Karabista Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Etter 4 års prøving hvorav de to siste årene var med IVF klaffet det endelig! Jeg er gravid!! Til dere alle som prøver, hold ut! Jeg har hatt to fersk forsøk og tre fryseforsøk, det klaffet endelig på fersk forsøk nr 2. Men jeg merker jeg ikke helt klarer å slippe ut jubelen, så redd for å miste.. De neste 2 mnd blir spennende. Tenker på dere alle 4
Nybegynner 2009 Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Gratulerer så nye! Krysse fingrene for at alt går fint! Det har du fortjent etter så lang tid!!! Lykke til!! Jeg har ikm på søndag så er skrekkelig utålmodig!
Sueno Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Virkelig lykke til det fortjener du. Gratulerer så masse 4 år er lenge ...
Karabista Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2013 Ja 4 år er lenge, slitsomt og har nesten gitt opp.. men man finner allikevel håpet.. rart det der.. Nå er jeg glad jeg holdt ut, selv om jeg ikke helt tør å slippe jubelen ut.. nå er det redsel for å miste (gjort det to ganger før), men nå er jeg 5 uker på vei.. og håper så inderlig på et februar unge:) Tenker på dere:)
Gjest Vevila Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Gratulerer! Kjekt å lese! *skal krysse fingrene for at det lille frøet klamrer seg fast*
pusilus Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Gratulerer så mye, vet alt om den redslen for å miste igjen. "third time´s a charm" Jeg mistet to ganger før frøkna satt som støpt på tredje fryseforsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå