Gå til innhold

Majas verden


@Maja

Anbefalte innlegg

Var så godt i gang, så presenterer like godt dagens meny.

Frukost: 1/2 boks makrell i tomat, 2 fiberrik, litt majones og agurk.

Lunsj: 1 skive med majones, ost og skinke + litt salat.

Middag: Scampisalat. (1/3 kinakål, paprika, 1 avocado, 1/2 pose scampi stekt i olje med 1/2 løk)

Etter trening: Rømmepudding (som i går) med blåbær.

Kvelds: Havregrøt med kokosmeld. (1 dl gryn, 1 dl vatn og vel 1 del kokosmelk + 1 ss kokosa) Måtte teste om det funka til mt på fjelltur, det gjer det absolutt.

Har trena styrke ein drøy time, og så 3 km på mølla etterpå (25 min).

Og: Ingen atkinsbar i dag! Tok ikkje med på jobb, og når eg må heilt over gata til butikken for å skaffe så skal det litt meir til enn om den ligger klar i veska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går blei det atkinsbar. Men gjekk rett frå jobb og på trening, og ingen middag før kl ni på kvelden. Men er slutta å ta dei med på jobb, blir eg så ille sulten får eg heller stikker på butikken og kjøpe! (Prøver vere litt streng og pedagogisk med meg sjølv). 1 time med styrkeprogram, og nye 3 km på mølla i går. Går greit med den løpinga, vertfall framover. Men synest det er litt kjedelig, så gidd ikkje lenger enn 20-25 minutt. Så er blitt om å gjere og løpe lengst mulig på den tida. Om eg husker å ta med ipoden så eg får høyre min eigen musikk, så holder eg kanskje ut litt lenger. Høyres så mykje bedre ut å ha løpt 5 km liksom :fnise:

Her om dagen var eg sånn passe lei på styrketreninga, så tok å auka vekta eit hakk på alle øvelsane. Funka faktisk greit det. Klarer ikkje min 10 rep i alle setta slik det står i programmet, men klarer i det minste 8. Trur det er bra eg! No blir det vertfall ei veke uten styrke, så blir spennande å sjå korleis kroppen funker neste gang. Forhåpentligvis vil det vere bra med ein pause.

Heilt kvilepause blir det jo ikkje. Bein, rygg og skuldrer skal nok få jobbe. Må nok inngå nokre kompromiss meg meg sjølv på turmaten, så sekken ikkje blir atfor tung. Men satser på å holde vertfall moderat nivå at lavkarbo på fjellet. Om andre er interessert i lavkarbo på tur, f.eks. på DNT sine hytter, så kan eg anbefale ein kikke på Ingrids blogg. Mykje bra både om mat og utstyr på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Då er eg tilbake frå 5 dager på fjellet. Super tur i knallfint vær! Og kroppen holdt heile turen, sjølv om både bein og skuldrar var passe lei på slutten av kvar etappe. Og du verden så energi ein får av å vere på slik tur! Hadde tenkt å bare sitte stille dagen etter og kom heim, men måtte ein tur på trening. Har også nytta restene av godværet til padletur i godt selskap. Blir glad av både sol og regn, og føler for å bare sprette rundt i skogen og på fjellet :D

Måtte redusere litt på maten eg hadde med på turen, så sekken ikkje blei for tung. Dvs eg prioriterte litt anna utstyr. Men smørpakken og nokre atkinssjokolade blei så klart med. Var litt skuffa over maten på DNT-hyttene. Hadde ikkje forventa det skulle vere tilrettelagt for lavkarbo, men likevell... Så godt som alle suppeposer hadde pasta eller krutonger tilsatt, til og med havregrynsposene hadde tilsatt sukker. Så blei jo litt karbo på turen. Tenker å følge opp og skrive litt korleis det gjekk i denne tråden, når eg kjem så langt. Neste gang så prioriterer eg kanskje litt meir mat, men er ja vanskelig å vite korleis turen blir før ein er i gang.

