Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i en knipe, ikke er jeg spesielt glad i og drikke... så gidder aldri og gå ut

på byen, jeg er heller ikke glad i nettdating - jeg liker ikke skrive om meg selv da

det bare er overfladisk svada. Jeg er kjekk og forholdvis ung mann (28) , så det burde

ikke være et problem. Hittil har løsningen vært og sitte på hånda i 15 minutter før

jeg napper løken - men jeg begynner og bli rimelig lei dette. Jeg er egentlig ikke

interessert i dame da jeg er er ganske Buddhistisk i livsyn og forhold går ikke så

godt overrens med det, med mindre jeg finner noen som er har samme ideer,

Noe jeg nesten har gitt opp - letter derfor kun etter noen jeg kan *********** jeg ser

ikke noe galt med dette, det er bare kroppslige funksjoner, derimot og gifte seg

er noe jeg aldri vil finne på.

Men de fleste datingsider ser ut til og være høy konkurranse på, og jeg gidder ikke

skrive fin profiltekst og meldigner da jeg synes det er noe realt dritt. Noen som har

noen gode ideer? Jeg jobber heller ikke, er freelancer og trives godt med det så har ikke arbeidsplass og opprette kontaker på, har heller ikke lyst og jobbe på kontor, får selvmordstanker etter en uke, dessuten tjener jeg bedre som freelancer.

Endret av Sokk
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring en prostituert.

Anonym poster: 501bd59fb8ade142a4da5c273c129e7a

Skrevet

Ring en prostituert.

Da sitter jeg heller på hånda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror egentlig ikke det er så høy konkuranse på de fleste datingsider.

Ikke om en har et ok utseende og kan skrive for seg vel og merke. :)

Anonym poster: 413950e839085ec3652de371981ff3a5

AnonymBruker
Skrevet

Da sitter jeg heller på hånda

Gå på en nattklubb eller pub og spander drinker på noen jenter , kanskje du får deg noe , finnes så mange løse jenter her og der .

Kanskje du bør flytte til Himalaya der det bor buddhistiske jenter

Anonym poster: 006cfe197781e17ae72ebdb5df3cef5a

AnonymBruker
Skrevet

Gå på en nattklubb eller pub og spander drinker på noen jenter , kanskje du får deg noe , finnes så mange løse jenter her og der .

Ja alle buddhistiske jenter bor på toppen av Himalaya :)

Skrevet

Tviler på det er ikke internett i Himalaya - altså ingen nettdating, bortkastet.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hva med buddhismen er det som gjør at det ikke er så godt kompatibelt med forhold?

Skrevet (endret)

Hva med buddhismen er det som gjør at det ikke er så godt kompatibelt med forhold?

Vel... i et forhold så blir man lett avhengig av den personen for egen lykke. Poenget er og ikke være avhengig av noen materielle ting for og være i harmoni, inkludert personer. Ikke sex heller, men nå er ikke jeg monk heller, så lenge man ikke er avhengig går det meste greit. Men det er veldig masse rart som oppstår i et forhold som sjalusi og alt mulig... Det er virkelig ikke bra.

Endret av Sokk
Gjest Svampebob1
Skrevet

Vel... i et forhold så blir man lett avhengig av den personen for egen lykke. Poenget er og ikke være avhengig av noen materielle ting for og være i harmoni, inkludert personer. Ikke sex heller, men nå er ikke jeg monk heller, så lenge man ikke er avhengig går det meste greit. Men det er veldig masse rart som oppstår i et forhold som sjalusi og alt mulig... Det er virkelig ikke bra.

Men hvis man har funnet egen lykke utenom, så er jo det det beste grunnlaget for å gå inn i et forhold akkurat fordi man ikke blir avhengig av noen andre for egen lykke ;-).

Jeg prøver å leve litt etter dette selv og alt blir bedre når man klarer å finne harmoni og ikke må leve etter avhengigheter. Finner man harmoni i et forhold, så forsvinner alt som har med sjalusi og lignende på samme måte som om man finner den som singel ;-)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men hvis man har funnet egen lykke utenom, så er jo det det beste grunnlaget for å gå inn i et forhold akkurat fordi man ikke blir avhengig av noen andre for egen lykke ;-).

Jeg prøver å leve litt etter dette selv og alt blir bedre når man klarer å finne harmoni og ikke må leve etter avhengigheter. Finner man harmoni i et forhold, så forsvinner alt som har med sjalusi og lignende på samme måte som om man finner den som singel ;-)

Jeg skjønner den, men man kan spørre seg om man virkelig har funnet ekte lykke om man da i det heletatt ønsker og gå inn i forhold. Men vist man finner noen med samme tanker så skulle det ikke være noen problemer, vist man faktisk er totalt uavhenig av den andre personen. Men alt dette mye lettere sakt en gjort. Man kan være i et kjempebra forhold

men så blir en syk, og så er det plutselig ikke bra lengre. Det er derfor man er streng

med seg selv. Alt her i verden forsvinner på ett punkt, så på lang sikt er det alltids best

og være veldig moderat i hva man finner lykke i, for vi vet ihvertfall at alt materielt vil man

eventuellt miste. Dette høres sikkert veldig deprimerende ut for de fleste vestlige, der

unngår man og tenke på slikt... Men tror ikke det hjelper særlig, ingen er så deprimerte og bruker antridepressiver som vestlige mennesker.

Så når man er alene og ikke hele tiden blir distrahert av alt mulig så får man virkelig tid til og tenke på disse tingene, og det er nok det eneste som virkelig hjelper... men er ikke

noe ferie. Men damekropper er fortsatt like interessant, sex er som og male og spise samtidig. Man studerer og beundrer form og hvordan kroppsdeler passer i hverandre samtidig som det er grisete som og spise en kebab på en sen lørdag etter masse øl, mot slutten så spyr man ut alt, lager et skikkelig griseri og føler seg lettere.

Endret av Sokk
Skrevet

Hvorfor sitter du på hånda?

• Liker 1
Skrevet

Fant det ut nå. For at det skal kjennes ut som det er en fremmed som runker deg, ikke sant?

Skrevet (endret)

Det finnes faktisk egne nettsider for folk som bare et ute etter sex og moro da. Og på slike sider så trenger man ikke å skrive en masse svada om seg selv. Bare ha noen ordentlige bilder av seg selv.

Forslag:

http://www.sidesprang.no/landing/158?gclid=COb4pLj7ubcCFed2cAodlm0A5g&keyword1=NO_date_neu|Sex&se=g

http://knullekontakter.no/?utm_source=google&utm_campaign=disabled&utm_term=sex%20date

http://www.sexdating.no/

Endret av Armitage
Skrevet

Jeg lever også etter buddhistisk livssyn!

Du kan melde deg inn i en frivillig organisasjon. Da blir du kjent med mange! Og de er også gjerne godhjertet og flotte personer.

Og når det kommer til den nettdatinga tror jeg ikke du vil slite like mye som du tror. Jeg ville aldri ha funnet meg en mann som er der (vil ikke ha en som føler han må på internett for å finne dame), men jeg var nysgjerrig på hvem som var der. Ville se om min type gutter fantes der (noe de ikke gjorde).

Så jeg registrerte meg, men la ikke inn profilbilde da jeg ikke ville bli gjenkjent. I løpet av de første seks timene hadde jeg fått 10 brev. Og jeg var ikke aktiv der inne og jeg hadde ikke profilbilde.

Jeg tror standarne der er veldig lave :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...