og hvis grapefruktjuice kan hjelpe svømmerne på vei så finnes det vel verre ting man kan prøve ;-) Jeg antar at Prøver25 prøver mer enn bare juice?
Prøver25 Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2013 Etter 1,5 års prøving uten resultat er det nok mer en grapefruktjuice som skal til Ta kontakt med legen, så får du tilpasset hjelp i stedet for flere nedturer. Grapefruktjuice skal visstnok gi økt mengde eggløsningsslim. Effekten er ikke bevist, og går nok inn i kategorien kjærringråd. Og det er nok garantert ikke mengden eggløsningsslim når man har gått så lenge uten å bli gravid. Jeg har allerede vært i kontakt med min fastlege, og skal starte utredning bl.a med blodprøver, test av samboers sæd osv. Men jeg tenker at istedet for å bare sitte og vente på legetimen som er om vel èn mnd, så kan man liksågreit forsøke noen kjerringråd i mellomtiden. Det gjør neppe noen skade 1
Prøver25 Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2013 Hehe, nei det gjør nok ikke så mye forskjell. Men man bidrar jo med det man kan og hvis grapefruktjuice kan hjelpe svømmerne på vei så finnes det vel verre ting man kan prøve ;-) Jeg antar at Prøver25 prøver mer enn bare juice? Ja, tenker det at siden det ikke gjør noen skade på kroppen, så prøver jeg det frem til legetimen min 18. juli! Ja, vi tar eggløsningstester, kjører på med sex annenhver dag denne mnd, tar vitamintilskudd, folat, spiser sunt, drikker mye vann, logger syklusen i eggløsningskalender.. Tar jo gjerne imot flere tips også da... Prøver å holde stressnivået nede, men det er ufattelig vanskelig å IKKE tenke "er jeg gravid nå da"? når man prøver så lenge..
Babel80 Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Skjønner. Hehe, peis på! :-D Øh, flere tips...... Hmmmm..... Etter sex kan du prøve å ligge med noe (f.eks en pute) under rumpa en stund for å hjelpe svømmerne i rett retning :-p Går sikkert under kjerringråd denne også for det skal visst bare hjelpe i noen spesielle tilfeller. Du får nok tips som er mer tilpasset deres situasjon når du drar på utredning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå