Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal den bli stengt nå? Ingen snakker styg eller nedlatende om henne nå. Er vel lov å skrive om jukseriet hennes?

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk ut av vgs for 5 år siden selv, og vi hadde INGENTING om kildebruk på skolen. Fikk bare beskjed om å skrive en liste over hva vi hadde brukt eks bok 1, bok 2, internett osv. Ikke noe mer presisering av kilder. Måtte pent lære meg dette da jeg begynte på høyskole,

Nei der ser man :) Men bra de har begynt med det nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal den bli stengt nå? Ingen snakker styg eller nedlatende om henne nå. Er vel lov å skrive om jukseriet hennes?

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Jo, det skrives stygt og nedlatende. Det er derfor den blir ryddet daglig.

Anonym poster: 7e436c5718c24415a2ef48e0c811f151

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Blir det Reza denne gangen også?

:fnise:

Kan godt tenkes hvis jeg får lyst. Hvis ikke kan noen andre som føler et snev av interesse for denne saken opprette en. Ser ikke på dette som noe negativt, uansett hvem som starter en eventuell ny tråd. De som ikke har lyst til å lese kan la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hør på dette:

"- Per i dag er bloggen en stor del av jobben min, og på grunn av dette kan jeg ikke drive med gratis markedsføring. Legger derfor ved en prisliste på forskjellige typer innlegg og håper på positiv tilbakemelding, skriver Berg i en e-post til Cappelen Damm." (http://e24.no/media/bloggkjendis-ville-ta-betalt-for-bokomtale/3908968)

At det går an! Jeg er faktisk målløs. Lurer på om hun noen ganger skriver om noe på bloggen som hun ikke får penger for (sko, klær, kosmetikk, dekor, møbler, treningstøy, mat, kaffe, blader, bøker etc.); skulle ikke forundre meg om alt hun omtaler er sponset. For et tillitsbrudd, håper hun begår en slik tabbe og driter på seg igjen, slik at ingen lenger har tillit til henne og slik at ingen gidder å lese bloggen lenger.

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

Dette er jo flere år siden, tipper hun vet bedre nå.

Anonym poster: 4a82b8e5e9ec0eeceb3b2c3d6b692533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det lett oppfattes som stygt å skrive at en person jukser, er grisk og lite troverdig i sine annonseringer. Det du derimot må forstå, er at grunnen til at dette skrives er at det bunner i Carolines oppførsel. Dersom hun ikke hadde skrevet brev til forlaget om prisliste for bokomtaler, hadde ikke dette blitt nevnt her. Tror det er mer Carolines oppførsel du har problem med, enn det som skrives i denne tråden.

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

Husker ett innlegg som var spesielt over the top med å tillegge FF de verste motiver og spekulere vilt i metodene for sponsing. Ser ikke det innlegget og regner med det og muligens flere ble slettet.

Tråden er, som du ser, ryddet for spekulasjoner. Når skal det synke inn hos dere at det ikke er temaet, men måten det skrives på som fører til rydding, stenging og protester?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er mer Carolines oppførsel du har problem med, enn det som skrives i denne tråden.

Jeg har ingen problemer med Carolines oppførsel, siden jeg ikke leser bloggen hennes. Mitt problem er med denne tråden, da jeg ikke forstår hvorfor det skal være så skyhøy terskel for hva som skrives av direkte mobbing, bare fordi det handler om en "offentlig" person.

Og jada, jeg vet det: Hei Caroline. Hei LK. Bare for å komme dere i forkjøpet på den.

Anonym poster: 7e436c5718c24415a2ef48e0c811f151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til disse.

Jeg stenger nå tråden.

Niennas, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...