Gav etterkvart litt opp og spiste både hermetisk frukt i sukkerlake og pannekaker. Men tenker at med lange dagsetapper så er det ikkje krise med litt ekstra karbo, det er viktigare å få i seg nok næring. Blei eit par øl og litt chips på kvelden etter eg kom heim, så vekta var omtrent samme som før turen når eg veide meg neste morning. Men no etter eit par dager eg den gått den ca ein kg. Var i ketose igjen etter ein dag med mitt vanlige kosthold.

No bare nyter eg ferie og tid med gode venner og familie. Savner vertfall ikkje jobben! :o

Appetitten er fortsatt litt i turmodus, dvs høg appetitt. Prøver å ikkje overdrive inntaket, men er nok fortsatt i litt meir aktivitet enn normalt på kvardager, så spiser meg jo mett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje heilt roa ned enno, er så gøy å vere aktiv! :) Altså, setter jo nok på baken og glor fortsatt. Men kom meg på padletur, og har hatt to daga på fjelltur. Over 1500 moh og opp i snøen :bond: Bare digger å vere ute på tur og traske avgårde. Treng ikkje selskap, går nesten bedre aleine. Bare traske avgårde, titte opp og nyte naturen rundt, og traske vidare... Høyres sikkert skikkelig dafft ut, men slik er eg no bare. Har rukke å få med eit par utekonserter og, god musikk og god selskap er alltid bra!

Merka faktisk at eg har litt problem med å vere timesvis på tur med folk som ikkje kjenner meg godt nok. Når eg er litt sliten og lei så trenger eg vere stille, eg liker å gå i mi eiga verd på tur. Det å stadig vente og ta hensyn det er slitsomt i lengden. Og når folk lar meg vente, og somler tilsynelatende uten å prøve ta hensyn ved å kjappe seg litt, det irriterer meg. Klarer å hole for meg sjølv alt eg tenker, men klarer ikkje vere like blid og hyggelig når eg blir stilt irriterande og dumme spørsmål når eg helst bare vil vere stille og gå... Ikkje av mine beste trekk, men lærer jo om meg sjølv etterkvart. Håpar eg finner nåken som passer å traske rundt timesvis i fjellheimen med :rodmer:

No er det familiebesøk som står på programmet. Blir litt roligare dagar, vertfall ikkje like tunge aktiviteter. Klarer fortsatt å holde moderat lavkarbo, men merker viljestyrken ikkje stikker så djupt når eg er på andre enn mit eget (eller min mamma sitt) kjøkken.Blir nok litt utskeiing, men rekker nok ikkje drømmen om bikinikroppen før avreise sørover, så får heller kose meg og slappe av litt.

Har masse(!!) gode planer for både kosthold, trening og sparing som skal innføres når ferien er over. Er spent på om motivasjonen er like stor då. Og så skal ein jo ha tid til all treninga, innimellom jobb, studier, hus og venner. Men gler meg til å sette i gang med å bli sprekare, sunnare og sterkare. Og så har eg lært at det er bare å komme seg avgårde, så får ein det oftest kjekt på tur. Vil prøve å ta det med meg utover hausten, og fortsatt komme meg avgårde og oppleve naturen, fjella, fjordane og øyane i nærområdet :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har så usannsynlig masse gode tanker og forsett som eg innbiller meg at skal settes iverk så snart ferien er over. Er alltid slik når eg har fri lenge nok, får tid til å tenke ut allverdens gode planer. Veit jo at det ikkje er så lett når kvardagen kjem. Er enno halvanna veke igjen av ferien, men er nesten så eg gler meg til den er ferdig så eg kan komme i gang (sjølv om eg absolutt ikkje gler meg til ferien er over!)

Skal ta ordentlig tak i kostholdet igjen. Må prøve å holde det litt nøkternt i forhold til pengebruk, men skal samtidig prøve å få handla lokale og/eller økologiske grønsaker. Meir grønt blir vell det store stikkordet.

På trening så er det tid for nytt program. Får ta in prat med treningsveileder, håper han er med på tankegangene. Må trene meir bein, skal trene opp så knær og lår bedre kan tåle bratte bakker. Og så må rumpa trener, bare fordi eg vil :fnise: Så var det rygg og skuldrer, må bli litt seriøs der for å overleve kvardagen som kontorrotte. I tillegg håper eg å fortsette framgangen med trening av armer og overkropp, og må få tid til litt intervaller vertfall ein dag i veka, helst to. Og så var det den langkøyringa som eg aldri kjem i gang med, når eg ikkje skal padle eller løpe i fjellet då...

Problemet blir nok å rekke over alt sammen. Eg har ikkje tid til å trene kvar dag. Må henge i litt med studiene utover hausten, pluss at eg må jobbe inn litt tid for juleferie og kanskje ei langhelg eller to. Og eg har lyst å reise utenlands i løpet av hausten. Ojoj, skjønner ikkje heilt korleis alt dette skal rekkes. Må jo sove og i løpet av døgnet :sjokkert:

Men først skal eg roe ned og nyte resten av ferien, snart pakke til sydentur. Satser på det vertfall er ein hyggelig farge som møter meg i speilet når eg er tilbake på treningssenteret etter ferien :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ah.... tilbake frå varmere strøk... Har spist det eg har lyst på, kosa meg med god mat og god drikke. Og ikkje gått opp i vekt, anna enn dei kiloane so allerede var på plass før reise. Uansett hatt ein super ferie, og fått fine brun farge :)

I måro blir det brått møte med kvardagen igjen. Vil ha meire fri eg, blir smådeppa bare av tanken på å sitte inne på kontoret og trykke på dataen i timesvis :( Vil på tur, vil reise og sjå verden, oppleve varme og deilige bad i nydelig blått vatn, traske avgårde i fjellheimen og bade i iskaldt fjellvatn og sige avgårde i kajakken blandt holmer og skjær.

Men det skal bli godt å komme inn i nye treningsrutiner! Og å ete sunn mat, i staden for sukkerbomber med alkohol :fnise: Så blir det vell å finne fram sparekniven igjen. Skal fikse ein del i leiligheten, håper å kjøpe litt nye møbler, og så må eg jo spare til nye reiser :) Oj, gleder meg allerede litt til å komme igang med alt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var redd for at det skulle bli veldig travelt å begynne på jobb igjen, men det blei stikk motsatt og nesten verre. Hatt veldig lite å gjere og føler meg skikkelig unyttig, hater å kjede meg på jobb! Spesielt når det er fint vær og eg heller vil vere ute. Men det kjem vell plutselig eit lass med arbeid når eg nett har vent meg til rolige dager.

Eit stort lyspunkt at styrkeprogrammet gjekk bra, og kanskje bedre, enn før ferien. Litt ugjevn framgang på dei ulike øvelsane, men det er kanskje naturlig. Nåken hadde stukke av med manualane "mine", så hadde valget mellom 1 kg for lite eller 2 for mykje. Tok såklart 2 kg ekstra. Klarte ikkje så mange rep, men klarte litt. Er passe støl i dag, men litt godt å kjenne at eg har jobba skikkelig! :trene:

Men er litt lei heile programmet, så skal bli bra å få litt nytt snart. Er så usikker på både teknikk og apparat, så er ikkje klar for å justere slik sjølv enno. Håpar trenaren er på plass frå ferie og har tid til meg :)

Kosten tar nok litt lenger tid å få på plass. Er ikkje heilt på viddene, men er det snop i huset så spiser eg snop.... Gomler sjokolade "as we speek". Og så blir det fort vanskelig når utvalget i jobblunsjen ikkje er slik eg hadde planlagt det skulle vere. Finner vell ein balanse der og etterkvart, kan ikkje rette opp alle uvanane på ein dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på nytt treningsprogram, må kanskje spørre om dei har glemt å sette opp tid for meg.... I dag blei treninga bytta ut til fordel for kakebesøk :fnise: Ikkje kvar dag gode venninner inviterer på kake... Og så er eg skikkelig lei treningsprogrammet, så motivasjonen er heller dårlig.

Var på fjelltur i helga, så har vell fått trimma ein del. Var skrekkelig tungt å gå. Merker det ikkje på trening, men på langtur kjennes det godt at eg har levd "for godt" i ferien. Likevell ein veldig kjekk tur! :)

Trur btw eg har havna på koffein-kjøret igjen. Ei veke med vanlig kaffi på jobb, og dundrende hodeverk utpå lørdagen etter drøyt eit døgn uten kaffi. Klart det kan vere andre grunner, men følte det gav seg etter eg fekk i meg ein solid kopp kaffi. Hjalp ikkje akkurat på nattesøvnen då... Rart at det skal ha effekt så fort.

Sove ut litt, så blir nok alt så mykje bedre :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ein slik dag som bare skal forbigå i stillhet. Ikkje mål om å få gjort nåke slag. Tung i hodet etter ein litt for hyggelig kveld i går...

Trur ikkje eg har anlegg for å utvikle sykelige forhold til verken mat eller trening, og det er jo vell og bra. Har fortsatt lyst å trene, men kjenner det ikkje engasjerer å lese alt mulig om trening, øvelser, program osv for tida. Vil bare trene for å holde meg i form :) Det samme gjelder vell maten. Litt matlei i tillegg, og ikkje innstilt på å ha meir enn nødvendig med restriksjoner for tida. Betyr ikkje at eg har slått frå meg lavkarboen, det passer for godt til min kropp til at eg gjer den opp så lett.Men er eg på besøk/ute og spiser så tar eg den maten eg får, karbo eller ei.

Har no kjekke turer å sjå fram til framover. Vertfall kommende helg, og skulle været bli bra så har vi mange gode planer på lur utover hausten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blitt lenge siden siste oppdatering her ser eg.... Har travle dager med overtidsjobbing og oppussing i heimen. Travelt, men kjekt :) Litt lite tid til trening. Men var på fjelltur sist helg og, og har vertfall klart ei økt på senteret. Har ei dårlig skulder, så blir meir cardio og mindre styrke. Satser på den er ok til neste veke, då er det endelig tid for å få nytt styrkeprogram.

Har slakka litt på lavkarboen, som planlagt. Lavkarbo til frukost og middag, men litt diverse til lunsj. Og så er det litt varierende med kveldsmaten. Pluss at det har blitt litt snop siste helgane. Og på tur så blir det gjerne det som er mest praktisk...

Så har eg truffe ein kjekk mann :yvonne: Avstand, reiser og travle dager for begge gjer at me har ikkje klart å treffest så mange ganger enno då. Så ingen aning korleis det kjem til å gå, men bare kjekt så langt :)

Blir fortsatt nok å gjer på med oppussing, familieselskaper og fjellturer framover. Og så må det jo bli litt tid til nye mannen innimellom...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har enno ikkje fått hatt den omtalte veiledningstimen min på treningssenteret. Vurderer alvorlig å bytte senter, skal bare fortelle dei kva eg synst om servicen først! Begynt med kondistrening utendørs i staden. Men det går jo mot mørke kvelder, kulde og glatte veier altfor fort. Kan ikkje jogge på asfalt, så når snø og is legg seg på grusvegane opp mot fjellet så er utesesongen over for min del. Då treng eg eit treningssenter å krype inn på.

Har slutta å røyke igjen no då. Innrømte vell aldri at eg var begynt igjen, men det tok litt av med festrøyken i sommar så har brukt litt tid på å bli klar for å kutte ut igjen. Men no er det straks to veker, og det går fortsatt heilt greit. Spørs bare om daten røyker eller ikkje når eg ser han igjen, er vist litt av og på der og...

Snart kjem daten heim frå jobbreise. Gler meg til å treffe han igjen og finne ut om dette er noko å satse på eller ikkje. Spennende tider.... :rodmer:

Har ikkje orka vere så streng på kostholdet samtidig med røykeslutt, så har skeia ut tid og ofte. Men prøver å ha minst to av dagens måltid som lavkarbo, og å ikkje skeie for alvorlig ut resten av dagen. I praksis vil det på vanlige dager bare bety litt ekstra karbo i lunsjen, og kanskje litt helgekos. Blir litt lite fokus på kosthold når eg er sammen med daten, men skal nok servere han ordentlig lavkarbomat når han kjem innom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har vist ikkje passa heilt på meg sjølv i det siste. Kjennes ut som kroppen har fått ein liten krasj. Energinivå og konsentrasjon er ikkje akkurat på topp, litt opp og ned med humøret og... Kanskje ikkje så rart når eg knapt har tatt meg tid til å sitte nedpå dei siste vekene, pluss at kostholdet har vore så som så. No er det altså kviledager som gjelder. Sliter med vond rygg og betennelser. Kan vell vere på tide å innsjå verdien av rett kosthold. Altså at lavkarbo er veien å gå. Har googla litt om mat som hjelper mot betennelse, og ser mykje eg likt som lavkarbo. Pluss å kutte ned på kjøttet då.

Er superirriterande å bare skulle sitte i ro! Klør etter å få gjort ting, vil bake og pusse opp og trene... Blir litt gåturar bare, men måtte til og med kutte trimturen til halvparten i dag :(

Vart ikkje heilt som planlagd med daten heller. Ikkje avfeid han heilt enno, men er redd han ikkje er rette mannen for meg. Godt mulig han tenker det samme - ingen aning kva som foregår i toppen hos han. Hehe, det hjelper vell ikkje på at eg er sliten og humørsjuk heller då :fnise: Men om han vil noko alvor så er han fint nødt til å takle slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går heldigvis litt på fram med energien, men sååå frustrerande å ikkje kunne gjer nåke som helst. Vil pusse opp, skifte dekk på bilen (snart), padle, bake, trene styrke....Men skal liksom kvile armane. Går på tur eg, stort meir får eg ikkje gjort om ettermiddagane. Burde vell latt dataen ligge og, men der går grensa! :P

Han daten er vi ferdig med, var ikkje nåke å samle på viste det seg. Moving on, får sjå om det ikkje dukker opp nåke meir spennande rundt neste hjørne.

Har betemt meg for å gå over til paleo kosthold, sånn midlertidig vertfall. Skal teste det ut ordentlig, og sjekke om det utgjer noko forskjell med ulike matvarer. Merker det jo neppe så fort, siden magen har det ganske ok uansett, det er resten av kroppen som "svikter". Men frå første mandag i november blir det (rimelig) streng paleo. Treng litt tid på å forberede og motivere meg, pluss eg skal på litt kurs og slikt før det, så starter ikkje før i november. Litt tett oppunder jul, men blir for galt å vente i 3 måneder for å bli ferdig med jula og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok like godt sats og starta med paleo i helga. Skal forsøke å holde det ganske strengt i 30 dager, og så introdusere forsiktig deretter. I tillegg til å kutte alt av korn vil eg prøve å holde meg unna oppdrettslaks o mat som er fora opp på korn, altså svin og kylling. Kjem til å spise egg, klarer ikkje dette uten. Så blir det kanskje litt mjelkeprodukt, men minimerer så godt som mulig.

Blir litt overgang dei første dagane med melkeprodukt, røyk og tyggis. Men alt skal vere kutta i løpet av veka!

Tenkte å notere dagsmenyen her:

I går: Frukost og lunch: Egg, sopp og søtpotetfries. Middag: Fårikål og grønsaker. Dessert: Gulerotkake med ostekrem (lavkarbo).

I dag: Frukost og lunch: Knekkebrød (av frø) med majones (heimelaga), egg og krepsehaler. Middag og dessert som i går.

Skal lage eggemuffins i kveld, så rekner med dei blir prøvesmaka til kvelds :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paleo: So far so good! :)

Dagens meny:

Frukost: Rester av fårikål og kokte grønsaker

Lunsj: Salat og eggemuffins

Mellommåltid: Banan

Middag: Scampi, søtpotetfries, salat

Kvelds: Smoothie og nøtteblanding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner eg nesten kvir meg for reiser fordi det blir vanskelig med mat. Veit f.eks. ikkje kva eg får servert på hotell. Lurer spesielt på lunsjen...

Og så går det jo ein del tanker gjennom hodet, kva om dette hjelper/ikkje hjelper....

Uansett, dagsmenyen:

Frukost: Eggemuffins og heimelaga majones

Lunsj: Salat, søtpotetfries, sopp og eggemuffins

Middag: Reinskav med sopp, løk, tyttebær og gulerot

Middag: Eggemuffin og steikte søtpoteter

Dette kan virke som veldig mykje egg. Men det er ikkje meir enn 1/2 egg per muffin, så blir ca 2 egg i dag då. Skal prøve å redusere inntaket av egg mest mulig. Men klarer neppe kutte heilt ut, og blir uansett ikkje å kutte eggene før etter helga og hotelldagane neste veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jogging på mølla i går og yoga i dag. Går framover igjen med trening og treningsviljen! :)

Paleo dag 5:

Frukost: Eggemuffins og majones + 1/2 banan

Lunsj: Salat med eggemuffing og lammerull

Mellommåltid:Pære

Middag: Scampisalat

Kvelds: Smoothie og paleovaffel

Har litt udefinerte cravings, spesielt om kvelden, men rekner med dette skyldes røykeslutten. Ellers er kosten heilt ok. Lunchen er litt kjedelig. Er ikkje like lett å lage ok måltid når det skal passe oppi matboks. Og det er jo det måltidet eg har andre rundt meg som spiser heilt anna mat. Det er savner er brødskive med kvitost, alt anna klarer eg meg heilt greit uten.

Skal nok bli skrekkelig lei av lammekjøtt trur eg! I og med at eg ikkje eter kylling eller svin, og skal kutte eggene, så reduseres utvalget. Veit jo at enkelte reagerer på alt rødt kjøtt, men kan ikkje leve på bare salat. Tenker at lam og viltkjøtt, sjømat og kvit fisk må vere så bra som ein får det. Oppdrettslaksen holder eg meg så godt unna som eg kan. Litt dyr kost dette, men no har eg kjøtt og fisk i frysen så det rekk nesten heile diett-perioden, skal nok klare handle litt grønsaker innimellom. Og så går det ofte litt mindre mat enn eg trur.

Trur folk på jobben synest eg er veldig rar som gidder dette. Men heldigvis har det lite kommentarer og ekle spørsmål, bare enkelte som er litt nysgjerrig og det er heilt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paleo dag 6:

Frukost: Smoothie og nøtteblanding

Lunsj: Salat med lammerull + paleovaffel med jordbær

Middag: Tacosalat

No er eg lei. Lyst å kunne spise snop,brødskiver og vanlig middag. Synest det er håplaust å ha fantasi til å lage god og variert mat... Uff, er ikkje halvferdig enno :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paleo dag 7:

Frukost: Speilegg, asparges

Lunch: Frukt. Tacosalat

Middag: Skalldyr, på resturant

Gjekk litt skeis med dietten i går! Har for det første innført melkeprodukt igjen. Klarer ikkje få i meg nok fett til å holde meg mett uten melkeprodukt. Men holder meg til dei feite variantene. Gomla i meg ein halv graddost i går, hehe.

Men det blei litt verre. Kunne ikkje dy meg med å spise brød til middagen på resturanten, dei har jo tidenes beste brød! Meiner jo at litt brød er greit til vanlig, men denne måneden skulle jo vere uten. Jaja, skade skjedd prøver å holde meg uten framover.

Har bestemt at vin er ok. Har hatt så langer perioder uten at eg veit alkoholen ikkje har særlig langtidsvirkning, ut over dei klassiske dagen derpå symptomene. Så kosa meg med nåken glas vin, og eit par drinker uten sukker. Det blei no uansett ein kjekke kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paleo dag 8:

Fortsetter tellingen, sjølv om det bei stor diettsvikt i går.

Dagens mat:

Frukost: Speilegg, asparges ost og tomat

Lunsj: Frukt

Middag: Steikte grønsaker

Kvelds: Smoothie og nøttemiks

Litt uggen etter kvelden i går, og det einaste kroppen vil ha er brødmat og cips. Har ikkje spist nåken av delene, men lurer på om det ligg ein logisk grunn til at eg vil ha brødmat når eg er uvell. Sliter forresten litt med å finne mat med passande konsistens.

Men glede at veka krabber nedover, fornøyd med det. Må prøve å holde ut vertfall 2 veker til, og helst enno ei veke etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...