Gå til innhold

Hva synes dere om bloggeren Lizbeth Osnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ellers vil jeg bare si til deg Lizbeth, når jeg her har sjansen, er at selvom jeg er ganske kritisk til bloggen din, synes jeg du er tålmodig, og sikkert ei veldig grei jente, og håper at du utviser mer nettvett i fremtiden :blomst:

Anonym poster: ef7228a7f2424abf8b0242cb1b0a7c79

Nettvett er uten tvil en større del av tankegangen nå enn tidligere, don't you worry! :) Det er jo derfor jeg blant annet velger å holde min datter unna det rent offentlige, men heller ha kontroll over hvem som får ta del i det så godt det lar seg gjøre uten å stoppe hele bloggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lizbeth,

Jeg innrømmer at jeg nok har mine fordommer mot deg, men altså, da du begynte å blogge startet du en FB-gruppe for bloggere som ville ha flere lesere.

Du hadde en egen side på bloggen din hvor du tipset om hvordan man kunne få flere lesere.

Det er litt merkelig at du nå påstår at lesere ikke betyr noe for deg i det hele tatt?

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Kan du fortelle meg når jeg sa det? Jeg har jo ordrett skrevet: "Som de fleste andre bloggere ønsker jeg jo å skrive for et publikum (dog et som er hakket hyggeligere enn mange av mine lesere, but still!), så det er selvfølgelig ikke meg imot at statistikken stiger så lenge det er av riktig grunnlag :) At jeg legger igjen kommentarer hos andre blogger (som jeg ser har blitt nevnt her) har mest med det at jeg selv er så glad i å få oppmuntrende og fine kommentarer (ja, jeg vet at man må godta andre verset av visa også - men det er jeg jo strengt tatt ikke glad i) at jeg ønsker å gi det til bloggene jeg leser fast. At det kan ses på som spamming forstår jeg, men jeg håper og tror at bloggerne setter pris på at jeg gir litt tilbake. Jeg vet i alle fall at jeg setter mine aktive lesere svært høyt, så kanskje de gjør det samme?"

Redigert: Beklager, du rakk jo ikke å lese dette svaret før jeg kastet dette mot deg, det gikk litt fort i svingene her så trodde du bare hadde hoppet over dette - at du stilte spørsmål ved dette FØR jeg fikk svart på det forrige tenkte jeg ikke over. Beklager! Men jeg lurer fremdeles på når jeg har sagt at lesere ikke betyr noe for meg?

Endret av Lizbeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et personlig innlegg, men det får bare være.

Jeg skal innrømme at jeg er en av de som er veldig kritisk til hvordan du skriver om spiseproblemene dine. Jeg har selv slitt med anoreksi siden jeg var 14, er i dag 26, og selv om jeg nå er normalvektig, ville det aldri falle meg inn å omtale spiseforstyrrelsene på den måten du gjør. Jeg forstår at vi alle har ulikt syn på dette, men jeg må innrømme at jeg nok er en av dem som først ble sjokkert over hvor detaljert og åpen du valgte å være om problemene dine, og at du, like over natta etter at du ble gravid begynte å ta avstand fra mye du hadde skrevet og påpekte men "du var jo egentlig ikke så syk."

All forståelse for at sykdommen kan bli bedre og at ting går i sykluser, men i november skrev du jo lange innlegg om hvor tungt du hadde det. Kall meg gjerne vanskelig, men jeg sliter litt med å forstå at i desember/januar så var dette et ikke-tema lenger, og alt var fryd og gammen. Som sagt, jeg har forståelse for at ting endrer seg, men så raskt og i så stor grad som du påstår sliter jeg litt med å forstå - iallfall om du har vært så syk som du sier at du har vært.

En annen sak er at jeg synes det er utrolig lite gjennomtenkt av deg å ikke reflektere mer om ettervirkningene på bloggen. En periode hadde du jo "mitt liv behind the scenes - om anoreksien" eller hva det var som tittel i bloggnavnet ditt når du kommenterte andres blogger, det sier seg jo selv at noen av leserne dine klikket seg inn på grunn av disse problemene. Flott at man er åpen om slike ting, men jeg blir veldig kritisk til folk som fremstiller det som at man blir frisk på en dag. Anoreksi er en sammensatt og alvorlig sykdom. Dersom jeg i dag var 14, naiv og ikke fornøyd med meg selv kunne jeg tolket det som at det var veldig enkelt å bli frisk.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er innlegget få flere blogglesere som tidligere var en egen fane i menyen på bloggen din:

http://lizbethosnes.com/tag/fa-flere-blogglesere/

Finner ikke FB-gruppen, men dette beviser iallfall at en slik gruppe har eksistert:

http://www.google.com/#sclient=psy-ab&q=lizbeth+osnes+hvordan+få+flere+blogglesere+facebookgruppe&oq=lizbeth+osnes+hvordan+få+flere+blogglesere+facebookgruppe&gs_l=hp.3...52672.55525.1.55635.17.16.1.0.0.0.184.1665.8j7.15.0...0.0...1c.1.15.psy-ab.QIskVFnhbQw&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47380653,d.ZWU&fp=c260936924cad001&biw=1220&bih=715

Og vær så snill, slutt å prøve å dekke over ting.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et personlig innlegg, men det får bare være.

Jeg skal innrømme at jeg er en av de som er veldig kritisk til hvordan du skriver om spiseproblemene dine. Jeg har selv slitt med anoreksi siden jeg var 14, er i dag 26, og selv om jeg nå er normalvektig, ville det aldri falle meg inn å omtale spiseforstyrrelsene på den måten du gjør. Jeg forstår at vi alle har ulikt syn på dette, men jeg må innrømme at jeg nok er en av dem som først ble sjokkert over hvor detaljert og åpen du valgte å være om problemene dine, og at du, like over natta etter at du ble gravid begynte å ta avstand fra mye du hadde skrevet og påpekte men "du var jo egentlig ikke så syk."

All forståelse for at sykdommen kan bli bedre og at ting går i sykluser, men i november skrev du jo lange innlegg om hvor tungt du hadde det. Kall meg gjerne vanskelig, men jeg sliter litt med å forstå at i desember/januar så var dette et ikke-tema lenger, og alt var fryd og gammen. Som sagt, jeg har forståelse for at ting endrer seg, men så raskt og i så stor grad som du påstår sliter jeg litt med å forstå - iallfall om du har vært så syk som du sier at du har vært.

En annen sak er at jeg synes det er utrolig lite gjennomtenkt av deg å ikke reflektere mer om ettervirkningene på bloggen. En periode hadde du jo "mitt liv behind the scenes - om anoreksien" eller hva det var som tittel i bloggnavnet ditt når du kommenterte andres blogger, det sier seg jo selv at noen av leserne dine klikket seg inn på grunn av disse problemene. Flott at man er åpen om slike ting, men jeg blir veldig kritisk til folk som fremstiller det som at man blir frisk på en dag. Anoreksi er en sammensatt og alvorlig sykdom. Dersom jeg i dag var 14, naiv og ikke fornøyd med meg selv kunne jeg tolket det som at det var veldig enkelt å bli frisk.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Nettopp. Men det som fikk meg til å tenne på alle plugger var når hun ved 2 ulike anledninger la ut et identisk bilde,men vekta var ikke den samme.Så med andre ord:ren løgn. Jeg komenterer dette ved fult navn,komentaren blir selvfølgelig ikke postes,og det ene innlegge ble slettet ganske så fort.

Anonym poster: b98265f7d11a972a4bb3ef60c1dfdcdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth: Folk har problemer. Det ser man også i kommentarfeltene på VG, Dagbladet osv... Og så utrolig mye dritt folk får seg til å skrive om samtlige toppbloggere på dette forumet. Du er jo ikke den eneste.

