AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 En jente jeg kjenner er visnok sammen med en fyr. I 1 år som jeg har kjent henne så har hun aldri vist han fram, aldri snakket om han, ikke noe facebook antydninger til at de er sammen. Hva betyr det egentlig? Hun er veldig glad i å kose med meg, men jeg vil ikke ta det lengre enn vennskaplig iom at jeg vet at hun har en kjæreste. Anonym poster: ac58fe8e93d67f73d0c14507005290a9
PanLi Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Det behøver ikke bety noe. Det at det ikke er opplyst noen forholdsstatus på facebook er regelen heller enn unntaket med mine bekjentskaper... At hun ikke har vist ham frem kommer jo også an på relasjonen deres - jeg har f.eks sjelden møtt kjærestene til mine studievenner og kollegaer. Det er jo ganske enkelt fordi når vi er sammen så er det med våre felles kjente, og uten "utenforstående". At hun ikke snakker om ham behøver heller ikke bety noe særlig - det kommer an på hvor tett dere er og hvordan hun er som person. Er hun gjerne en litt "privat" person som ikke deler så mye av sitt privatliv? Mange er slik at de ikke deler det, men gjerne svarer hvis du spør - eller deler først Det er min erfaring. Men dette med kosingen med deg, akkurat der må jeg innrømme at jeg lurer litt. Prøver hun å ta det noe videre? Også kan det jo være det at hun er redd for at om hun snakker om kjæresten eller sier tydelig fra om hva hun vil - så mister hun oppmerksomheten fra deg... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå