Gå til innhold

Tips til en romantisk date

Anbefalte innlegg

Gjest Phoenix
Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få til en romantisk date?

Jeg er elendig på sånne ting. Jeg har hatt et forhold, men det var et bedritent forhold. Det var et forhold med lite romantikk, og lite kjærestetid. I etterpåklokskap så burde vi aldri vært sammen, men gjort er gjort.

Tar i mot alt av forslag :)

Lyst til og gjøre noe fint for han! Han gjør så mye fint for meg, og jeg kjenner jeg virkelig vil få dette til å fungere. Men det kommer det jo ikke til hvis jeg bare tar og han gir. Han treffer noe i meg som jeg aldri har kjent før......

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan si litt om hva han gjør for deg, som du liker, og hva du liker generelt?

Anonymous poster hash: 0d7f8...104
Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Kanskje du kan si litt om hva han gjør for deg, som du liker, og hva du liker generelt? Anonymous poster hash: 0d7f8...104

Hmmm. Han er flink til å få deg til å føle deg spesiell. Han er flink med romantikk, komplimenter, og det er ekstra oppmerksomheten i en hektisk hverdag. Veldig kreativ og god med det lille ekstra. Vet ikke hvor detaljert jeg skal være om det. Det er jo jeg som vil gjøre noe for han! Lage en fin date for han :) jeg gir jo tilbake til han, men vi er ikke samme liga.

Endret av Poirot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...