Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grusom kjole.

Anonymous poster hash: 4befa...ea3
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg, som liksom hadde tenkt å sitte klistra foran skjermen, glemte meg rett og slett bort og halte med meg brudgommen på jakt etter dress til den store dagen isteden! :rolleyes: Men, nå har jeg lest gjennom hele tråden her, og skjønner at jeg har gått glipp av både det ene og det andre. Men jeg mistenker at det er mulig å se repriser både her og der, både på TV og nett, så satser på å få med meg høydepunktene i det minste.

Har sett på litt bilder på nettet da, og jeg syns kjolen til Madde var nydelig jeg! Det eneste jeg vil si at kunne vært annerledes er midjen på kjolen - den ødelegger helhetsinntrykket litt. Men fy, så vakker den jenta er!! Ikke rart Chris (etter sigende) ble både rørt og stolt da han så henne komme oppover midtgangen :jepp: Jeg syns forøvrig også brudgommen ser svært så bra ut i dag, og det er godt å se en annen side av ham, der han viser mye følelser, kjærlighet og glede! :)

AnonymBruker
Skrevet

Synd de ikke viser mer nå, håper vi får se talen til Chris senere.

Anonymous poster hash: 86b91...4a8
AnonymBruker
Skrevet

Whaaaat??

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

Madeleines kjole var nydelig syns jeg... Jeg ville gjerne ha giftet meg i noe lignende, men litt lavere liv som markerer midjen enda mer hadde gjort seg...

"Stor og grov dame", det har jeg alltid tenkt om Mette-Marit også, men aldri turt å si høyt... :fnise: Dette er jo "tabu" å si i Norge da de fleste norske kvinner er mye grovere/kraftigere og høyere bygd enn nette feminine kvinner fra Midt/Sør-Europa (jeg bor i Sør-Europa så vet hva jeg snakker om). Mette-Marit ser ut som om hun aldri helt ble aldri kvitt gravidkiloene sine, og hun kler seg på en måte som ikke skjuler det (selv om det sikkert er nettopp det hun prøver å skjule)...

Victoria kjole var fantastisk :rodmer: hadde den vært hvit hadde det den vært min drømme-brudekjole.... Og Silvias kjole var også flott (Silvia er en av de peneste og mest elegante dronningene syns jeg!)

Anonymous poster hash: e1437...a5f

Det var akkurat det jeg mener om Mette - Marit. Hun er ingen tynn og nett dame. Se bildet hun ankommer Sverige, i privatklær f.eks.

Anonymous poster hash: e1353...48a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var akkurat det jeg mener om Mette - Marit. Hun er ingen tynn og nett dame. Se bildet hun ankommer Sverige, i privatklær f.eks.

Men det er vel ingen vits å hakke på henne for det? Hun er jo ikke feit.Kroppsbygningen hennes ellers kan hun lite for.

Anonymous poster hash: 4aa8f...529

• Liker 5
Skrevet

Synd de ikke viser mer nå, håper vi får se talen til Chris senere.

Det får vi ikke. Resten av bryllupet er privat feiring... Dessverre!

AnonymBruker
Skrevet

Det får vi ikke. Resten av bryllupet er privat feiring... Dessverre!

Synd for oss, bra for dem :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid tenkt at hun har vært så slank og fin jeg... Men hun er jo ikke en liten nett petit dame da.

• Liker 4
Skrevet

At ingen har nevnt splitten til Kathrine Fredriksen er for meg en gåte!

En ting er utrigningen hun hadde. Den KAN fungere, siden hun hadde så lange ermer på kjolen. Men med splitten opp mot glufsa i tillegg....

NEI NEI NEI NEI. Ikke greit.

Burde blitt stoppet i døren. Sammen med hun over ^. Ikke greit. Ikke ikke ikke greit i et bryllup, og HVERT FALL ikke et kongelig.

• Liker 5
Skrevet

Og ang. Mette-Marit sin kjole. Jeg likte ikke capen hennes, men den var helt riktig å bruke inne i kirken. Jeg vet ikke hvordan hun så ut uten, men kan tenke meg at kjolen ble mye finere da.

Personlig er min favoritt hun med den gule kjolen med rysjer eller hva det heter. Fargen var fantastisk fin, og hun så strålende ut. Og Victoria! Herregud, døde da jeg så henne.

AnonymBruker
Skrevet

Rart ingen på kg har reagert på at Estelle brukte hvit kjole. Blande seg borti talen til Victoria gjorde hun også. :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rart ingen på kg har reagert på at Estelle brukte hvit kjole. Blande seg borti talen til Victoria gjorde hun også. :fnise:Anonymous poster hash: 86b91...4a8

Synes heller det er rart at man ikke mener at hun skulle brutt talen, dratt frem puppen og startet å amme. Det kan jo hende at den lille prinsessen var sulten.

Skrevet

Hvor gammel er denne Chris?

Skrevet (endret)

At ingen har nevnt splitten til Kathrine Fredriksen er for meg en gåte!

En ting er utrigningen hun hadde. Den KAN fungere, siden hun hadde så lange ermer på kjolen. Men med splitten opp mot glufsa i tillegg....

NEI NEI NEI NEI. Ikke greit.

Burde blitt stoppet i døren. Sammen med hun over ^. Ikke greit. Ikke ikke ikke greit i et bryllup, og HVERT FALL ikke et kongelig.

Var litt morsomt, for en av kommentatorene på NRK kommenterte hva som er nei i bryllup; høy splitt, dyp utringning og sterk rød farge. Så kom Kathrine Fredriksen og hadde en kjole som hadde alt dette :fnise:

Kjolen passet virkelig ikke i et bryllup!

Endret av Samaysa
  • Liker 4
Gjest iGirl
Skrevet

mener jeg hørte kommentatoren si at han er 8 år eldre enn Madeleine

AnonymBruker
Skrevet

38 år.

Skrevet

Var litt morsomt, for en av kommentatorene på NRK kommenterte hva som er nei i bryllup; høy splitt, dyp utringning og sterk rød farge. Så kom Kathrine Fredriksen og hadde en kjole som hadde alt dette :fnise:

Kjolen passet virkelig ikke i et bryllup!

Overrasker meg ikke at det var en av Fredriksen-jentene som tok jomfrudommen på "upassende kjoler i kongelig bryllup". Jeg lurer sånn på hva de tenker når de velger en sånn kjole. "Hvordan skal jeg se mest mulig horete og tøsete ut i et kongelig bryllup, og hva slags konsekvenser får dette?"

Jesus. Nei, skikkelig skivebom av henne, og jeg håååper hun våkner en dag og tenker "shit. At jeg gikk med den kjolen der i det bryllupet". Kjolen er fin den altså, men litt vulgær, og totalt upassende i kongelig bryllup.

Huffameg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den egentlige grunnen til at han ikke kom var vel fordi de har en regel på at noen av dem alltid må være i landet for å "beskytte" det? Eller var det noen av de andre deltagerne i vielsen som var uten partner som hadde den årsaken? De nevnte noe slikt på NRK.

Det er Danmark som har den regelen. Derfor det er en sjeldenhet at Fredrik(?) er på slike tilsetninger

Anonymous poster hash: 8eeee...ea3

Skrevet (endret)

Herregud......dette tok kaka! :sjokkert::laugh:

Hva skjer med solbriller og?

pupp834.jpg

Endret av Rægs
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...