Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Brune øyne med lyst hår! Hva mener dere, Hva kler jeg best?

(bilde av meg)

935658_258016397672062_1081096934_n.jpg

Endret av sml92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

blondt tror jeg kler deg best, men ikke lett å bestemme seg når jeg ikke ser hele ansiktet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mørkt

Anonym poster: 4703bda457496b4ba06f55713cdbb5c8

• Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

If in doubt, go dark. Det er sjølvsagt vanskeleg å seie, men eg synest som oftast at det funkar betre å farge håret mørkare enn å bli meir blond, til dømes om ein er kommunegrå i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg synes ikke brune øyne i kombinasjon med blondt hår er fint, så jeg sier brunt hår!

• Liker 2
Skrevet

blondt tror jeg kler deg best, men ikke lett å bestemme seg når jeg ikke ser hele ansiktet :)

Synes du jeg kler blond best?;D tusen takk hehe..

Skrevet

If in doubt, go dark. Det er sjølvsagt vanskeleg å seie, men eg synest som oftast at det funkar betre å farge håret mørkare enn å bli meir blond, til dømes om ein er kommunegrå i utgangspunktet.

Min natturlige hårfarge er mørk brunt, nesten samme hårfargen som dere ser litt på bilde bare litt lysere.;)

Gjest Tigress
Skrevet

Då trur eg svaret gjer seg sjølv: hald deg mørk. Det er veldig sjeldan det går særleg bra å bli blond i slike høve. Det funkar til ein viss grad for Shakira, men eg vil tru du har noko mindre venleiksbudsjett. Og sjølv Shakira ville nok sett betre ut med mørkt hår.

Skrevet

Til brune øyne er brunt hår mest naturlig, mens blondt hår blir mest spennende. Begge deler var fint :)

• Liker 2
Gjest C4r1n3
Skrevet

Basert på det lille som viser på bildene, så syns jeg faktisk du kledde det blonde best. Du har pene øyne forresten :blomst:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Basert på det lille som viser på bildene, så syns jeg faktisk du kledde det blonde best. Du har pene øyne forresten :blomst:

Tusentakk ;D

Endret av sml92
Skrevet

Til brune øyne er brunt hår mest naturlig, mens blondt hår blir mest spennende. Begge deler var fint :)

takk;)

Skrevet

Synes du jeg kler blond best?;D tusen takk hehe..

Uten tvil, liker dirty blond fargen :P

AnonymBruker
Skrevet

Brunt :)

Anonym poster: 50bb93315e5db679bc60db21890f239b

AnonymBruker
Skrevet

Du er nok fin med begge. Spørs hvilken type jente du er. Er du en partyjente ville jeg godt for blondt.

Anonym poster: f8d29f39b724fb4e0d32bd477f2aab6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke brune øyne i kombinasjon med blondt hår er fint, så jeg sier brunt hår!

Hva med oss om har naturlig lyst hår og brune øyne? Sjelden kombinasjon, men jeg syns det er veldig fint. Selvfølgelig er det annerledes med folk som har mørkt hår fra naturens side. Jeg syns forøvrig også at TS kler mørkt hår bedre.

Anonym poster: cb523ab00693a30d6386c8e5334611ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok fin med begge. Spørs hvilken type jente du er. Er du en partyjente ville jeg godt for blondt.

Anonym poster: f8d29f39b724fb4e0d32bd477f2aab6b

Jaa, for blondt hår passer best for partyjenter. Så dype vi var her i dag da ;)

Skrevet

Jaa, for blondt hår passer best for partyjenter. Så dype vi var her i dag da ;)

hahaha..:P

AnonymBruker
Skrevet

Av bildene her ser det ut som du kler blond best, men vanskelig å si uten å se hele ansiktet. Som oftest kler naturlige brunetter blondt hår veldig dårlig - men for alt jeg vet kan jo du være unntaket. Når det er sagt - vær grei med deg selv og gro ut de øyenbrynene litt!

Anonym poster: dacc7b4d571a420b0dcc835d570f25d5

Skrevet

Av bildene her ser det ut som du kler blond best, men vanskelig å si uten å se hele ansiktet. Som oftest kler naturlige brunetter blondt hår veldig dårlig - men for alt jeg vet kan jo du være unntaket. Når det er sagt - vær grei med deg selv og gro ut de øyenbrynene litt!

Anonym poster: dacc7b4d571a420b0dcc835d570f25d5

vis du tenker på det bilde der jeg har mørkt hår så har jeg ikke øyenbryna mine sånn nå hehe.. Jeg bomma en gang når jeg nappa øyenbryna mine så var det noen som narra meg til å fjærne dem å streke. Så etter det har jeg aldri fått de normal igjen, var 17 år når jeg gjorde det i dag er jeg 21. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...