Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grei kjole, men den er nå egentlig ganske kjedelig. Som de fleste andre brudekjoler.



Anonymous poster hash: ba096...362
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole!!! Blonder er fortsatt i vinden skjønner jeg :)



Anonymous poster hash: aca40...d75
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig og enkel brudekjole. Liker den bedre enn Victorias brudekjole. Men så elsker jeg blonder da :)



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emily

Veldig fin kjole, men kanskje ikke så fantastisk som jeg hadde sett for meg, likte Kates bedre. Som noen andre i tråden hadde jeg kanskje håpet på en litt løsere frisyre.


Endret av Emily
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celina ser fantastisk ut i dag!



Anonymous poster hash: ba096...362
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oreokaka

Nydelig og enkel brudekjole. Liker den bedre enn Victorias brudekjole. Men så elsker jeg blonder da :)

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Ja enig, Victoria sin var så ... kjedelig og glatt. Blonder er kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små sekundene der Chris først var på gråten og så smilte fra øre til øre, tipper populariteten steg flere hakk bare der. Han har ofte sett arrogant og selvsikker ut på bilder.



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

De små sekundene der Chris først var på gråten og så smilte fra øre til øre, tipper populariteten steg flere hakk bare der. Han har ofte sett arrogant og selvsikker ut på bilder.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Han ble nok brått akseptert av fler av det svenske folk på det ene minuttet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at Mette Marit kan kaste "capen" etterhvert, men dekker til skuldrene fordi hun er kronprinsesse og er i kirken. Synes ikke den var så dum jeg, bedre enn antrekket tidligere idag. ;)

Men nå blir det brudekjole...

Anonymous poster hash: f341c...8f1

Enig. Personlig synes jeg faktisk kjolen var veldig fin, og er helt uenig med VG, igjen.

Mvh Yvonen :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett bildene, men jeg er enig i at Mette - Marits kjole ikke var pen. Hun er en stor og grov dame, og bør ikke ha på seg noe som fremhever det enda mer.



Anonymous poster hash: e1353...48a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var absolutt fin den, men likevel litt kjedelig. Tenkte den skulle bli mer spesiell med tanke på at Valentino hadde spesialdesignet den. Ellers så hun veldig vakker ut i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er grei nok, men langt fra min smak. Liker ikke sånt "over skulderen-snitt". Var ankepunktet mitt med VIctoria kjole også, synes det ser 90-talls ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes kjolen var kjempefin, men samtidig litt kjedelig..veldig voksen og anstendig, men passer kanskje det image hun prøver å ha som en motstand mot "partyprinsesse" stempelet? Hadde kanskje forventet noe annet, og at hun hadde håret løst. Men, hun ser aldeles nydelig ut! Det tror jeg hun hadde gjort uansett hvilken kjole hun hadde båret;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ratata

De små sekundene der Chris først var på gråten og så smilte fra øre til øre, tipper populariteten steg flere hakk bare der. Han har ofte sett arrogant og selvsikker ut på bilder. Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Jeg synes han virker litt beskjeden og mediesky jeg. Men ja, populariteten øker nok nå ja. Hele ansiktet hans gikk fra å skjære grimaser for å holde tårene tilbake til bare pur glede og stolthet - fint!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, veldig søtt at Estelle har fått en ministol lik den de voksne gjestene sitter på :laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sang ikke hun veldig surt?



Anonymous poster hash: 0a4e4...2d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da Chris snudde seg mot forsamlingen og musikken startet - jeg trodde seriøst han skulle synge solo :laugh:



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det leid inn folk som kan kan synge til disse salmene? Imponerende hvis de får det til å høres så pent ut:)

Lurer på hva som feiler meg! Er ikke begeistret for verken barn, bryllup eller kongelige, men her sitter jeg og tuter, rørt over alle barna, en rørt brudgom og en nydelig prinsesse som følges av sin far ned midtgangen.

Satt og tutet når de viste bilder og videoe av Madeleine fra hun var liten og hele oppveksten, også!

Får skylde på at jeg er fyllesjuk!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah. Sitter på jobb, får ikke sett live. Jeg vil se kjolen!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...