Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adriane

Jeg snakker ikke så høyt om det her hjemme, men.... jeg gleder meg veldig!! :fnise:

Samboeren min syns nok også det blir litt i overkant, når man gleder seg så veldig til et bryllup som man ikke har noen som helst tilknytning til, hehe. Men jeg klarer ikke la være å la meg rive med. Madeleine er ei nydelig jente, og hun kommer til å være så utrolig vakker, uansett hvordan kjolen hennes ser ut. Jeg blir overrasket hvis den er Grace Kelly-inspirert. Jeg tror den vil være litt mer... ungdommelig kanskje, men allikevel elegant og definitivt svært kvinnelig. Jeg håper også at hun har håret løst og flagrende, hun har det vakreste håret, men det gjenstår å se. Gleder meg veldig, hehe :)

Ang Märthas kjole i går, syns jeg den var fantastisk til henne. Jeg ville aldri kunne hatt den på meg, men til Märtha syns jeg den var helt perfekt faktisk.

Victoria ser kanskje en del tynnere ut igjen ja, og hun bør vel ikke bli tynnere enn dette. Men jeg syns at også Celina Midelfart så svært tynn ut (armene, ansiktet). Syns også at hun ser så... eh... "fiksa" ut i ansiktet? (Iallfall på bildene fra i går) Hun har alltid vært så naturlig pen og elegant, men i går syns jeg hun så ut som en del av disse overopererte, botoxfylte Hollywoodfruene. Kombinert med kjolen - som ville vært flott i så veldig mange andre anledninger enn akkurat denne - syns jeg det minnet lite om den Celina Midelfart jeg "husker".

Endret av Adriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager? Hva har skjedd med Celina? Hun er jo ikke til å kjenne igjen. Hun som er så naturlig vakker bør ikke kline seg inn med så mye sminke. Det får henne til å se tacky ut!!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria og Madde hadde fantastiske kjoler på førfesten til det forrige bryllupet. Kunne tenkt meg å se Madde i noe slikt som Victoria har på her, bare i hvitt og med litt videre skjørt. Jeg ønsker å se en renessanse for den gode gamle bløtkakekjolen ;)

Håper hun ikke kommer i noe helt glatt og blankt som Victorias brudekjole, jeg liker litt pynt.

lia-20100618-30255-j-923.jpg



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Synes det er veldig gøy og sepå kjoler i kongelige bryllup :) Men er dere seriøse om kjolen til Märtha? Syns den ser helt feil ut, syns generelt at hun kler seg skikkelig dårlig.

Anonymous poster hash: 818b2...87e

Jeg likte den veldig godt. Syns den satt pent på henne. Om fargene på den var de rette for henne, er en annen sak.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Noen flere som skal følge med? Er spent på kjolen! Håper å se henne i noe Grace Kelly-inspirert. Og at hun har håret utslått. Hadde også håpet å se henne som blond igjen, men det er kanskje tvilsomt når hun var mørk så sent som i natt. Sikkert en barnslig interesse å glede seg til alle kjolene og terningkastene (som jeg nesten alltid er uenig i), spesielt for en som ikke finnes moteinteressert til vanlig. Men jeg gleder meg! :)

Lite sidespor, men er det flere som synes Victoria begynner å se farlig tynn ut igjen?

Victoria-Daniel.jpg

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Hun ser faktisk hakket tynnere ut på skuldrene her enn på et annet bilde her i tråden. Men hennes mann har jo veldig god peiling på trening og kosthold, så jeg vil tro han holder et godt øye med henne ift den balansegangen.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se kjolen til Madeleine. Forøvrig synes jeg Märtha var nydelig i sin kjole, og er helt uenig i kritikken hun fikk fra VG.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se og jeg er enig i alt du sier. Jeg gleder meg veldig til å se Europas prinser og prinsesser iført sin fineste stas - kanskje vi får se gjester i både rødt og sort også ;)

Jeg tror ikke vi får se Madeleine med blondt hår på en stund, hun fremstår som eldre med det mørke håret og jeg tror det er med hensikt. Jeg aner ikke hvor gammel Chris er men han ser jo tidvis ut som han er over femti, og hun ser på flere bilder ut som om hun kunne ha vært datteren hans.

Men jeg gleder meg veeldig til kjoler, er ikke så opptatt av terningkast men jeg kommenterer glaaadelig :)

Kanskje vi skulle ha egen kommentatortråd her ;)

Victoria ... hun er jo gift med en personlig trener da. Kan johende vi bare er vanttil å se henne litt fyldigere i alle år. Hun ser jo smashing ut nå - men hun behøver ikke bli tynnere nei.

Christopher O'Neill er 38 år, men blir 39 år den 27.juni.

Madeleine er 30 år, og blir 31 år den 10.juni. Så aldersforskjellen er jo ikke sååå stor akkurat...

Grunnen til at Madeleine har farget håret mørkere (nærmere sin naturlige hårfarge) er nok for å vise at hun er blitt mer voksen. Hun har jo blitt kjent som partyprinsessen og har jo stripet og farget håret lyst jevnlig, og har levd et nokså bekymringsløst liv uten så mye ansvar, så hun ønsker nok å fremstå som mer voksen og ansvarsfull nå. Hun skal jo gifte seg, og hun kommer til å få mer ansvar og plikter enn før.

Dessuten trengte hun nok også en forandring etter bruddet med Jonas...

Det er iallfall sånn som jeg tenker.

Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har sendingen på tv2-nyhetskanalen begynt. Synes han kongeeksperten Totland virker litt creepy. Tror det må være måten han uttaler seg om mennesker han ikke kjenner :fnise:

Uansett så blir det spennende å se på kjolene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TinaT

Da har sendingen på tv2-nyhetskanalen begynt. Synes han kongeeksperten Totland virker litt creepy. Tror det må være måten han uttaler seg om mennesker han ikke kjenner :fnise:

Uansett så blir det spennende å se på kjolene :)

Enig :laugh: litt snodig å høre en mann snakke på den måten om de kongelige.

Madeleine er en alldeles nydelig kvinne - men i motsetning til andre så håper jeg at hun har satt opp håret. Det langt mer klassisk og pent for en brud i en så offisiell sammenheng som et kongelig bryllup. Og Madeleine har et så nydelig ansikt at håret må ikke komme for mye fram - det blir forstyrrende etter mitt syn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :laugh: litt snodig å høre en mann snakke på den måten om de kongelige.

Madeleine er en alldeles nydelig kvinne - men i motsetning til andre så håper jeg at hun har satt opp håret. Det langt mer klassisk og pent for en brud i en så offisiell sammenheng som et kongelig bryllup. Og Madeleine har et så nydelig ansikt at håret må ikke komme for mye fram - det blir forstyrrende etter mitt syn.

Tror jeg må finne noe annet enn Nyhetskanalen. De sender jo bare repriser fra studio mens gjester ankommer. Måtte se på nettavisene at brudgommen har ankommet, helt ubemerket for nyhetskanalen. Deres reporter står jo langt utenfor slottet. :P

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må finne noe annet enn Nyhetskanalen. De sender jo bare repriser fra studio mens gjester ankommer. Måtte se på nettavisene at brudgommen har ankommet, helt ubemerket for nyhetskanalen. Deres reporter står jo langt utenfor slottet. :P

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Hva søren... Dagbladet viser MM og Haakon som vinker til tilskuerne. Tv2 har snakket i timevis om bryllupet, men glemmer å faktisk dekke det som skjer. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva søren... Dagbladet viser MM og Haakon som vinker til tilskuerne. Tv2 har snakket i timevis om bryllupet, men glemmer å faktisk dekke det som skjer. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Ja, jeg vet. Var bare kjedelig. Nå ser jeg på SVT1, er ikke noe bedre der, egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katastrofal dekning... nå kommer det faktisk seerkommentarer i bildet som forteller hva som skjer, men Tv2 viser ingenting av det. På den annen side, NRK har ikke en gang begynt sendingen. Dette var skuffende greier. Får dessverre ikke inn svensk tv. Har faktisk ikke Tv2 kameraer der det skjer, eller har de ikke fått med seg at ting skjer?



Anonymous poster hash: 86b91...4a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig kvalitet, men på Dagbladet TV ser man iallfall gjestene og kjolene.

Takk for tips. :) Det er jo dette man vil se. Ikke en masse random personer som uttaler seg som de ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får ikke fulgt med for jeg gifter meg selv i dag :) Super spent, ønsk meg lykke til <3

Lykke til og gratulerer med den store dagen! :blomst:

Og jeg gleder meg også til å se alle kjolene - og buketten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emily

Flere enn meg som ikke forstår hvorfor TV2 har invitert moteeksperten til å kommentere kjolene når de ikke en gang viser gjestene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som ikke forstår hvorfor TV2 har invitert moteeksperten til å kommentere kjolene når de ikke en gang viser gjestene?

Jeg begynner faktisk å lure... vielsen skal vises på tv, ikke sant?

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emily

Jeg begynner faktisk å lure... vielsen skal vises på tv, ikke sant?

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Ja, på NRK 1 fra 15.30. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...