Gå til innhold

En seriøs tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss holde denne tråden seriøs, så vi slipper at de blir stengt og at moderatorene må jobbe så iherdig med å rydde den.

Det er ikke så vanskelig å gi konstruktiv kritikk om fruen, man MÅ ikke slenge dritt.

La dette bli en tråd som får stå en liten stund! Tenk dere om to ganger før dere poster!



Anonymous poster hash: f2a86...544
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, håper det går bedre denne gang. Snart må folk lære!

Virker for meg som om interessen for frua har dabbet litt av i det siste. Kanskje har hun nådd toppen i bloggkarrieren? I så fall vil sikkert en baby være med på å snu nedgangen; alle er interesserte i nye familiemedlemmer :) Lurer på om hun er gravid...



Anonymous poster hash: 8c4d6...269
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG. Får dere aldri nok? Når skal dere bli ferdig med å "diskutere" denne bloggen? Tråd etter tråd blir stengt. Dere har for lenge siden sluppet opp for konstruktive ting å diskutere om henne og disse trådene er nå kun spekulering og drittslenging. Skal det aldri ta slutt?

Anonymous poster hash: 8d84e...04b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off Topic, men er ganske nye her inne, så lurer på hva de forskjellige medlemstitlene betyr? Foreksempel de som er C-kjendis, Sølvmedlem osv. Kan man endre de selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en løstsittende kjole i dagens innlegg... ;)



Anonymous poster hash: 92384...710
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off Topic, men er ganske nye her inne, så lurer på hva de forskjellige medlemstitlene betyr? Foreksempel de som er C-kjendis, Sølvmedlem osv. Kan man endre de selv?

Nei, det avhenger av hvor mange poster du har skrevet

Anonymous poster hash: be4cf...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall vil sikkert en baby være med på å snu nedgangen; alle er interesserte i nye familiemedlemmer :) Lurer på om hun er gravid...

Anonymous poster hash: 8c4d6...269

Og der kom første spekulasjonen :)

"Snart må folk lære"...

Anonymous poster hash: b8d51...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt facinert av at dere synes denne frua er så interessant. Helt greit, altså, men ganske snodig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går hun med så løse kjoler for tiden? Har hun lagt på seg? Eller fått i seg noe hun ikke har spist?



Anonymous poster hash: 13784...71a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom første spekulasjonen :)

"Snart må folk lære"...

Anonymous poster hash: b8d51...98b

Leser du bloggen? Hun ønsker denne type spekulasjoner, så hvorfor ikke la folk "spekulere"? Er vel omtrent ikke spekulering lenger heller, hun prøver ikke akkurat å legge skjul på det. Hvis dette hadde vært superduperhemmelig, og noe hun ikke ønsket at lesere skulle forstå, så hadde det væt en enkel sak å skjule det.

Anonymous poster hash: 331bd...9b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom første spekulasjonen :)

"Snart må folk lære"...

Anonymous poster hash: b8d51...98b

Disse trådene sier egentlig mest om de som skriver i dem. Jeg ser på dem som stakkarslige mennesker med et temmelig miserabelt liv .. Dersom de hadde hatt det godt med seg selv så hadde de ikke hatt behov for tråder som dette.

Anonymous poster hash: 88a07...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse trådene sier egentlig mest om de som skriver i dem. Jeg ser på dem som stakkarslige mennesker med et temmelig miserabelt liv .. Dersom de hadde hatt det godt med seg selv så hadde de ikke hatt behov for tråder som dette. Anonymous poster hash: 88a07...90a

Det går fint, kjære. Vi skal ikke dømme deg ... :fnise:

Anonymous poster hash: 13784...71a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Og der kom første spekulasjonen :)

"Snart må folk lære"...

Anonymous poster hash: b8d51...98b

Det er ikke en spekulasjon om man skriver at man genuint lurer på noe. Om man presenterer det som fakta uten å ha kilder å vise til, DA er det spekulering.

Disse trådene sier egentlig mest om de som skriver i dem. Jeg ser på dem som stakkarslige mennesker med et temmelig miserabelt liv .. Dersom de hadde hatt det godt med seg selv så hadde de ikke hatt behov for tråder som dette.

Anonymous poster hash: 88a07...90a

Tråder som dette? En diskusjonstråd, der man diskuterer et fenomen?

Da har hele kvinneguiden miserable liv da. Takk for bidraget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor går hun med så løse kjoler for tiden? Har hun lagt på seg? Eller fått i seg noe hun ikke har spist?

Anonymous poster hash: 13784...71a

Hvordan i huleste får man i seg noe man ikke har spist?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i huleste får man i seg noe man ikke har spist?

:skratte:

Anonymous poster hash: db6dc...214

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minelly

Som ny bruker er diskusjonen om Fotballfrue ny for meg. Jeg ble kjent med Fotballfruebloggen via mine elever som leser myyye blogger. Etter å ha tittet innom bloggen selv mener jeg at den overhodet ikke er god å lese for 12 - 13 år gamle jenter - eldre også for den saks skyld. Fotballfruen er selvsagt nydelig, hun har et vakkert hjem, fantastisk garderobe og en kropp og et image de fleste av oss bare kan drømme om. Men er det virkelig slikt? Selvsagt ikke. Hun har selv sagt i intervjuer at hun filtrerer hva hun legger ut. Personlige nedturer og dårlige dager lukes vekk. Dette er hun selvsagt i sin fulle rett til å gjøre, men jeg tror ikke hun er klar over at hun ved å drive denne rosa solskinnsbloggen legger listen fryktelig høyt for usikre jenter i alle aldre. Man kan ikke leve opp til noe som egentlig ikke eksisterer.

I kommentarfeltene på bloggen står det ofte, "du er mitt forbilde" "skulle ønske jeg var sånn som deg" osv... Så mitt spørsmål blir da, hvorfor er hun et forbilde?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg synes ikke det er opp til fotballfrue å avgjøre hvem som skal lese bloggen hennes. Det står jo f. eks mye mer dritt her inne på kvinneguiden, enn det gjør på fotballfrue.no, og denne siden er jo like åpen for 12-åringer. Jeg har ikke barn, men jeg ville mye heller hatt lyst til at barnet mitt skulle titte innom blogger, enn å lese her inne på kvinneguiden hva som er rett og galt, og hva som er fint og stygt. Det blir jo ofte kommentert i disse fotballfrue-trådene hva som er stygt og "galt" med fotballfruen utseendemessig, så jeg skjønner ikke hvorfor kritikerne her inne tror de er så mye bedre. Tenk hvor mange ungdommer som prøver å legge på seg pga de er "for tynn", som blir såret av å lese kommentarer her inne av de som ikke er like tynne og forstår problemet, om hvor stygt det er å se slik ut. Tenk hvor mange ved et såkalt "flatt ansikt" som har blitt fornærmet. Og listen fortsetter.

Når det kommer til at 12-åringer leser bloggen hennes, så synes jeg som sagt ikke at hun skal måtte legge ned eller endre på bloggen sin for det om! Det får være opp til foreldrene å f. eks forklare at det bare er en blogg og jobb for Caroline, eventuelt å stenge internettet hjemme for bloggen hvis de vil. Caroline kan da ikke ta alt ansvar her i verden.



Anonymous poster hash: 1fe11...728
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke hun ser særlig gravid ut nå.. Har hele greia bare vært et pr-stunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...