AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Hei. Lurer på hva slags symptomer dere hadde/har med sykdommen PCO ? En forferdelig sykdom som ødelegger meg mye i løpet av hverdagen min Anonym poster: b3fcac705e9d06799fa345942a5844c4
bebis1 Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Jeg har mye kviser, har alltid hatt det, noe som ødelegger selvbildet mitt fullstentig Har den siste tiden gått opp mye i vekt og fått mer hårvekst Ellers har jeg smerter lignende mens-smerter nesten hver dag Som om ikke dette er nok så har jeg prøvd å bli gravid i 2 år nå uten å lykkes
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Kviser, hårvekst i ansikt og kropp, uregelmessig syklus, vansker med vektreduksjon. Mulige problemer med å bli gravid? Må si det er noe ordentlig dritt. Men er ellers frisk, og tenker at det kunne vært verre...Anonymous poster hash: 4674d...483
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Før jeg ble gravid (med IVF) så slet jeg masse med kviser, men det har blitt borte etter jeg var gravid. Nå er det økt hårvekst i ansiktet, fett på magen som er ganske så vanskelig å få bort, uregelmessig syklus (men går på p-piller nå), humør som svinger - blir fort sint, menslignende smerter i hele syklusen som ingen lege har skjønt hvorfor eller hva det kommer av. Anonymous poster hash: fc4ae...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå