Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Skal Madeleine gifte seg??!!!

Anonymous poster hash: 48852...054

 

Velkommen etter. Hun har blitt tobarnsmor og.

Anonymous poster hash: 2a1e3...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Og i ettertid har det jo kommet frem at hun allerede var gravid da hun stod der og røykte.

Skammelig! Hvilken signaleffekt gir dette til andre gravide?

Anonymous poster hash: 3f92d...192

 

VI kan IKKE være sikre på om hun var gravid da, eller om hun ble gravid på bryllupsreisa!

Anonymous poster hash: 4aa8f...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

VI kan IKKE være sikre på om hun var gravid da, eller om hun ble gravid på bryllupsreisa!

Anonymous poster hash: 4aa8f...529

 

 

Hun må ha vært gravid den dagen jo.De giftet seg 8.juni og 20.februar året etter ble datteren født.Ergo må hun ha vært minst 1 måned på vei.

Anonymous poster hash: 3f92d...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte har bare kortere svangerskap vettu. Som fex mine foreldre, som giftet seg i mars 73 og fikk meg i august 73, 3400 gram og 49 cm lang, mamma var gravid i bare fem måneder *flire* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

 

Hun må ha vært gravid den dagen jo.De giftet seg 8.juni og 20.februar året etter ble datteren født.Ergo må hun ha vært minst 1 måned på vei.

Anonymous poster hash: 3f92d...192

 

Hun var ganske sikkert gravid på det tidspunktet, men hun kan meget vel ha vært så kort på vei at de ikke visste det ennå.

Da pressemeldingen om svangerskapet gikk ut, skrev det svenske kongehuset at barnet var ventet i begynnelsen av mars. Dette kan selvsagt ha vært en avledningsmanøver, men det kan også være at babyen ble født noe før termin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Madde var myyye penere før.

Og på de bildene med henne i grønn kjole ved siden av Donald Trump var hun direkte feit i mine øyne. Kjenner INGEN som er så store.



Anonymous poster hash: 004d2...961
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Syns Madde var myyye penere før.

Og på de bildene med henne i grønn kjole ved siden av Donald Trump var hun direkte feit i mine øyne. Kjenner INGEN som er så store.

Anonymous poster hash: 004d2...961

 

 

Nå måtte jeg google. Ja, hun var jamen bælfeit, du... 

 

madde1.jpg

 

Hvis du ikke kjenner noen så "store", lurer jeg på hva slags omgangskrets du har.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå måtte jeg google. Ja, hun var jamen bælfeit, du... 

 

madde1.jpg

 

Hvis du ikke kjenner noen så "store", lurer jeg på hva slags omgangskrets du har.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

 

 

Hun har alltid vært litt stor.Ikke feit,bare stor.Victoria er nettere i bygningen enn Madde.

Anonymous poster hash: 3f92d...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun har alltid vært litt stor.Ikke feit,bare stor.Victoria er nettere i bygningen enn Madde.

Anonymous poster hash: 3f92d...192

 

 

Victoria har hatt spiseforstyrrelser. Nå er begge to høyst normale, og langt fra "store". 

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Victoria har hatt spiseforstyrrelser. Nå er begge to høyst normale, og langt fra "store". 

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

 

 

Jeg sammenligner selvsagt de to etter at Victoria ble frisk,og Madde er definitivt større enn henne. Jeg sier ikke at Madde er svær,men hun er bredere i skulderpartiet,leggene og overarmene er kraftigere og puppene er mye større enn Victorias.De er rett og slett ganske forskjellige i figuren,og Madde er ganske høy også,rundt 175 cm.

 

http://www.kungahuset.se/images/18.30963a1811be3fda3ab800012400/1390581358896/081211+PR+CP,+KRPR,+PRM+HENRIK+MONTGOMERYsx9027d4%5B2%5D+kopiera.jpg

 

http://asa.svenskdam.se/wp-content/uploads/sites/2/2013/01/madeleine-victoria-ao.jpg

 

http://www.kungahuset.se/images/18.367010ad11497db6cba80001697/1390581372585/070911-galamiddag7-Brasilie.jpg

 

http://w.cdn-expressen.se/images/bf/9d/bf9d8fac34b6846e29a837e859e97e7b/original.jpg

Anonymous poster hash: 3f92d...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

 

Syns Madde var myyye penere før.

Og på de bildene med henne i grønn kjole ved siden av Donald Trump var hun direkte feit i mine øyne. Kjenner INGEN som er så store.

Anonymous poster hash: 004d2...961

 

Hun er slettes ikke feit! Kjolen kunne derimot vært hakket mer flatterende på overkroppen hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...