Gå til innhold

Jeg dumpet min beste venninne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp en lang samtale med en jeg trodde var min beste venninne. Jeg har vært alvorlig syk lenge, og hun har ikke tatt kontakt med meg... Ikke spurt hvordan det går. Snakket med henne for noen måneder siden om dette. Spurte hvordan ting egentlig sto til, og hun beklaget hjerteligst.

Så har det gått noen måneder til uten at hun har tatt kontakt, og i dag hadde vi en samtale der jeg sa at jeg ikke klarer mer av skuffelsene og tankene om hvordan ting er...

Så jeg dumpet henne. Rett og slett. Sa jeg ikke klarte mer... Orket ikke mer.

Jeg føler meg veldig lettet, og veldig trist på en gang. Håper at jeg gjorde det riktige.

Dette var vel mest en utblåsning, og med tiden vil dette valget bli bedre for meg. Håper jeg...

ts

Anonym poster: 814259d95d44edfec609df346fab5c97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du gjorde det rette. Venner som ikke er der for en når man har det tøft, er ikke venner å beholde.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Godt å få bekreftelse på at jeg ikke er helt gal :)

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at hun ikke har noen problemer hun også da? Det er ikke alle som er så flink på hva de skal gjøre når andre er syke.

Men måtte du, så måtte du.

Anonym poster: 0ffa05fc41591c24cf438bd6f86f0f3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennskap går to veier. Når den ene parten ikke tilfører vennskapet noe mer er det rett og slett over - spesielt om du går gjennom noe tungt i livet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du gjorde nok det rette.. Det er vondt nå, men det er vondere å ha noen i livet ditt som ikke viser noe tegn til å ønske å være der.

måtte ta samme avgjørelsen for 1 måned siden selv og det er nok noe av det verste jeg har gjort, samtidig som det nå i ettertid føles 100% riktig. Når man omgir seg med mennesker som ikke viser at dem bryr seg smitter det over og man kan etterhvert begynne å føle seg ubetydelig. Du fortjener å føle deg verdsatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan tok hun det når du fortalte henne at du ville avslutte vennskapet?

Anonym poster: 5bc5bc80157e0f0b0623e555abff0a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan tok hun det når du fortalte henne at du ville avslutte vennskapet?

Anonym poster: 5bc5bc80157e0f0b0623e555abff0a61

Hun skrev at hun var lei for at hun var en så dårlig venn, og at hun var glad i meg, men visste ikke om hun kom til å skuffe meg igjen...

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så trist nå... Tenk om det var dumt av meg?

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp en lang samtale med en jeg trodde var min beste venninne. Jeg har vært alvorlig syk lenge, og hun har ikke tatt kontakt med meg... Ikke spurt hvordan det går. Snakket med henne for noen måneder siden om dette. Spurte hvordan ting egentlig sto til, og hun beklaget hjerteligst.

Så har det gått noen måneder til uten at hun har tatt kontakt, og i dag hadde vi en samtale der jeg sa at jeg ikke klarer mer av skuffelsene og tankene om hvordan ting er...

Så jeg dumpet henne. Rett og slett. Sa jeg ikke klarte mer... Orket ikke mer.

Jeg føler meg veldig lettet, og veldig trist på en gang. Håper at jeg gjorde det riktige.

Dette var vel mest en utblåsning, og med tiden vil dette valget bli bedre for meg. Håper jeg...

ts

Anonym poster: 814259d95d44edfec609df346fab5c97

Jeg gjorde det samme en gang i tiden mot bestekompisen min, da jeg sleit med store familieproblemer.

Det viste seg at livet var jævlig for han også den gangen.. Det fant jeg ut da vi fant tilbake til hverandre.

Når jeg ser på det nå, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg forventet så mye av han. Det var jo ikke hans skyld at jeg hadde det vanskelig. Ikke var det hans ansvar heller. Han hadde nok med sitt eget liv, han.

Hvorfor var dere bestevenner, forresten?

Anonym poster: 4ceb062add9d05f0b4bb131fb3dcf031

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at hun ikke har noen problemer hun også da? Det er ikke alle som er så flink på hva de skal gjøre når andre er syke.

Men måtte du, så måtte du.

Anonym poster: 0ffa05fc41591c24cf438bd6f86f0f3c

Vel, det største problemet hennes var at moren ikke likte den nye kjæresten... God unnskyldning til å ikke ta kontakt med meg

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB, hvorfor vi var bestevenner: Vi ble kjent via en felles venninne, hadde de samme interessene og bare "passet bra sammen"

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjorde det rette. Venner som ikke er der for en når man har det tøft, er ikke venner å beholde.

Når folk ikke gjør det en forventer, så ber man de dra til helvete?

Så hyggelig da!

Anonym poster: 4ceb062add9d05f0b4bb131fb3dcf031

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB, hvorfor vi var bestevenner: Vi ble kjent via en felles venninne, hadde de samme interessene og bare "passet bra sammen"

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Hvor mange andre har du som du bare passer bra sammen med og som du har felles interesser med?

Anonym poster: 4ceb062add9d05f0b4bb131fb3dcf031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk ikke gjør det en forventer, så ber man de dra til helvete?

Så hyggelig da!

Anonym poster: 4ceb062add9d05f0b4bb131fb3dcf031

først og fremst, ikke det jeg forventer? Hun var en dårlig venn... Enkelt og greit. Og jeg sa pent at jeg ikke klarte å bli skuffet gang på gang, nå i denne vannskelige tiden...

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til ab et stykke over: Det utviklet seg jo derfra. Vi fortalte hverandre alt og trivdes godt sammen

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere som har noen meninger.

Anonym poster: 6454a803e4ffedc3be6c5a220b0df582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Neida. Ok. Du er ikke slem, som ikke gidder å prioritere en dårlig venn. Hvorfor du følte du måtte ringe og si dette til henne dog, er for meg uforståelig. Hadde det vært meg, hadde jeg ikke orket det, men bare latt det gå sin gang.

Anonym poster: a223169a470a662fe6491925a5006d2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når folk ikke gjør det en forventer, så ber man de dra til helvete?

Så hyggelig da!

Anonym poster: 4ceb062add9d05f0b4bb131fb3dcf031

????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...