Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis fotballfruen er gravid og skal nå ha en baby og mammablogg, så er hun litt sent ute. Det florerer av mammablogger der ute, kan nevne to her nå Mamma til Michelle, 15 år og mamma til en 1 åring, og Fru Mæla. Det er mammablogger. Fru Mæla sin er mer en reklameblogg enn mammablogg da, men dog. Når bloggere får sponset ferier, barnevogner, barneklær, barnefotografering, barnebleier, barnemat +++++ ja da blir det bare patetisk. Hva nytt kan Fotballfruen komme med her? Trening og høygravid? Slik trener man smart gjennom HELE svangerskapet? Slik spiser man sunt, slik blir man kvitt babykiloene osv. Men dette er gammelt nytt. Magasiner, aviser og blogger er proppet fullt av det, så her tror jeg ikke Fruen vil bli så populær eller tjene så veldig mye penger. Når en baby entrert hennes prikkhvite hus så tror jeg det blir for mye for hennes psyke som alltid skal skinne perfekt.



Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderpig

Jeg syntes det er litt passe at de drar på restaurant og sier at LK har bursdag, når han ikke har bursdag før om ATTEN dager.

Jeg har ihvertfall lært at det ikke er lov til å lyve om når man har bursdag for å få gratis kake. :snurt:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss holde denne tråden seriøs, så vi slipper at de blir stengt og at moderatorene må jobbe så iherdig med å rydde den.

Det er ikke så vanskelig å gi konstruktiv kritikk om fruen, man MÅ ikke slenge dritt.

La dette bli en tråd som får stå en liten stund! Tenk dere om to ganger før dere poster!

Anonymous poster hash: f2a86...544

Hva er det som er så interessant med henne at du føler at du må diskutere om henne?

Anonymous poster hash: 9b23e...101

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Jeg syntes det er litt passe at de drar på restaurant og sier at LK har bursdag, når han ikke har bursdag før om ATTEN dager.

Jeg har ihvertfall lært at det ikke er lov til å lyve om når man har bursdag for å få gratis kake. :snurt:

FÅR man kake om man sier at man har bursdag? Du må vel betale, men de kan hjelpe deg med å fikse kake? Det er ingenting i livet som er gratis har jeg alltid lært :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte da jeg så dette bildet var at hun hadde fått måkebæsj i hodet, men så skjønte jeg hva det var.. :P

Syns ikke den "pynten" der passet så godt til dette antrekket heller. Men den er helt sikkert fin på litt kunstneriske "modellbilder", men jeg syns ikke den passer til hverdags..

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/06/DSC00687.jpg

edit: glemte å legge til linken

Endret av Salamandria
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun så jo helt flatmaget ut på bikinibildene? Nå vet ikke jeg hvordan graviditet fungerer men.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun så jo helt flatmaget ut på bikinibildene? Nå vet ikke jeg hvordan graviditet fungerer men.

På bikinbildene lener hun seg bakover, da blir magen flat. Magemusklene ligger oppå en evt. babymage, og magen er ikke sotr nok ennå til å ha noen effekt på hvordan de ser ut.

Anonymous poster hash: df0b1...cc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun så jo helt flatmaget ut på bikinibildene? Nå vet ikke jeg hvordan graviditet fungerer men.

Jeg var i uke 17 før man i det hele tatt kunne se at jeg var gravid med sønnen min. Dvs ar jeg var mellom 4 og 5 mnd på vei. Ergo, om Caroline er gravid i 1. trimester (ca tre mnd) er det like naturlig at det ikke vises enda som motsatt, spesielt når hun er førstegangsfødende. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det noe veldig rart med underarmen..., så buet? Redigert, eller?!

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/06/DSC00687.jpg

Jeg er temmelig sikker på at hun er gravid, se på magemål og bryst.
Samt ingen alkohol ved hennes plass.

Jeg er hvertfall ikke i tvil!



Anonymous poster hash: df0b1...cc3



Anonymous poster hash: 337ba...08d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke ord på hvor tåpelig jeg synes hun er dersom hun bevisst har forsøkt å føre leserne bak lyset med noe sånt, hvis en graviditet ikke er en realitet, kun for å generere lesere. Da har hun virkelig gått for langt.

MEN. nå vet jo ikke jeg hva som er tilfellet her.

Anonymous poster hash: cec61...89a

Hadde jeg vært henne - med så mange sprø "følgere" så hadde jeg kost meg masse med å legge ut blindspor :laugh:

Anonymous poster hash: 88a07...90a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymaten kom ikke på meg før enn i uke 27, så hun kan godt være gravid selvom det ikke ser sånn ut:-)

Anonymous poster hash: 65fe2...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babymagen selvfølgelig :P

Anonymous poster hash: 65fe2...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det noe veldig rart med underarmen..., så buet? Redigert, eller?!

Anonymous poster hash: 337ba...08d

Haha, worst photoshop ever i så fall!

Neida, jeg tror nok det bare er skjørtet som har lagt seg oppå armen eller noe sånt :)

Anonymous poster hash: 5f450...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, worst photoshop ever i så fall!

Neida, jeg tror nok det bare er skjørtet som har lagt seg oppå armen eller noe sånt :)

Anonymous poster hash: 5f450...163

Jeg zoomet inn, og det ser ikke ut som om skjørtet ligger oppå armen. Tror hun har photoshopet det, eller så vrenger hun armen på en finurlig måte... :P

Anonymous poster hash: 8c4d6...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg zoomet inn, og det ser ikke ut som om skjørtet ligger oppå armen. Tror hun har photoshopet det, eller så vrenger hun armen på en finurlig måte... :P

Anonymous poster hash: 8c4d6...269

Wow, dette er Her & Nå-nivå av ypperste (dvs laveste) klasse. Jeg får flashback til utgaven hvor de hadde zoomet inn på ankelen til en skuespillerinne med overskriften: "Se - hun har akkurat barbert leggene - porene har ikke lukket seg enda!"

Det var det siste Her & Nå jeg noensinne kjøpte. Hvor patetisk det enn er, så er det i hvert fall deres yrke og de gjør det for å tjene penger til livets opphold. Dere sitter og bruker av egen fritid på noe som dette. Det er bare trist.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig uheldig formulering:

''Det spiller ingen rolle hvilket land du er fra, du kan delta uansett :-)''

Det hun sikkert mente var at det ikke spiller noen rolle hvilket land en bor i/ befinner seg i.

Journalist???



Anonymous poster hash: f7cc7...459
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Dette var en utrolig uheldig formulering:

''Det spiller ingen rolle hvilket land du er fra, du kan delta uansett :-)''

Det hun sikkert mente var at det ikke spiller noen rolle hvilket land en bor i/ befinner seg i.

Journalist???

Anonymous poster hash: f7cc7...459

Gid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig uheldig formulering:

''Det spiller ingen rolle hvilket land du er fra, du kan delta uansett :-)''

Det hun sikkert mente var at det ikke spiller noen rolle hvilket land en bor i/ befinner seg i.

Journalist???

Anonymous poster hash: f7cc7...459

:sjokkert::hakeslepp:

Jeg er dypt sjokkert!

For en utilgivelig dårlig formulering!

:ironi:

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...