AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Er en gutt jeg har møtt på nettet, har snakket med han i vel nesten 2 mnd, og har planlagt å møtes om ikke så lenge, hvor jeg skal overnatte hos han. Greia er at forskjellen på han her og alle andre gutter, er at han er ikke noe aktiv på facebook i det hele tatt! 1. Han har kun ett eneste bilde av seg selv på facebook, og det er tatt ganske langt utenifra. Han har altså kun 3 bilder ute på face, hvorav de to andre er bilde av noe helt random. 2. Ingen skriver noenting på wallen hans, det eneste jeg kan se er en del som har gratulert han da han hadde bursdag for en tid siden. 3. Han oppdaterer heller aldri noenting på facebooken sin. Med andre ord veldig lite informasjon å hente fra facen hans. Jeg trodde at de aller fleste "unge" var vel LITT oppdatert der iallfall? Det gjør meg litt usikker liksom, hvorfor er han så lite oppdatert der? Tenk om han har en fake konto? Når det kommer til personligheten/inntrykket jeg har fått av han gjennom nett er at han er ufattelig hyggelig, så hyggelig at det blir kjedelig å holde samtaler med han... Snakker ikke om annet enn hverdagslige ting, og han tuller/flørter på samme barnslige måte hele tiden. Han virker utrolig interessert i meg iallfall, men pga jeg er usikker på han pga lite facebook-informasjon har jeg lurt litt på om han egentlig har venner, i og med at det virker som om han er stort sett hjemme og ser på fotball hele tiden. Gravde litt om dette på en tullete måte da, og da virker han nesten fornærmet/sur! Og en liten periode da jeg ignorerte han fordi jeg var lei, så var han så "på" som aldri før. Slitsomt.... Men likevel vil jeg gi han en sjanse og besøke han da, men noen som har noen tanker om hvorfor han er sånn? Tenk om han er tilbakestående Anonymous poster hash: c83a2...b09
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 9. juni 2013 Han er ikke så aktiv på facebook. Hvorfor sier det noe om ham i det hele tatt? Jeg hadde heller blitt skeptisk om fyren hadde vært superaktiv. At du spekulerer om han er tilbakestående på grunn av dette sier mye om deg som person, og jeg lurer på om alt er bra med deg... Anonymous poster hash: fcd15...35a 52
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Vet du, det finne til og med mennesker som ikke har facebook og er helt normale. Denne problemstillingen var helt absurd for meg, jeg føler meg gammel på tross av at jeg er nærmere tjue enn tretti. Er du 16, ts? Anonymous poster hash: 38a40...702 12
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Er en gutt jeg har møtt på nettet, har snakket med han i vel nesten 2 mnd, og har planlagt å møtes om ikke så lenge, hvor jeg skal overnatte hos han. Greia er at forskjellen på han her og alle andre gutter, er at han er ikke noe aktiv på facebook i det hele tatt! 1. Han har kun ett eneste bilde av seg selv på facebook, og det er tatt ganske langt utenifra. Han har altså kun 3 bilder ute på face, hvorav de to andre er bilde av noe helt random.2. Ingen skriver noenting på wallen hans, det eneste jeg kan se er en del som har gratulert han da han hadde bursdag for en tid siden.3. Han oppdaterer heller aldri noenting på facebooken sin. Med andre ord veldig lite informasjon å hente fra facen hans.Jeg trodde at de aller fleste "unge" var vel LITT oppdatert der iallfall?Det gjør meg litt usikker liksom, hvorfor er han så lite oppdatert der?Tenk om han har en fake konto? Når det kommer til personligheten/inntrykket jeg har fått av han gjennom nett er at han er ufattelig hyggelig, så hyggelig at det blir kjedelig å holde samtaler med han... Snakker ikke om annet enn hverdagslige ting, og han tuller/flørter på samme barnslige måte hele tiden. Han virker utrolig interessert i meg iallfall,men pga jeg er usikker på han pga lite facebook-informasjon har jeg lurt litt på om han egentlig har venner, i og med at det virker som om han er stort sett hjemme og ser på fotball hele tiden.Gravde litt om dette på en tullete måte