Gå til innhold

hvor lenge bør en leilighet ligge ute på finn.no før visning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Megleren vår vil at leiligheten skal ligge ute i 5 dager før visning og dette synes jeg er lite. Til gjengjeld kan jeg ingenting om salg av bolig. Noen som har erfaringer innenfor dette ?

Anonym poster: 67f5c310fab96c52a25e666b3a59ad96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å legge den ut fredagen eller lørdagen helgen før visningen (hvis visningen f.eks er søndagen helgen etter). Det gjorde vi, og hadde 5000 klikk på de dagene frem til visningen.

Anonym poster: d0ed5a333efeb7c11b6a0c26fc24d3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som leter etter bolig leter hver dag. MEN passive kjøpere som egentlig ikke er på utkikk, men likevel ønsker å kjøpe boligen deres, vil få alt for kort tid til å få finansene i orden. Sjansen for at du treffer en slik kjøper er kanskje minimal.

Når jeg kjøpte bolig i fjor sommer så jeg gjennom flere tusen annonser, og de fleste hadde over 7 dager til første visning.

Anonym poster: 5a28f1f64d6a3b26f924d42f9ecaed64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg solgte min bolig, lå den vel ute på nett i ca ei uke før visning. Hadde veldig mange klikk på annonsen i løpet av den uka, og ganske mange møtte opp til visning. (Den ble også annonsert via sosiale medier).

Leiligheten ble solgt dagen etter visning, til en pris på ca 150 000 mer enn jeg hadde forventet :-) (total prisøkning på 4 år var 350 000,- for min lille 2-romsleilighet)

Anonym poster: 7ad1ccb09c2e26119fd31df350e4b48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...