Gå til innhold

Skravletråd 2014!


Favole

Anbefalte innlegg

Flere som har vært til oul nå eller?

Vi var i dag, og mageboeren viser seg å være en frisk og fin liten gutt :hjerte: Helt fantastisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig hud ja, den glemte jeg og! Men det begynner å bli betraktelig bedre, endelig :)

Jeg var noe sykemeldt i starten pga kvalmen var helt grum, så klarte jeg å presse meg gjennom noen uker på jobb før jeg tok ferie. Var veldig dårlig hele ferien egentlig, men men. Har vært sykemeldt en uke nå etter ferien pga smerter relatert til det som sannsynligvis var betente fester nede i ryggen, heldigvis bedre nå og kjenner ikke noe til det :) Jeg misliker veldig å være borte fra jobb, jeg er jo ikke syk, bare gravid. Samtidig føler jeg at jeg må ta mer hensyn til kroppens signaler nå enn før, da det ikke bare er meg det går utover lengre. Må jeg så må jeg, men så langt har jeg en god dialog med sjefen og hun vil forsøke å tilrettelegge så langt hun kan for å unngå sykemelding.

Så bra du har en god sjef, det er viktig :) Her har kvalmen så å si gitt seg, og formen begynner å bli bedre. Ser ut til at jeg slipper unna sykemelding nå i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har vært til oul nå eller?

Vi var i dag, og mageboeren viser seg å være en frisk og fin liten gutt :hjerte: Helt fantastisk opplevelse!

Gratulerer så mye! Så godt å få bekreftet at han er frisk og :) Var du nervøs på forhånd? Ei venninne av meg grua seg skikkelig til UL, for hun var sår redd for at noe var galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Så godt å få bekreftet at han er frisk og :) Var du nervøs på forhånd? Ei venninne av meg grua seg skikkelig til UL, for hun var sår redd for at noe var galt!

Takk! :hjerte: Var vel mer spent enn nervøs, men det lå jo i bakhodet at noe kunne være galt, så det var godt å få en bekreftelse på at alt er som det skal :) Godt å få en skikkelig gjennomgang av alle organer og se at alt fungerer.

Så bra at kvalmen gir seg, håper det forsvinner helt og at du slipper mer plager i forhold til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og skal ha ein frisk og rask liten gut. Ganske uventa sidan svangerskapa er 100% ulike, vi hadde trudd det var jente :) Men eg er veldig godt nøgd med to tette gutar. No må eg berre finne meg ein søskenvogn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :) Morsomt hvor ulike svangerskapene kan være. Vognjungelen er jammen ikke enkel å finne frem i, kanskje lettere å finne en søskenvariant hvis man har en "enkel"vogn man allerede liker? Eller kanskje ikke.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to vogner eg ikkje likar... Emma Ljunga og Brio. Lurer på ein Bumbleride Indie Twin.

Endret av attegløyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig! Gratulerer med to friske gutter, Favole og Attegløyma :) Jeg skal på oul neste uke, er kjempespent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her eg bur finst det berre tre typar søskenvogn i begge butikkane, ingen av dei er aktuelle, og det er dei same tre i begge butikkane, så å kikke e'kje så aktuelt. Så eg får ta sjansen basert på andre sine erfaringar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fim: Takk! Så spennende det blir med oul, krysser fingrene for at alt er i tipptopp stand! :)

Attegløyma: aha, såpass ja. Håper du blir fornøyd til slutt uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå svever jeg på en rosa sky her, altså! UL var helt fantastisk, og jeg bærer visst på ei perfekt lita jente :rodmer: Alt er som det skal være, vi kunne til og med telle tærne! Termin stemte også ganske bra, ble justert til 13.januar - så da kan jo lista oppdateres hvis du føler for det, Favole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Har vært på OUL nå :)

Venter to perfekte eneggede jenter :babyjente: :babyjente:

Terminen er flyttet til 13. januar.

I følge legen ser jeg ikke nyttår med stor mage, så de kommer garantert i desember. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har vært på UL og venter ei lita jente :) Termin ble flyttet til 8. februar (den lille må ha vokst fort, for så lenge har jeg ikke vært gravid!) :) Jenta var frisk, rask og veldig aktiv i magen :) Må ha arvet aktivitetsnivået fra sin far... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann helt glemt denne tråden. Jeg venter jente, og ny termin er 2.2 :) Til tross for morkaken fremme kjenner jeg masse bevegelser utenpå og inni, og storesøster på 2,5 har også fått kjenne- stor glede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på oul neste uke, gleder meg! Vi har egentlig ikke lyst til å vite kjønnet, men vi får jo se hvordan det går når vi først er der. :laugh:

Jeg tror også jeg begynner å kjenne noen bevegelser der inne, men jeg veit neimen ikke alltid om det faktisk er babyen eller luft.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...