Gå til innhold

Prøver igjen! Stoppe mellomblødninger.


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Men er det sant det der med at kroppen skal "blø ut" da? Det er jo ikke mensen.. hmm.

Så jeg klusser det til hvis jeg spiser piller i 28 dager... Er bekymret for å starte på nytt brett og så blir det blødning i 21 dager til...

ER det sant at kroppen skal "blø ut"? Og at jeg ikke kan spise 28 piller før blødning, men alltid bare 21 eller 42, 63 osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, så lenge du har tatt mer enn 21 piller etter hverandre så spiller det ikke noen rolle hvor mange du tar. Selv begynner jeg å få småblødning etter rundt 64 piller (tre brett) og tar da pause for å la kroppen blø ferdig.

Så å "blø ut" i ditt tilfelle er bare å ta en pillefri uke slik at mensen kommer og du blør ut og blir ferdig, isteden for å drive på med mellomblødninger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Noteknekk, hvor mange piller du tar over 21 har ingenting å si, du må ikke ta et helt nytt brett før du tar en ukes pause. Så lenge du har gått på pillene i minst 21 dager så kan du ta en pause når som helst. Men ta da 7 dager så slipper du mest sannsynlig mere mellomblødninger.

Jeg kan ta ca 3 brett før mellomblødningen kommer, da stopper jeg på den dagen det passer meg og lar det blø ferdig. Gjør jeg det ikke blir mellomblødningene bare større og større og til slutt så er det likt som å faktisk få blødningen.



Anonymous poster hash: 28e6f...dbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Noteknekk, hvor mange piller du tar over 21 har ingenting å si, du må ikke ta et helt nytt brett før du tar en ukes pause. Så lenge du har gått på pillene i minst 21 dager så kan du ta en pause når som helst. Men ta da 7 dager så slipper du mest sannsynlig mere mellomblødninger.

Jeg kan ta ca 3 brett før mellomblødningen kommer, da stopper jeg på den dagen det passer meg og lar det blø ferdig. Gjør jeg det ikke blir mellomblødningene bare større og større og til slutt så er det likt som å faktisk få blødningen.

Anonymous poster hash: 28e6f...dbd

Tusen takk for et supert svar! Da har jeg en løsning for framtiden!

Nå lar jeg det blø ut i 7 dager. Så spiser jeg piller til jeg begynner med mellomblødning og da kan jeg ta pause igjen! Ikke sant!? Supert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et supert svar! Da har jeg en løsning for framtiden!

Nå lar jeg det blø ut i 7 dager. Så spiser jeg piller til jeg begynner med mellomblødning og da kan jeg ta pause igjen! Ikke sant!? Supert. :)

Riktig! :)

Anonymous poster hash: 28e6f...dbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...