AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg har møtt en fyr på nettet, som jeg har pratet med i ett par måneder. Vi har møtt hverandre to ganger. Jeg liker han veldig godt, og tror han kunne vært en potensiell kjæreste. Problemet er at jeg har hatt en veldig dårlig periode i det siste, der det har skjedd mye negativt i livet mitt. Derfor har jeg ikke greid å gi så mye av meg selv når jeg har snakket med han, eller møtt han. Jeg har ikke sagt noe til han om dette, men tror kanskje ikke jeg har virket så veldig interessert overfor han. Hvis han har sendt meg meldig har jeg kanskje brukt en dag på å svare han. Nå angrer jeg veldig på at jeg ikke har virket mer interessert, men det har vært ganske vanskelig for meg pga alt som har skjedd i livet mitt, i tillegg til at jeg er en sjenert person og jeg bruker lang tid på å åpne meg for andre. Det er nå fire dager siden jeg sendte han melding, og jeg har enda ikke fått svar. Nå lurer jeg på om jeg skal ta kontakt med han igjen, eller å prøve å glemme han. Jeg liker han egentlig veldig godt, og det er ikke ofte jeg møter en jeg liker så godt som han. Anonymous poster hash: dfeba...7eb
Gjest Katten. Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Hva med å faktisk fortelle ham hva som har skjedd? 2
Lady Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Ta kontakt med han, og fortell han litt om årsaken til at du har vært litt tilbakeholden, uten at du trenger å fortelle han om alt. Da ungår du hvertfall at han tror det har noe med han å gjøre. Det er bedre enn å ikke si noe, for ellers finner du jo ikke ut om det kunne blitt noe mellom dere to. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Det er så mye som har skjedd, og jeg har vært ordentlig lei meg (og jeg er vell egentlig fortsatt lei meg), så har ikke så veldig lyst til å fortelle han dette. Har lyst til å virke positiv og gi et godt inntrykk av meg selv, siden jeg ikke kjenner han så godt. Også er jeg veldig nervøs når jeg skal møte han (og jeg er vanligvis ikke nervøs når jeg skal på date, så skjønne ikke hvorfor jeg har vært det med han). Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal ta kontakt med han, siden han ikke svarte meg på den siste smsen jeg sendte. Burde jeg sende han en ny sms og spørre hvordan det går, for så å se om han svarer meg da..? TS Anonymous poster hash: dfeba...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Send en ny smsAnonymous poster hash: fcf14...9d1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Det er så mye som har skjedd, og jeg har vært ordentlig lei meg (og jeg er vell egentlig fortsatt lei meg), så har ikke så veldig lyst til å fortelle han dette. Har lyst til å virke positiv og gi et godt inntrykk av meg selv, siden jeg ikke kjenner han så godt. Også er jeg veldig nervøs når jeg skal møte han (og jeg er vanligvis ikke nervøs når jeg skal på date, så skjønne ikke hvorfor jeg har vært det med han). Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal ta kontakt med han, siden han ikke svarte meg på den siste smsen jeg sendte. Burde jeg sende han en ny sms og spørre hvordan det går, for så å se om han svarer meg da..? TS Anonymous poster hash: dfeba...7eb Tja.. om du ikke har lyst til å fortelle noe (og av og til har man slett ikke det) så hva med å gå for noe mer talende? Om dere snakker via e-post/facebook/chat eller noe så kan du jo sende en litt lengre melding der? Vanskelig å formidle entusiasme skikkelig via sms, særlig dersom du alt har gitt inntrykk av å være uentusiastisk. Hva med å foreslå et nytt møte? Å spørre hvordan det går blir litt for vagt om han alt har følelsen av at du haler ut tida. Anonymous poster hash: 23fcd...7e5
Lady Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Det er så mye som har skjedd, og jeg har vært ordentlig lei meg (og jeg er vell egentlig fortsatt lei meg), så har ikke så veldig lyst til å fortelle han dette. Har lyst til å virke positiv og gi et godt inntrykk av meg selv, siden jeg ikke kjenner han så godt. Også er jeg veldig nervøs når jeg skal møte han (og jeg er vanligvis ikke nervøs når jeg skal på date, så skjønne ikke hvorfor jeg har vært det med han). Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal ta kontakt med han, siden han ikke svarte meg på den siste smsen jeg sendte. Burde jeg sende han en ny sms og spørre hvordan det går, for så å se om han svarer meg da..? TS Anonymous poster hash: dfeba...7eb Jeg kjenner meg litt igjen i situasjonenen din. Jeg har også opplevd mye vansklig, og til tider er jeg lengre nede enn andre. Jeg skyver alltid andre unna da, spesielt de jeg nettopp har begynt å bli kjent med, for jeg tenker det er for privat å snakke med de jeg ikke kjenner så godt. I ettertid har jeg angret endel på dette, og bestemte meg for å heller si det som det er, uten at jeg forteller hva jeg går igjennom. Det har gått overaskende bra. Alle er forståelsesfulle, og det er tusen ganger bedre enn at de tror det er noe med dem, eller at jeg ikke vil ha kontakt. Så jeg anbefaler deg virkelig å fortelle han at du har har en litt vansklig periode. Du bestemmer helt selv hvor mye du vil fortelle:)
AnonymBruker 42 Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Nei, du burde ikke sende SMS... Gjør deg selv en tjeneste og RING. Si at du har vært veldig opptatt/stresset og at det kanskje er derfor du har virket litt "rar" og/eller ikke har vært så flink til å ta initiativ... Ikke gi deg selv muligheten til å starte en ny tråd : Hvorfor svarer han ikke på SMS???
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Tusen takk for gode råd! Men jeg merker at jeg ikke har lyst til å fortelle han noe om dette. Så jeg skrev til han på facebook i sted, og vi snakket om litt hverdagslige ting. Men da jeg spurte om han ville finne på noe en dag får jeg til svar at: "Ja, vi kan meldes :)". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare på det, for nå virker det som han ikke er så entusiastisk. TS Anonymous poster hash: dfeba...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå