Gå til innhold

Spørsmål om hva som er lurt å ha som første sang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags sang er det lurt at trubaduren starter med? Vi skal ikke danse bryllupsvals, men håper at noen av gjestene begynner å danse når trubaduren begynner. Trenger derfor forslag til skikkelig dansemusikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på spørsmålet! Vi skal også ha trubadur, og er helt blank på forslag til sanger. Hvor lenge skal deres spille arkivskap?

Skrevet

Nå får du pinadø vaske klean dine sjøl av jenny jensen.

nå skal vi skilles johanne av sputnik

smør på brødskiva di sjøl av kari bremnes

hi hi :)

• Liker 1
Skrevet

Nå får du pinadø vaske klean dine sjøl av jenny jensen.

nå skal vi skilles johanne av sputnik

smør på brødskiva di sjøl av kari bremnes

hi hi :)

Smør på brødskiva di sjøl - er det nok ikke Kari Bremnes som synger, men derimot Lynni Treekrem. Sånn for ordens skyld. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er dette tull???

Hvor harry kan det bli..........

Anonym poster: 848bd07111c51952aa864b3c81afe5b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er lurt spiller ingen rolle, dere bestemmer sanger som betyr noe for dere! :)

I et bryllup jeg var i spilte de først the rose (den der sometimes love, it is a razor, that leaves your soul to bleed...) og rett etterpå spilte de i will survive. :sjokkert::fnise: ikke noe jeg ville valgt, men de var fornøyd, og det er hovedsaken :)

Anonym poster: 3d64d102acba51f3fc05c08f309f5e7f

Skrevet

Smør på brødskiva di sjøl - er det nok ikke Kari Bremnes som synger, men derimot Lynni Treekrem. Sånn for ordens skyld. :)

aaah, ja sorry, my bad :)

AB - klart det er tull, og det vet TS veldig godt ;)

Arkivskap - har dere ikke en eller annen festlig sang som kjennetegner dere .. ? :) Skulle jeg valgt sang for oss til samme anledning hadde jeg valgt Sirkus Eliassen Hjem til dæ - fordi den kar skikkelig kickoff sang for oss :)

Skrevet

Hehe, den med å smøre brødskiva si sjøl hadde egentlig passet veldig bra til oss!

Vi skal ikke gi noe særlig føring til trubaduren egentlig. Stoler på at han velger sanger som passer i et bryllup. Men tenker at den første sangen skal være noe som får folk til å ha lyst til å begynne å danse. Særlig fordi vi ikke har noe ønske om å "åpne" dansegulvet selv, da vi ikke er noen danseløver.

Skrevet

hva med "Kallenavn" da .. ? AdmiralP tror jeg .. ? Den er jo kjempesøt og en skikkelig gladsang ... :)

Eller hva slags sjanger hadde du tenkt deg .. ? :)

Skrevet

Jeg har både AdmiralP og Sirkus Eliassen på spotifylista til pausemusikk..

Jeg må han noe som folk får lyst til å danse til. Men jeg har så lite peiling selv..

Skrevet

men danse hvordan ... ? vals og tango lissom, eller swing .. eller disco .. ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...