Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, to ganger før jeg stod opp. Nå skal jeg straks legge meg, men det blir vel strengt tatt i morgen før jeg rekker å starte. Om det var etter midnatt natten før i dag tidlig husker jeg ikke. 

Anonymkode: 93ff8...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Snart...

På fredag hadde jeg en heftig omgang med buttplug og innviet min nye (og første) fleshlight. Det var relativt digg for å si det sånn... Selve fleshlighten var grei nok, men i kombinasjon med buttplugen var det himmel..

 

Anonymkode: 8509f...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanerte i dusjen og hadde en kjappis med samboer da jeg kom tilbake på rommet. Bedre enn sterk kaffe! 😂

Anonymkode: 56d23...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2018 den 22.37, Trøndermann skrev:

Ligger i senga og runker sakte nå, mens jeg kjenner kuken vokse. Drar litt i ballene innimellom. Blir nok ei bra kosestund dette 😇

Høres deilig ut. 

Våknet tidlig av en drøm der jeg kom i dag, fortsatte til jeg kom i våken tilstand også før jeg slumret videre et par timer før jeg sto opp. Nydelig start på dagen 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.12.2018 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Snart...

På fredag hadde jeg en heftig omgang med buttplug og innviet min nye (og første) fleshlight. Det var relativt digg for å si det sånn... Selve fleshlighten var grei nok, men i kombinasjon med buttplugen var det himmel..

 

Anonymkode: 8509f...ee6

Hvordan ble orgasmen?

Anonymkode: 51667...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm.. akkurat nå😉 men siden jeg ikke kan se på film akkurat nå, tar jeg gjerne i mot tips om nettsider med noveller...

Jente, 26

Anonymkode: c68bb...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble orgasmen?

Anonymkode: 51667...39e

Den ble relativt kraftig for å si det sånn... Beste på lang tid.

Anonymkode: 8509f...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mm.. akkurat nå😉 men siden jeg ikke kan se på film akkurat nå, tar jeg gjerne i mot tips om nettsider med noveller...

Jente, 26

Anonymkode: c68bb...0a2

noveller.no.Sexnoveller.no,erotiknet,cupido,Sexnoveller.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, PepsiMax skrev:

Høres deilig ut. 

Våknet tidlig av en drøm der jeg kom i dag, fortsatte til jeg kom i våken tilstand også før jeg slumret videre et par timer før jeg sto opp. Nydelig start på dagen 😍

Høres ut som en herlig start på dagen ja😉 Du kan komme i søvne også altså? Det må jo være en deilig egenskap! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer det til kveldsbussen hjemme til jul. En aldri så liten juletradisjon 😎 Om jeg får to seter for meg selv that is.

Anonymkode: 56d23...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...