da, og da virker han nesten fornærmet/sur! Og en liten periode da jeg ignorerte han fordi jeg var lei, så var han så "på" som aldri før. Slitsomt.... Men likevel vil jeg gi han en sjanse og besøke han da,men noen som har noen tanker om hvorfor han er sånn?Tenk om han er tilbakestående Anonymous poster hash: c83a2...b09 jeg håper virkelig at du er en dum 16-18 år gammel jente altså . Anonymous poster hash: cdf66...00d 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Som kjæresten min, og det var noe av det som tiltrakk meg. Han er ikke som "alle andre" som poster ditt og datt overalt på nettet. Han synes face er teit. Vi er 30. Anonymous poster hash: 91650...c08
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Ja jeg nok en mindre smart 16-18 åring. Men jeg synes det er rart med folk som aldri oppdaterer noenting på face og har 0 bilder! Sier det ikke litt om vennekrets og det sosiale livet ellers? TS Anonymous poster hash: 2c719...051 1
Radon Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er 16 år og ville ikke tenkt slik en gang... Ikke alle er superaktive og føler for å eksponere seg selv på facebook! Jeg har ikke skrevet en eneste status i år og skrevet max 3 i fjor. Jeg er langt i fra upopulær, men jeg er heller ute med vennene mine fremfor å legge ut bilder på facebook. 10
Gjest Poker face Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Han har sikkert satt deg på liste sånn at du ikke ser oppdateringene!!! For å virke som en "loser" og for at du skal synes synd på han! Noen tror det er et bra sjekketriks! Jeg vet ikke altså... bare gjetter liksom. 2
Gjest Phoenix Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Ja jeg nok en mindre smart 16-18 åring. Men jeg synes det er rart med folk som aldri oppdaterer noenting på face og har 0 bilder! Sier det ikke litt om vennekrets og det sosiale livet ellers? TS Anonymous poster hash: 2c719...051 Hva skulle det si om vennekretsen og det sosiale livet? Alt som ikke er på Facebook eksisterer ikke? 4
LillaFrosk Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er 20, og skriver heller aldri noe på facebook. Eller får noe postet på veggen min. Enkelte av oss har bare ikke det behovet...
Jenna Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Kjæresten min har ikke engang Facebook. Han bruker heller tiden sin på meg eller vennene sine. Han har mange gode venner. 2
Patronus Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Samboeren min har aldri vært aktiv på facebook. Ingen bilder, ingen status oppdateringer. Han bruker det stort sett til å holde kontakten med venner som han sjeldent treffer. Han er nok unormal! Kjæresten til lillebroren min har ikke facebook i det hele tatt, hun må jo være splitte pine gææærn! 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Han har sikkert satt deg på liste sånn at du ikke ser oppdateringene!!! For å virke som en "loser" og for at du skal synes synd på han! Noen tror det er et bra sjekketriks! Jeg vet ikke altså... bare gjetter liksom. Tror du det??? :O Hvorfor synes noen det er et bra sjekketriks da? Haha. Hva skulle det si om vennekretsen og det sosiale livet? Alt som ikke er på Facebook eksisterer ikke? Vet ikke, bare virker sånn for meg. Absolutt alle jeg har på facebook er aktive, mer eller mindre... Samboeren min har aldri vært aktiv på facebook. Ingen bilder, ingen status oppdateringer. Han bruker det stort sett til å holde kontakten med venner som han sjeldent treffer. Han er nok unormal! Kjæresten til lillebroren min har ikke facebook i det hele tatt, hun må jo være splitte pine gææærn! Hahahha..... Okeei. Tror jeg skjønner poenget TS Anonymous poster hash: 2c719...051 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Okei, vet ikke helt hvor jeg skal begynne en gang jeg. Jeg har kanskje skrevet en facebookstatus en eller to ganger gjennom de årene jeg har hatt facebook. Det er IKKE uvanlig å ikke skrive statuser i hytt og pine? Når jeg tenker meg om gjør de færreste av mine bekjente det... For å ta folkene i klassen: det er en jente som ofte oppdaterer stillingen i fotballkamper. That's it. Èn person i klassen min har for vane å legge ut statuser. Resten oppdaterer svæært sjelden, mesteparten har jeg aldri sett lagt ut en status. Og jeg er ung; går vgs og er 19 år... Føler dessuten at facebook er litt "ut". For å skrive statuser bruker man twitter, og for å poste bilder bruker man instagram. Facebook brukes mest, av min omgangskrets i hvert fall, til å avtale og dele ting i lukkede grupper. Jeg har også få ting på veggen min. Sjekket nettopp, og der var det en venninne som har postet en lenk til noe reisegreier vi planlegger, noen bilder fra en London-tur jeg var på i mars og bursdagsgratulasjoner fra januar... Jeg har ikke en gang sånn bakgrunnsbilde (hva heter det igjen? Sånn header-ting), hehe :-p Likevel er jeg sosial med venner, og har et liv med skole, jobb, trening og diverse hobbyer. Møt fyren og gi han en sjanse i hvert fall... Anonymous poster hash: c1270...51b 4
Gjest Carla Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Jeg hater facebook og mennesker som glemmer at det finnes en verden utenfor facebook og ikke minst, at en kan fint nå hverandre på tlf selv om en ikke er på facebook. Facebook har gjort samfunnet dummere. Hvis du ikke har du ikke facebook, betyr det at du er en kriminell eller illuminati. 1
Lykkelitenen Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Jeg har mange venner som har lite info på face, rett og slett fordi de ikke gidder/ønsker eller har en jobb som gjør at det er mer fornuftig å ha så lite som mulig (disse har også lukkede og hemmelige profiler med få, men kjære, venner). Hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Okei, vet ikke helt hvor jeg skal begynne en gang jeg. Jeg har kanskje skrevet en facebookstatus en eller to ganger gjennom de årene jeg har hatt facebook. Det er IKKE uvanlig å ikke skrive statuser i hytt og pine? Når jeg tenker meg om gjør de færreste av mine bekjente det... For å ta folkene i klassen: det er en jente som ofte oppdaterer stillingen i fotballkamper. That's it. Èn person i klassen min har for vane å legge ut statuser. Resten oppdaterer svæært sjelden, mesteparten har jeg aldri sett lagt ut en status. Og jeg er ung; går vgs og er 19 år... Føler dessuten at facebook er litt "ut". For å skrive statuser bruker man twitter, og for å poste bilder bruker man instagram. Facebook brukes mest, av min omgangskrets i hvert fall, til å avtale og dele ting i lukkede grupper. Jeg har også få ting på veggen min. Sjekket nettopp, og der var det en venninne som har postet en lenk til noe reisegreier vi planlegger, noen bilder fra en London-tur jeg var på i mars og bursdagsgratulasjoner fra januar... Jeg har ikke en gang sånn bakgrunnsbilde (hva heter det igjen? Sånn header-ting), hehe :-p Likevel er jeg sosial med venner, og har et liv med skole, jobb, trening og diverse hobbyer. Møt fyren og gi han en sjanse i hvert fall... Anonymous poster hash: c1270...51b Bra skrevet. Ja, skal møte han og gi han en sjanse iallfall Anonymous poster hash: 2c719...051
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Ja jeg nok en mindre smart 16-18 åring. Men jeg synes det er rart med folk som aldri oppdaterer noenting på face og har 0 bilder! Sier det ikke litt om vennekrets og det sosiale livet ellers? TS Anonymous poster hash: 2c719...051 Jo, det sier at han har et liv utenom facebook. Anonymous poster hash: 46e21...8af 5
Gjest Funky Punk Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 Ja jeg nok en mindre smart 16-18 åring. Men jeg synes det er rart med folk som aldri oppdaterer noenting på face og har 0 bilder! Sier det ikke litt om vennekrets og det sosiale livet ellers? TSAnonymous poster hash: 2c719...051 Kanskje han har et aåpass sosialt liv at han ikke har tid til å sitte på facebook? Seriøst...det er ikke noe galt i å være lite aktivt på fb. Voks opp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå