Gå til innhold

Flere enn meg som er misfornøyde med Henrdix Hair her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge vært på utkikk etter en dyktig frisør til en rimeligere penge, da jeg er kunde hos Adam&Eva, og syns prisene der er ekstremt stive. (Men til gjengjeld er jeg super fornøyd med håret mitt etter hver time hos min faste frisør der) Hvertfall, etter å ha lest og hørt veldig mye positivt om Hendrix Hair, og sett fine før og etter bilder, bestilte jeg meg time der. Frisøren var flink til å klippe, så jeg bestemte meg for å bestile en stripe time til neste gang. Det skulle jeg aldri ha gjort. Stripene er ujevnt lagt, stripene er gule oppå hode foran ved hårfestet, og stripene på sidene er hvite. I tillegg har hun glemt et område bak på hodet, hvor man ser etterveksten. Det ser ut som en brun flekk..

Er det noen her inne som har vært/er kune hos Hendrix Hair? Hvilke erfaringer har dere? Det må da finnes en like dyktig frisør til en rimeligere penge et sted? Noen som har anbefalinger til en frisør som er FLINK og DYKTIG med farger?

Anonym poster: ed26aa62cad64e7e3d2d183ae69b8d8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også svært misfornøyd med Hendrix. Fikk stygge "hastestriper" og forferdelig extensions. Aldri igjen sier nå jeg..

Anonym poster: 9b0017337de181e4beb1de449240af81

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikke sant! Nå har ikke jeg tatt extensions der, men stripene er grusomme. Jeg har en mistanke om at bloggere og kjendiser får godt betalt for å anbefale dem? Alle innleggene jeg leser overalt må jo være kjøpt og betalt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fikk tidenes styggeste klipp der i fjor. Aldri mer. Måtte tilbake for å få vedkommende til å rette det opp fordi det var skjevt bak. Dårlig klipp og ekstremt ufatterende til meg...

Anonym poster: 104a8987f4ca823eae1df301f391a5bb

Skrevet

Om du er misfornøyd med stripene går du tilbake og klager og får det rettet opp i, så enkelt er det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du er misfornøyd med stripene går du tilbake og klager og får det rettet opp i, så enkelt er det.

Er ikke interessert i at hun skal røre fargen på nytt, så har bestilt time hos min opprinnelige frisør. Så slipper jeg å gå på samme smell to ganger..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd, har vært hos 2 ulike frisører der, og jeg går definitivt tilbake. Det er til nå de eneste som har fått til fargen min riktig, og klippet meg slik jeg ønsket.

Anonym poster: 5e10315694962ba5cb42f364682e51a2

Skrevet

Om du ikke er villig til å klage får du takke deg selv, alle har mulighet til å få det rettet opp om de ikke er fornøyd, de fleste tilbyr deg en ny frisør om du ønsker det. Men prøver du ikke å reklamere er det kun deg selv du kan takke. Hårfarge er komplisert og det blir ikke alltid som forventet, men det kan alltids fikses.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke er villig til å klage får du takke deg selv, alle har mulighet til å få det rettet opp om de ikke er fornøyd, de fleste tilbyr deg en ny frisør om du ønsker det. Men prøver du ikke å reklamere er det kun deg selv du kan takke. Hårfarge er komplisert og det blir ikke alltid som forventet, men det kan alltids fikses.

Derfor jeg bestilte time hos den andre friøsren min. Riktig at det alltid kan rettes opp, men ikke alle frisører som er dyktige nok til det, desverre..

Skrevet

Jeg går til Hendrix og har gjort det et års tid nå vel, med exstansions og farve. Alltid vært like fornøyd. Går til Lill Kristine, hun er fantastisk.

Samtidig så er ikke prisen den verste heller, og jeg tror de er litt ekstra "greie" når det kommer til faste kunder.

Aldri følt jeg har betalt en krone mer enn hva jeg kommer ut igjen med, heller tvert imot.

Skrevet

Derfor jeg bestilte time hos den andre friøsren min. Riktig at det alltid kan rettes opp, men ikke alle frisører som er dyktige nok til det, desverre..

Men hvorfor ikke få en annen frisør fra salongen til å rette opp igjen feieln som reklamasjon, så sparer du pengene dine og de får en sjangse til å rette opp igjen ryktet. Nytter ikke å klage på en navngitt bedrift på ett forum når man ikke en gang er villig til å la de fikse skaden...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere vet Henrix Hair sponser så og si alle bloggerne? Siden de får gratis behandling og en del penger for å skrive positivt om de, ta alt med en klype salt. :)

Anonym poster: 83fb4b1a28c30f90a27200e64ed22d91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere vet Henrix Hair sponser så og si alle bloggerne? Siden de får gratis behandling og en del penger for å skrive positivt om de, ta alt med en klype salt. :)

Anonym poster: 83fb4b1a28c30f90a27200e64ed22d91

Ja, har lært nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ikke få en annen frisør fra salongen til å rette opp igjen feieln som reklamasjon, så sparer du pengene dine og de får en sjangse til å rette opp igjen ryktet. Nytter ikke å klage på en navngitt bedrift på ett forum når man ikke en gang er villig til å la de fikse skaden...

Ja, det er selvfølgelig også en mulighet, men nå er jeg heller villig til å betale for en behandling jeg vet jeg blir fornøyd med, istedenfor å sette meg i stolen til en ukjent frisør en gang til. Jeg var nysgerrig på å høre om andres opplevelser og erfaringer med Hendrix Hair, ikke å oppnå noe ved å klage her inne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare klippet meg der, og jeg er kjempefornøyd! Rimelig også :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare klippet meg der, og jeg er kjempefornøyd! Rimelig også :-)

Så bra! Jeg er også fornøyd med klippen, bare ikke stripene:)

Skrevet

Så bra! Jeg er også fornøyd med klippen, bare ikke stripene:)

Vel, jeg synes det minste du kan gjøre er å klage og la de prøve å rette opp skaden. Det er et håndtverk, og de kan ikke treffe hver gang.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...