Jeg er så glad jeg har høy terskel for å irritere meg, og at jeg heller fascineres over hvor forskjellige mennesker er. Det hender jeg tenker noe negativt om enkelte av rosabloggerne, men kunne aldri funnet på å skrive sårende kommentarer allikevel.

At folk stiller kritiske spørsmål må man tåle, men usaklige og stygge kommentarer burde alle spares for. Folk blir så tøffe bak tastaturet, det er jo ingen som sier slike ting til hverandre face to face!

Mitt råd er å ikke eksponere barnet ditt på bloggen. Og kanskje starte på nytt, med blanke ark?

Jeg hadde ikke vært tøff nok til å være blogger jeg. Hadde blitt ødelagt av kommentarer og hets, garantert. Man skal ha ganske sterk ryggrad for å takle det... Jeg har fulgt litt med på noen toppbloggere, og utviklingen deres. Det er flere som etter som de har blitt mer og mer kjent har blitt tynnere, fått div sprøyter i ansiktet og retusjerer bilder av seg selv til det ugjenkjennelige. I stedet for å kritisere det, tenker jeg at det må være tøft. Jeg vet ikke hva som skjer, men streben etter å være så perfekt er skummel, og sikkert ikke lett å leve med...

Godt å høre at du er blant de med normal folkeskikk, det triste er at det nesten forundrer meg hver gang noen kommer med en kommentar som din. Jeg har nå valgt å ha passord på ALLE innlegg som omhandler min datter, både for resten av svangerskapet og etter at hun blir født. Jeg håper og tror at det vil være nok eksponering, og at hun vil slippe stygge kommentarer rettet mot seg. Kommentarene om navnet hennes i en annen tråd var stygt nok for min del; jeg vil ikke la henne ta del i dette kaoset.

Ellers vil jeg også si at jeg syns det er skummelt å se endringene enkelte går igjennom, og ikke minst er det ikke noe moro å lese kommentarfeltet til unge, store bloggere. Når jeg som "voksen" (alt er relativt selv om jeg ikke akkurat viser meg som særlig voksen ved å ta del i et forum som KG, haha!) lar det gå så inn på meg, syns jeg det er skummelt å tenke på hvordan enkelte av de yngre har det.. Vi får håpe de er sterkere enn meg i alle fall, og at de yngste har foreldrene sine tett på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er innlegget få flere blogglesere som tidligere var en egen fane i menyen på bloggen din:

http://lizbethosnes....re-blogglesere/

Finner ikke FB-gruppen, men dette beviser iallfall at en slik gruppe har eksistert:

http://www.google.co...iw=1220&bih=715

Og vær så snill, slutt å prøve å dekke over ting.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Dekke over ting??

Her er gruppen jeg tror du mener: https://www.facebook.com/groups/365735143456300/

Hva er det å dekke over? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Men det som fikk meg til å tenne på alle plugger var når hun ved 2 ulike anledninger la ut et identisk bilde,men vekta var ikke den samme.Så med andre ord:ren løgn. Jeg komenterer dette ved fult navn,komentaren blir selvfølgelig ikke postes,og det ene innlegge ble slettet ganske så fort.

Anonym poster: b98265f7d11a972a4bb3ef60c1dfdcdb

Seriøst?:O Linker?

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et personlig innlegg, men det får bare være.

Jeg skal innrømme at jeg er en av de som er veldig kritisk til hvordan du skriver om spiseproblemene dine. Jeg har selv slitt med anoreksi siden jeg var 14, er i dag 26, og selv om jeg nå er normalvektig, ville det aldri falle meg inn å omtale spiseforstyrrelsene på den måten du gjør. Jeg forstår at vi alle har ulikt syn på dette, men jeg må innrømme at jeg nok er en av dem som først ble sjokkert over hvor detaljert og åpen du valgte å være om problemene dine, og at du, like over natta etter at du ble gravid begynte å ta avstand fra mye du hadde skrevet og påpekte men "du var jo egentlig ikke så syk."

All forståelse for at sykdommen kan bli bedre og at ting går i sykluser, men i november skrev du jo lange innlegg om hvor tungt du hadde det. Kall meg gjerne vanskelig, men jeg sliter litt med å forstå at i desember/januar så var dette et ikke-tema lenger, og alt var fryd og gammen. Som sagt, jeg har forståelse for at ting endrer seg, men så raskt og i så stor grad som du påstår sliter jeg litt med å forstå - iallfall om du har vært så syk som du sier at du har vært.

En annen sak er at jeg synes det er utrolig lite gjennomtenkt av deg å ikke reflektere mer om ettervirkningene på bloggen. En periode hadde du jo "mitt liv behind the scenes - om anoreksien" eller hva det var som tittel i bloggnavnet ditt når du kommenterte andres blogger, det sier seg jo selv at noen av leserne dine klikket seg inn på grunn av disse problemene. Flott at man er åpen om slike ting, men jeg blir veldig kritisk til folk som fremstiller det som at man blir frisk på en dag. Anoreksi er en sammensatt og alvorlig sykdom. Dersom jeg i dag var 14, naiv og ikke fornøyd med meg selv kunne jeg tolket det som at det var veldig enkelt å bli frisk.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Der satte du ord på hva jeg tenkte.

Har selv slitt med anoreksi i mange, mange år, og en blir virkelig ikke frisk over natta. Selv under svangerskap og etter fødsel så lurer anoreksispøkelset i bakhodet, selv om jeg har hatt normalvekt i mange år.

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?:O Linker?

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Ja seriøst.Det går jo ikke fordi hun sletta det jo.

Anonym poster: b98265f7d11a972a4bb3ef60c1dfdcdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et personlig innlegg, men det får bare være.

Jeg skal innrømme at jeg er en av de som er veldig kritisk til hvordan du skriver om spiseproblemene dine. Jeg har selv slitt med anoreksi siden jeg var 14, er i dag 26, og selv om jeg nå er normalvektig, ville det aldri falle meg inn å omtale spiseforstyrrelsene på den måten du gjør. Jeg forstår at vi alle har ulikt syn på dette, men jeg må innrømme at jeg nok er en av dem som først ble sjokkert over hvor detaljert og åpen du valgte å være om problemene dine, og at du, like over natta etter at du ble gravid begynte å ta avstand fra mye du hadde skrevet og påpekte men "du var jo egentlig ikke så syk."

All forståelse for at sykdommen kan bli bedre og at ting går i sykluser, men i november skrev du jo lange innlegg om hvor tungt du hadde det. Kall meg gjerne vanskelig, men jeg sliter litt med å forstå at i desember/januar så var dette et ikke-tema lenger, og alt var fryd og gammen. Som sagt, jeg har forståelse for at ting endrer seg, men så raskt og i så stor grad som du påstår sliter jeg litt med å forstå - iallfall om du har vært så syk som du sier at du har vært.

En annen sak er at jeg synes det er utrolig lite gjennomtenkt av deg å ikke reflektere mer om ettervirkningene på bloggen. En periode hadde du jo "mitt liv behind the scenes - om anoreksien" eller hva det var som tittel i bloggnavnet ditt når du kommenterte andres blogger, det sier seg jo selv at noen av leserne dine klikket seg inn på grunn av disse problemene. Flott at man er åpen om slike ting, men jeg blir veldig kritisk til folk som fremstiller det som at man blir frisk på en dag. Anoreksi er en sammensatt og alvorlig sykdom. Dersom jeg i dag var 14, naiv og ikke fornøyd med meg selv kunne jeg tolket det som at det var veldig enkelt å bli frisk.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Dette vil ikke kunne bevises på verken ene eller andre måten, men jeg har ikke skrevet noe om at ting var vanskelig og lignende i november/desember. Mitt siste negative innlegg ble skrevet i september, og omhandlet et lite tankekjør om at det ikke var enkelt å spise - men at jeg gjorde det likevel. Det var ikke et tilbakefall, men et viktig skritt på veien mot å kunne kalle meg frisk; det hadde vært rart om jeg ikke hadde hatt en eneste slik tanke noensinne etter å ha sluttet med mine tidligere vaner, og lagt meg til nye.

Som sagt kan vi diskutere opp og ned og i mente hvorvidt diagnosen anoreksia nervosa var den riktige å sette på meg - og som jeg har nevnt tidligere; jeg er ikke lege/psykiater, jeg har ikke diagnosert meg selv. Om diagnosen er feil eller ikke er uvesentlig for meg nå, jeg er jo frisk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er blant de med normal folkeskikk, det triste er at det nesten forundrer meg hver gang noen kommer med en kommentar som din. Jeg har nå valgt å ha passord på ALLE innlegg som omhandler min datter, både for resten av svangerskapet og etter at hun blir født. Jeg håper og tror at det vil være nok eksponering, og at hun vil slippe stygge kommentarer rettet mot seg. Kommentarene om navnet hennes i en annen tråd var stygt nok for min del; jeg vil ikke la henne ta del i dette kaoset.

Ellers vil jeg også si at jeg syns det er skummelt å se endringene enkelte går igjennom, og ikke minst er det ikke noe moro å lese kommentarfeltet til unge, store bloggere. Når jeg som "voksen" (alt er relativt selv om jeg ikke akkurat viser meg som særlig voksen ved å ta del i et forum som KG, haha!) lar det gå så inn på meg, syns jeg det er skummelt å tenke på hvordan enkelte av de yngre har det.. Vi får håpe de er sterkere enn meg i alle fall, og at de yngste har foreldrene sine tett på seg :)

Så du mener at det er bare de som er enige med deg og stryker deg med håret som har normal folkeskikk??

Klarer du ikke å se at folk setter spørsmålstegn ved endel av det du har skrevet de siste årene, og hvor fort det snudde?

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekke over ting??

Her er gruppen jeg tror du mener: https://www.facebook...65735143456300/

Hva er det å dekke over? :)

Du får kalle meg kynisk hvis jeg tolker det som at forklaringen du gir i denne tråden, som nærmest begrenser deg til at du kunne ville dele og skrive fremstår som noe annet enn det FB-gruppen og innlegg om slik får du sponserer fremstår som.

Dette har du skrevet i denne tråden som forklaring:

Når jeg først begynte å blogge var det for å "komme ut" med det ingen så eller visste noe om. Jeg var lei av spekulasjoner, rykter og stygge blikk, jeg ville få ut min historie, min versjon og mine meninger. Det var kanskje ikke det smarteste valget å ta som ung og usikker, men det var likevel et valg jeg står ved. Det ble en veldig fin trøst. Etterhvert har bloggen min vokst seg større (hovedsaklig promoterer jeg bloggen min fordi jeg vet at den har hjulpet mange i å se at det er mulig å gå fra å ha det fryktelig vanskelig, til å leve det jeg per i dag vil kalle et drømmeliv), og den har blitt en veldig viktig hobby for meg. Å skrive er noe jeg virkelig brenner for, og et liv uten bloggen min høres bare skikkelig merkelig ut for meg

Anonym poster: d1cd5584a00b5b88bd595851c2b93588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja seriøst.Det går jo ikke fordi hun sletta det jo.

Anonym poster: b98265f7d11a972a4bb3ef60c1dfdcdb

Hva er dette rettet mot? Det fikk jeg ikke helt med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at det er bare de som er enige med deg og stryker deg med håret som har normal folkeskikk??

Klarer du ikke å se at folk setter spørsmålstegn ved endel av det du har skrevet de siste årene, og hvor fort det snudde?

Anonym poster: 0ef91687d2dac53ed5f3ba6b299e6d47

Selvfølgelig er det ikke det jeg mener! :) Jeg har overhodet ingenting imot konstruktiv kritikk eller at folk stiller spørsmål ved meg/mine tekster. Jeg har full forståelse for at andre kan misforstå meg, og motsatt :) Det jeg derimot misliker sterkt er de som direkte angriper meg som person, og det som verre er; angriper mitt ufødte barn. DET viser mangel på folkeskikk, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil ikke kunne bevises på verken ene eller andre måten, men jeg har ikke skrevet noe om at ting var vanskelig og lignende i november/desember. Mitt siste negative innlegg ble skrevet i september, og omhandlet et lite tankekjør om at det ikke var enkelt å spise - men at jeg gjorde det likevel. Det var ikke et tilbakefall, men et viktig skritt på veien mot å kunne kalle meg frisk; det hadde vært rart om jeg ikke hadde hatt en eneste slik tanke noensinne etter å ha sluttet med mine tidligere vaner, og lagt meg til nye.

Som sagt kan vi diskutere opp og ned og i mente hvorvidt diagnosen anoreksia nervosa var den riktige å sette på meg - og som jeg har nevnt tidligere; jeg er ikke lege/psykiater, jeg har ikke diagnosert meg selv. Om diagnosen er feil eller ikke er uvesentlig for meg nå, jeg er jo frisk uansett.

Vet du, Lizbeth, du må gjerne forklare deg, men når du bevisst forsøker å dekke over eller endre på ting du har skrevet blir det ganske meningsløst. Jeg vet at jeg leste et veldig negativt innlegg om hvor vanskelig det var å spise senere enn i september. Da jeg slet like mye var jeg langt fra frisk, eller på god vei ut av spiseforstyrrelsen.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det vel ingen her som har angrepet barnet ditt.

Folk har kritisert DITT NAVNEVALG (mange kritiserer navnevalg)

At du får barn så tidlig i forholdet og at du er syk.

Hva det har med kritikk av din datter å gjøre forstår jeg ikke. Forklar meg gjerne det. Som det så fint sies: navnet skjemmer ingen.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, Lizbeth, du må gjerne forklare deg, men når du bevisst forsøker å dekke over eller endre på ting du har skrevet blir det ganske meningsløst. Jeg vet at jeg leste et veldig negativt innlegg om hvor vanskelig det var å spise senere enn i september. Da jeg slet like mye var jeg langt fra frisk, eller på god vei ut av spiseforstyrrelsen.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

Du vet at du har lest et slikt innlegg, og jeg vet at jeg ikke har skrevet et slikt innlegg overhodet. Hvem tror du hadde husket det best - leseren, eller den som faktisk hadde skrevet det om det var tilfelle? Akkurat i slike øyeblikk er det da jeg angrer på at 2013 skulle få bli en "frisk start" for bloggen min, det hadde vært deilig å kunne bevise noe nå :) Jeg tror ikke dette nytter å diskutere videre på, selv om jeg uten tvil ønsker å forsvare og forklare meg selv ser jeg ingen måter vi kan komme frem til noe som helst fornuftig på ved at vi begge står på vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen her som har angrepet barnet ditt.

Folk har kritisert DITT NAVNEVALG (mange kritiserer navnevalg)

At du får barn så tidlig i forholdet og at du er syk.

Hva det har med kritikk av din datter å gjøre forstår jeg ikke. Forklar meg gjerne det. Som det så fint sies: navnet skjemmer ingen.

Anonym poster: f1f15efed64201a62016815a404e8372

KG er ikke det eneste stedet i verden hvor mennesker kan skrive anonymt på et tastatur :) Det er hovedsaklig kommentarer (som logisk nok slettes, for ja, jeg er så lite mottagelig for dritt at jeg sletter alt som angriper andre enn meg selv) på bloggen min som er grunnen til at jeg virkelig ikke hadde ønsket å blogge offentlig om datteren min. Hun har heller ikke sagt ja til å bli eksponert på denne måten uansett, så jeg føler ikke at det hadde vært riktig selv om det var fritt for kommentarer rundt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...