Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sykt lei av at huden under øyenbrynene mine er rød hele tiden! Bokstavelig talt hele tiden. Jeg er naturlig blond og har aldri farget eller nappet øyenbrynene (jeg gjorde det en gang - frisøren sa "oi" når fargen var ferdig), så jeg ser jo helt teit ut. Når jeg nappet de den ene gangen var det fortsatt like rødt. Jeg bruker å ta foundation på øyenbrynene for å få ned rødheten litt, men det hjelper ikke mye.

Jeg vet ikke om det er noe spesielt som gjør det, men det har alltid vært sånn. Fins det hudsykdommer som kan gjøre det? Er også ganske rød i kinnene så det kan være hele den greia også, men jeg har aaaldri sett eller hørt om noen som har rød hud under øyenbrynene.

Er det noen som vet hva dette skyldes eller hva som kan hjelpe? Ikke er huden tørr eller noe sånt... hjelp :(

Anonym poster: 45323d51df7e7af44445e54e9d1384dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde gått til en god hudpleier å hørt.

Hjemme ville jeg lagt på isbit å se om det kunne dempes, om så bare litt. For man er jo slik man er om man ikke jukser litt...

Rødhet trenger ikke å være noe sykdom, tvert i mot. Jeg har sett at noen har det, uten å tenkt at det kan være noe annet enn evt. sjenerende.

Må si jeg først trodde du mente dette;

:fnise: :fnise: :fnise:6402408412e88e414ec9d30b782e4531.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...