Tarzani Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Hvordan lager dere bordkart egentlig? Jeg er ikke spesielt flink med pc og sånt, så skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til? Tegner dere for hånd og får det forstørret?
panic-attack Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 søk etter bordplan mal på Google så finner du kansje typen du trenger har funnet både U og E formasjon i forskjellige utgaver noen med små bord osv så ; if you dont know the answer, ask Google
Dhalia Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg brukte Brollopstorget sin. Fungerte veldig bra! http://www.brollopstorget.se/Vigsel/1.1201716-verktyg-bordsplacering
Fanteria Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Siden vi har tilgang på Photoshop lager vi alt selv der Inkludert bordkart. 1
marihihia Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Dette tipset hotellet vårt oss om siden vi skal ha runde bord: Ikke tegn opp bordene og skriv på hvor gjestene skal sitte. Da tar det lang tid for hver person og stå å lete etter navnet sitt. Lag en alfabetisk liste der du skriver bordnummeret ved siden sv navnet. Da går det mye fortere å finne plassen sin. Vi skal ha denne stående ved inngangsdøren, og det er ikke så morsomt å stå i kø for å komme seg inn
Gjest Adriane Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Dette tipset hotellet vårt oss om siden vi skal ha runde bord: Ikke tegn opp bordene og skriv på hvor gjestene skal sitte. Da tar det lang tid for hver person og stå å lete etter navnet sitt. Lag en alfabetisk liste der du skriver bordnummeret ved siden sv navnet. Da går det mye fortere å finne plassen sin. Vi skal ha denne stående ved inngangsdøren, og det er ikke så morsomt å stå i kø for å komme seg inn Det er sånn vi også skal gjøre det, men fikk ingen tips om det. Det virket bare som den mest logiske måten å gjøre det på, i mitt hode Vi kommer også til å dele opp sånn at det står en stor A og under står alle de med navn som begynner på A. Så litt luft i mellom før B, osv osv. Gjøre det så oversiktlig og lettfattelig som mulig er tanken. Når de så kommer til riktig bord, er det jo enkelt for de å finne plassene sine (vi skal ha bordkort med navn på begge sider, både for å gjøre det enklere for alle å finne sin plass, og for at alle ved samme bord skal se hverandres navn)
CathFoto Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Dette tipset hotellet vårt oss om siden vi skal ha runde bord: Ikke tegn opp bordene og skriv på hvor gjestene skal sitte. Da tar det lang tid for hver person og stå å lete etter navnet sitt. Lag en alfabetisk liste der du skriver bordnummeret ved siden sv navnet. Da går det mye fortere å finne plassen sin. Vi skal ha denne stående ved inngangsdøren, og det er ikke så morsomt å stå i kø for å komme seg inn Det var lurt!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Et lite spm: skriver dere "onkel ola" og "bestemor laila" eller bare navnene? Anonym poster: 9a4c9ff0e5a3495711093e4040893011
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 skriver dere "bruden" og "brudens far" osv? Anonym poster: 9a4c9ff0e5a3495711093e4040893011
marihihia Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Nei, vi skriver bare fornavn, men har faktisk ingen med samme navn:)
Suzi Skrevet 3. juni 2013 #14 Skrevet 3. juni 2013 Vi skriver bare fornavn på alle, eventuelt første bokstav i etternavnet i de få tilfellene det er like navn. Bruker forøvrig dette programmet: http://www.toptableplanner.com/ Da er det lekende lett å leke seg og prøve seg frem litt med bordplasseringen, og man ser også fargeforskjell på damer og menn. :-)
Tallulah Skrevet 3. juni 2013 #15 Skrevet 3. juni 2013 Vi skriver bare fornavn på alle, eventuelt første bokstav i etternavnet i de få tilfellene det er like navn. Bruker forøvrig dette programmet: http://www.toptableplanner.com/ Da er det lekende lett å leke seg og prøve seg frem litt med bordplasseringen, og man ser også fargeforskjell på damer og menn. :-) Har dere kjøpt det da, eller bare lar være å gå ut av siden? Prøvde meg på fri versjonen og det virket som det beste jeg har prøvd til nå, fordi det er så oversiktelig og lett å flytte rundt på folk.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #16 Skrevet 3. juni 2013 Vi skriver bare fornavn bortsett fra 2, der blir det "Anne Bjønnes" og "Anne Brikt" Anonym poster: 4946b52cd4b05392e2cd49f3423170b0
Suzi Skrevet 3. juni 2013 #17 Skrevet 3. juni 2013 Har dere kjøpt det da, eller bare lar være å gå ut av siden? Prøvde meg på fri versjonen og det virket som det beste jeg har prøvd til nå, fordi det er så oversiktelig og lett å flytte rundt på folk. Jeg kjøpte det jeg, kostet bare 15 $ tror jeg. :-) Synes også det er genialt og lettvint å bruke det, og gir en ren og pen oversikt. :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå