AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Jeg tenkte jeg skulle stripe meg å bli mer naturlig. Legger ut et bilde sånn at dere ser øyenfarge, hud og min naturlige hårfarge. Så tenkte jeg dere kunne komme med noen tips til hva dere tror kunne vært fint på meg legger også ut noen bilder som jeg tror kanskje hadde vært kledelig til meg, som jeg syns selv er pent. Så det er bare å komme med tips, gjerne komme med noen bilder også Ovenfor ser dere øyenfargen, hudfargen og det naturlige håret mitt. Jeg tror jeg kanskje kunne kledd noen av disse Hva syns dere ? Anonym poster: f8dcc59e3b3bf3f76d5a473ee00acc2c
awesome. Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Stemmer for nr 3, etterfulgt av nr 2. Synes nr 1 var forferdelig, men tror mye av det skyldes at klippen var fæl. Du har lik øyefarge som meg forresten!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Stemmer for nr 3, etterfulgt av nr 2. Synes nr 1 var forferdelig, men tror mye av det skyldes at klippen var fæl. Du har lik øyefarge som meg forresten! Tror du nr 3 hadde sett naturlig ut på meg ? Anonym poster: f8dcc59e3b3bf3f76d5a473ee00acc2c
sml92 Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jeg tenkte jeg skulle stripe meg å bli mer naturlig. Legger ut et bilde sånn at dere ser øyenfarge, hud og min naturlige hårfarge. Så tenkte jeg dere kunne komme med noen tips til hva dere tror kunne vært fint på meg legger også ut noen bilder som jeg tror kanskje hadde vært kledelig til meg, som jeg syns selv er pent. Så det er bare å komme med tips, gjerne komme med noen bilder også Ovenfor ser dere øyenfargen, hudfargen og det naturlige håret mitt. Jeg tror jeg kanskje kunne kledd noen av disse Hva syns dere ? Anonym poster: f8dcc59e3b3bf3f76d5a473ee00acc2c bilde nr 2 og 3. tror jeg du hadde kledd. men tror du kunne kledd sånn farge å. Endret 21. mai 2013 av sml92
awesome. Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Tror du nr 3 hadde sett naturlig ut på meg ? Anonym poster: f8dcc59e3b3bf3f76d5a473ee00acc2c Ja, det tror jeg. Jeg ser på den som en ganske safe farge, ikke for lys og ikke for mørk, så tror den vil se ganske naturlig ut. Spesielt hvis du skal stripe og ikke farge hele håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå